"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

RopeCon: Warmachine [Ohi on!]

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

yrska kirjoitti:Eli hypätäänpä sitten takaisin sieltä varasijalta, jos vain sopii.

Yrska (Herra Kenguru)
:)
Stormdaemon kirjoitti:Arhh... Nyt pelottaa, 10 McThrallia ja 2 Seetheriä vielä maalattavana, eivätkä Seetherit ole vielä edes saapuneet, vaikka toukokuun lopussa tilaus lähti... Eivätkä kyllä kaikki McThrallitkaan itse asiassa. Haluan kovasti osallistua, mutta en kehtaa ilmestyä paikalle vajaalla armeijalla, jos mahdollista. Eli en peru osallistumistani, enkä tahdo vielä varasijalle, mutta ilmoitan, että mahdollisuus on olemassa...
Ei kannata peljästyä, tietäen Warmachinen helpon saatavuuden, olet tuskin ainoa joilla näitä ongelmia on. Eikä se vähän vajaa lista mitään haittaa, kunhan nyt on edes jotain millä pelata.

Omasta kaapistani löytyy n. 500p cryxiä hätätilassa lainaankin, samaten kuin varmaan muutaman muunkin harrastajan varastoista voi täydennyksiä kysellä, jos nyt homma muuten totaalisesti meinaa niskaan kaatua.
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Stormdeamon, voit saada mun seetherin lainaan halutessasi...

Teräsratas, merkitse mulle tuo Menoth armeijaksi, sillä 'Coniin on vain mutamia viikkoja ja peikolaisia en saa sihen mennessä valmiksi mitenkään... Menothin ilon sanomaa tulen siis lähettämään ellei jotain odottamatonta tapahdu...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Teräratas
Valvoja

Morhgoz kirjoitti:Stormdeamon, voit saada mun seetherin lainaan halutessasi...

Teräsratas, merkitse mulle tuo Menoth armeijaksi, sillä 'Coniin on vain mutamia viikkoja ja peikolaisia en saa sihen mennessä valmiksi mitenkään... Menothin ilon sanomaa tulen siis lähettämään ellei jotain odottamatonta tapahdu...
Tämähän passaa. Tuohan kuitenkin peikot tullessasi, niin pelotellaan niillä sitten ihmisiä demopöydässä... ;)
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Ok. yksi peikoista on muokkautumassa naaraaksi ja sillä on just SE aika kuusta...
Warbands of Wastelands

Stormdaemon

Viesti Kirjoittaja Stormdaemon »

Ihan varmuuden varalta, tilanne alkaa vaikuttaa kriittiseltä. Morhgoz on siis valmis lainaamaan ihanaa konvertoitua Seetheriään, olisiko mitään mahdollisuuksia n. 10 Mechanithrallin ja Seetherin/Slayerin (vaihtoehtofigu) lainaukseen joltakulta? Ettei sitten paikan päällä tule inhottavia yllätyksiä, mikäli omani eivät saavu/valmistu ajoissa (se saapuminen todellakin kestää, onko normaalia Privateeriltä kestää yli 2kk lähetykseen)?
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Teräratas
Valvoja

Stormdaemon kirjoitti:Ihan varmuuden varalta, tilanne alkaa vaikuttaa kriittiseltä. Morhgoz on siis valmis lainaamaan ihanaa konvertoitua Seetheriään, olisiko mitään mahdollisuuksia n. 10 Mechanithrallin ja Seetherin/Slayerin (vaihtoehtofigu) lainaukseen joltakulta? Ettei sitten paikan päällä tule inhottavia yllätyksiä, mikäli omani eivät saavu/valmistu ajoissa (se saapuminen todellakin kestää, onko normaalia Privateeriltä kestää yli 2kk lähetykseen)?
Slayer ainakin joutaa lainaan. Lisäksi löytyy satyxis raidereita ja croen kurkunleikkaajia. Thralleja en omista.

En tiedä mistä olet tilannut, mutta gun mageja odottelin joskus reilun puolivuotta, ja sitten lopuksi konvertoine ne muista IK figuista... Roolipelit.net on ollut nopein suomalainen toimittaja hankkimaan varastostaan puuttuvia figuja oman kokemukseni mukaan.
Stormdaemon

Heh... Roolipeleistähän minä ne olen tilannyt, samoin ropetuskamaa, joka sekin on kestänyt jo yli kuukauden toimittaa. Minulle sieltä ei ole tyullut mitään ajallaan, minimissään on mennyt kuukausi. Mutta sallitko yhtenä turnauksen järjestäjistä vaikkapa, että mikäli lainaisin kurkunleikkaajiasi ja raidereitasi ja ottaisin Covenini noidan ryhmän johtajaksi, että olisi "vastavärvättyjä" thralleja?
Miten sydämesi kutsuu,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Teräratas
Valvoja

Stormdaemon kirjoitti:Heh... Roolipeleistähän minä ne olen tilannyt, samoin ropetuskamaa, joka sekin on kestänyt jo yli kuukauden toimittaa. Minulle sieltä ei ole tyullut mitään ajallaan, minimissään on mennyt kuukausi. Mutta sallitko yhtenä turnauksen järjestäjistä vaikkapa, että mikäli lainaisin kurkunleikkaajiasi ja raidereitasi ja ottaisin Covenini noidan ryhmän johtajaksi, että olisi "vastavärvättyjä" thralleja?
No juu, kai sitä voi pientä proxyttelyä hyvään tarkoitukseen sallia, jos pakko on. Toisaalta, voisithan käyttää niitä ihan semmoisina kuin mitä ne oikeastikin edustavat? Tuskin se pelejä täysin tärvelee, vaikka vähän turhempaakin jalkaväkeä mukaan viskaisi? Kun en oikein taas tahtoisi antaa avainta siihen proxyarkkuun, homma kun saattaa räjähtää turhankin äkkiä melkoiseksi sirkukseksi: Kun yhdellä on lupa, loput eivät vaivaudu edes kysymään sitä.

Jännä homma kun on noin tuskaisaa tilailla noita nappeja tosiaan. Harvoin mikään tosiaan alle kuukaudessa tänne saakka tulee, mutta kuten sanottua, se nopeammin ei tule kyllä mistään muualtakaan, ellei ole myyjän hyllyyn sattunut valmiiksi eksymään.

Oma Cryx kokoelmani on seuraava:
Denny
Scarre
Slayer
Reaper
2 Deathrippers
1 Defiler
6 Satyxis
9 Cut-Throats
1 Gorman Di Wulfe

Nämä häiskät joutanevat turnauksessa lainaan, jos tarve vaatii. Mukana ovat kumminkin ja Cygnar listaani ne eivät ymmärrettävästi pääse mukaan.
Stormdaemon

Ok, ymmärrän pointtisi ja katson, millaisia muutoksia voisin noiden puitteissa tehdä.
Miten sydämesi kutsuu,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Itseltäni taas näillä näkymin puuttuu 4 kuoropoikaa, jotka on kai pakko proksyttaa...
Warbands of Wastelands

Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Nyt alkaa paniikki hiipimään minunkin puserooni. Ei ole vielä näkynyt puuttuvaa paria Boomhowlerin peikkolaisia, eikä myöskään sitä toista Renegadea, elikkäs listassa olisi näillä näkymin 78 pisteen mentävä aukko. Tähän menisi esim. Herne & Jonne ynnä Gorman, taikka jokin kevyt 'Jaska. Olisiko ketään kilttiä palkkissetää/-tätiä, joka voisi auttaa aloittelijaa? [/kerjuu]

Niin, tokihan sitä voisi myös pelata kuin omistaisi parin, ja tulla rohkeasti vajaalla listalla mättämään.

Jaa mitä? Pelikokemusta? Sehän on ihan juustoa, kovikset tulevat turnaamaan teoriapohjalla. :D (Ja palkkiksilla. Hitto, jos minä tämän voitan, julistaudun Epätodennäköisimmäksi Pelaajaksi Ikinä.)
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Teräratas kirjoitti:
Stormdaemon kirjoitti:Heh... Roolipeleistähän minä ne olen tilannyt, samoin ropetuskamaa, joka sekin on kestänyt jo yli kuukauden toimittaa. Minulle sieltä ei ole tyullut mitään ajallaan, minimissään on mennyt kuukausi. Mutta sallitko yhtenä turnauksen järjestäjistä vaikkapa, että mikäli lainaisin kurkunleikkaajiasi ja raidereitasi ja ottaisin Covenini noidan ryhmän johtajaksi, että olisi "vastavärvättyjä" thralleja?
No juu, kai sitä voi pientä proxyttelyä hyvään tarkoitukseen sallia, jos pakko on. Toisaalta, voisithan käyttää niitä ihan semmoisina kuin mitä ne oikeastikin edustavat? Tuskin se pelejä täysin tärvelee, vaikka vähän turhempaakin jalkaväkeä mukaan viskaisi? Kun en oikein taas tahtoisi antaa avainta siihen proxyarkkuun, homma kun saattaa räjähtää turhankin äkkiä melkoiseksi sirkukseksi: Kun yhdellä on lupa, loput eivät vaivaudu edes kysymään sitä.

Jännä homma kun on noin tuskaisaa tilailla noita nappeja tosiaan. Harvoin mikään tosiaan alle kuukaudessa tänne saakka tulee, mutta kuten sanottua, se nopeammin ei tule kyllä mistään muualtakaan, ellei ole myyjän hyllyyn sattunut valmiiksi eksymään.

Oma Cryx kokoelmani on seuraava:
Denny
Scarre
Slayer
Reaper
2 Deathrippers
1 Defiler
6 Satyxis
9 Cut-Throats
1 Gorman Di Wulfe

Nämä häiskät joutanevat turnauksessa lainaan, jos tarve vaatii. Mukana ovat kumminkin ja Cygnar listaani ne eivät ymmärrettävästi pääse mukaan.
Näyttää siltä etten saa kaikkia bilejä tuohon mennessä joten voisin lainata yhden (1) satyxin turneeseen :). Ellei niitä tarvitse ketään kovasti. Tulis tasan 500 pistettäkin.

-Matias
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Teräratas
Valvoja

attor kirjoitti: Näyttää siltä etten saa kaikkia bilejä tuohon mennessä joten voisin lainata yhden (1) satyxin turneeseen :). Ellei niitä tarvitse ketään kovasti. Tulis tasan 500 pistettäkin.

-Matias
Stormdemon ehti varata Slayerin ja satyxis raiderit lainaan jo, eli vähän myöhästyit tälläkertaa, valitettavasti.
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Teräratas kirjoitti:
attor kirjoitti: Näyttää siltä etten saa kaikkia bilejä tuohon mennessä joten voisin lainata yhden (1) satyxin turneeseen :). Ellei niitä tarvitse ketään kovasti. Tulis tasan 500 pistettäkin.

-Matias
Stormdemon ehti varata Slayerin ja satyxis raiderit lainaan jo, eli vähän myöhästyit tälläkertaa, valitettavasti.
Eipä tuo mitään. Kyllä mä varmaan selviin 490 pisteenkin listalla, ja ties vaikka tua bileblisu tuliskin ajoissa :)
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Eli edelleen pitäs pari kuoropoikaa saada, haittaako jos niitä proksyttää joillakin muilla figuilla..??

Muuten, tilasin itse figuni tuossa tiistai- iltana ja tänään tulivat perille....

BTW, tulkaa ihmiset lautapuolen infoon perjantai -iltana ja yönä pelaamaan, olen siellä kiinni ja olisi mukava pelata muitakin Stormdaemonia vastaan ennen turneeta.....

Teräsratas, haaste on heitetty.... Voitit silloin,

katotaanko pariinkertaan uudelen ;D
Warbands of Wastelands

Teräratas
Valvoja

Morhgoz kirjoitti:Eli edelleen pitäs pari kuoropoikaa saada, haittaako jos niitä proksyttää joillakin muilla figuilla..??
No pakkohan se kai on, etsi jotain tyylikästä tilalle... :) Proxypolitiikkahan oli, että saa proxyttää, kunhan ovat tyylille uskollisia. Omakin Cygnar koostuu melko pitkälti IK:n ropenapeista tosiaan, ainakin journeyman ja gunmaget ovat kaikki "proxyjä", eli IK:n seikkailijoita enemmän tai vähemmän tarkoitukseen sopivaksi konvertoituina.
Muuten, tilasin itse figuni tuossa tiistai- iltana ja tänään tulivat perille....
juu, hyllytavaraa kun sattuu kysymään, niin nopsaanhan nuo ovat tulleet sekä peliarkulta että roolipelit.netiltä.
BTW, tulkaa ihmiset lautapuolen infoon perjantai -iltana ja yönä pelaamaan, olen siellä kiinni ja olisi mukava pelata muitakin Stormdaemonia vastaan ennen turneeta.....

Teräsratas, haaste on heitetty.... Voitit silloin,

katotaanko pariinkertaan uudelen ;D
Lupauduin aikaa sitten tuohon perjantain FB megabattleen mukaan. Ja kun näyttää että siellä on jo huutava pula kaaospelaajista, niin en taida enää päästä hyppäämään pois kelkasta, vaikka ajatus 4000p FB armeijasta, confro jengistä ja parista warmachine factionista isossa peltiarkussa alkoi jo vähän hirvittääkin, kun tuo FB armeijakin on melkolailla täysin metallia paria petoherdiä lukuunottamatta... Saattaa jokunen kilo olla metallia mukana. :)

Mutta jos vaikka lauantaina otettaisiin ystävyysottelua demottelun ohessa sitten, jos/kun tuossa FB väännössä menee melkolailla kauan kumminkin. Viimeksi taisi mennä jotain 8 tuntia.
hotsauceteddy

Viesti Kirjoittaja hotsauceteddy »

voisin hyvinkin tulla, itellänikin on masiina kokemus vieläkin aika vähäistä vielä ja muita sitoomuksia conissa ei oikeen ole kuin tämä masiinaturnee, joka on vieläkin vähän hutaralla pohjalla (tällä hetkellä figuja on: gorten, 5 gunneria, driller, 8 steelheadia) ja IK:n ogrun on tulossa bokuriksi (tosin tajusin juuri että mistäs sitten revin ogrunin statit? jos jollain on se NQ mistä ne löytyy niin olisiko hän ystävällinen ja mahdollisesti sitä lainaisi turnauksen ajaksi) mutta mutta, emmie ainakaan noita kaikkia jackeja viitti gortenilla tunkea, se on joko 3 gunneria ja driller tai sit 5 gunneria :)

mutta joo, kattellaan
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

itse olen perjantaina/lauantaina-aamuyönä neljään asti ainakin kiinni lautapeli -infossa, käykää vaikka irc -galleriasta etsimässä samala nickillä meikäläisen ruma naama niin tiedätte haastaa... Itse olen jo torstaina paikalla, mites on teräsratas, oletko jo mahdollisena ohjelma numerona jo torstai -iltana saunomassa,..?

Jos kyllä, voitaisiin ottaa pienet manged metallit... ;D
Warbands of Wastelands

Teräratas
Valvoja

Morhgoz kirjoitti:Itse olen jo torstaina paikalla, mites on teräsratas, oletko jo mahdollisena ohjelma numerona jo torstai -iltana saunomassa,..?

Ei taida ihan siiheksi ennättää, luulen ettei kyyti innostu moisesta. Tai ainahan sitä voisi yrittää houkutella... :) Saunominen ja figupelaaminenhan tunnetusti ovat erinomaisest itoisiaan tukevat ajanviettetavat.
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

Viesti Kirjoittaja Hollo »

Teräratas kirjoitti:
Morhgoz kirjoitti:Itse olen jo torstaina paikalla, mites on teräsratas, oletko jo mahdollisena ohjelma numerona jo torstai -iltana saunomassa,..?

Ei taida ihan siiheksi ennättää, luulen ettei kyyti innostu moisesta. Tai ainahan sitä voisi yrittää houkutella... :) Saunominen ja figupelaaminenhan tunnetusti ovat erinomaisest itoisiaan tukevat ajanviettetavat.
Oletko varma, että Mangled Metallilla tarkoitettiin tässä tapauksessa figupelaamista, ellei kyseessä ole sitten nahkaiset miniatyyrit? ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”