Cadialainen panssari
-
Reiklander
Cadialainen panssari
eli olisiko neuvoja kyseisen panssarin maalaamiseen ( vihreän sellaisen )
- Ogre_dude
- Sotavasaran Maalaajakisälli 2008
Näin mä sen oon tehny:
1) maalaa catastanin vihreellä.
2) kuiva harjaa camo vihreellä.
3) hailaitit camolla.
4) ja lopuksi clos varnissilla armorit kiiltämää.
tolla menetelmällä mää oon maalannu mun IG armeijan.
1) maalaa catastanin vihreellä.
2) kuiva harjaa camo vihreellä.
3) hailaitit camolla.
4) ja lopuksi clos varnissilla armorit kiiltämää.
tolla menetelmällä mää oon maalannu mun IG armeijan.
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
O_D 40k blogi
seko blogi
- figunarkki
Re: Cadialainen panssari
Laita siihen maalia. Vihreää maalia. Riippuu ihan minkälaisella tasolla haluaa maalata nappinsa. Aikoinani omilla cadialaisille laitoin dark angels greenin pohjalle. Päällä drybrush catachan greeniä ja hightlightit camo greenillä. Mitään glosh varnishiä ei kannata laittaa. Figut alkavat kiiltämään iljettävästi eikä niitä kukaan kestä katsella, paitsi ehkä ogre dude. Ogre dude onkin aika pimee tyyppi.mr. shrike kirjoitti:eli olisiko neuvoja kyseisen panssarin maalaamiseen ( vihreän sellaisen )
Mutta jos tahtoo komeammat armourit niin sitten vain dark angels green pohjalle ja siitä sitten blendaamaan camo greeniin, esimerkiksi.
- Ogre_dude
- Sotavasaran Maalaajakisälli 2008
Heeiii! En oo mikään pimee tyyppi, no ehkä vähän hämärä, mutta ite tykkään kun niitten armorin näyttää semmo silta... no miten sen nyt sanoo... kiiltäviltä. se luo semmosen kivan lisän siihen pelkkään mattaan mitä ne oli ekä ennen kun laitoin ne kiiltämään. Siis en laita sitä muuaalle kun niihin armoreihin ja se dlosh varnis olen viellä ohentanut vedellä hiukan.figunarkki kirjoitti:Mitään glosh varnishiä ei kannata laittaa. Figut alkavat kiiltämään iljettävästi eikä niitä kukaan kestä katsella, paitsi ehkä ogre dude. Ogre dude onkin aika pimee tyyppi.
vanhat "plogit"
O_D 40k blogi
seko blogi
O_D 40k blogi
seko blogi
Jos haluat armeijastasi cadian merkkiä fanaattisesti kantaavia über ramboja,jätä gloss varnish pois.Mutta jos haluat armeijastasi ylpeästi eteenpäin marssivia,mitään pelkäämättömiä sotureita,jotka kuluttavat vapaa aikansa jynssäten hammasharjoillaan panssareitaan kiiltäviksi.
Ja figunarkille tiedoksi:Jos jätti_hemmo on mielestäsi"pimee tyyppi"pidä se omana tietonasi,sillä aika moni voi sanoa samaa teikäläisestä,joten sulla ei o varaa arvostella.Jos jätti_hemmo pitää enemmän kaartin kiiltävästä panssarista,niin se on ihan OK.
Mutta muuten tuo figunarkin dark angel green ja blend camolla.Itse tein väriteema testeissä niinkuin jätti_hemmokin,mutta päätin jättää gloss varnishin myöhemmin pois,pidin enemmän soturi tyylistä.
Ja figunarkille tiedoksi:Jos jätti_hemmo on mielestäsi"pimee tyyppi"pidä se omana tietonasi,sillä aika moni voi sanoa samaa teikäläisestä,joten sulla ei o varaa arvostella.Jos jätti_hemmo pitää enemmän kaartin kiiltävästä panssarista,niin se on ihan OK.
Mutta muuten tuo figunarkin dark angel green ja blend camolla.Itse tein väriteema testeissä niinkuin jätti_hemmokin,mutta päätin jättää gloss varnishin myöhemmin pois,pidin enemmän soturi tyylistä.
Mihin teiltä kaikilta on huumorintaju kadonnut?Anaheim kirjoitti: Ja figunarkille tiedoksi:Jos jätti_hemmo on mielestäsi"pimee tyyppi"pidä se omana tietonasi,sillä aika moni voi sanoa samaa teikäläisestä,joten sulla ei o varaa arvostella.Jos jätti_hemmo pitää enemmän kaartin kiiltävästä panssarista,niin se on ihan OK.
-
Elven-captain
- Viesti:
Paraskin puhuja sen bordel patrolisi kanssa...figunarkki kirjoitti:Ogre dude onkin aika pimee tyyppi.
Join Gollum´s forces or die!
http://www.takeforum.com/klonkkupower/
http://www.takeforum.com/klonkkupower/
Alkaa mennä aika pahasti OT:n puolelle, joten takaisin asiaan:Elven-captain kirjoitti:Paraskin puhuja sen bordel patrolisi kanssa...figunarkki kirjoitti:Ogre dude onkin aika pimee tyyppi.
Tuo Dark angels green pohjalla, catachan green drybrushaus ja camo higlightit kuulostaa ihan kokeilemisen arvoiselta yhistelmältä.
Eikun testailemaan!
"Onhan tälläkin harrastuksella puolensa. Rahat eivät riitä yhtäaikaa figuihin, viinaan eikä tupakkaan, joten niistä joutuu tinkimään."
-Teräratas
-Teräratas
- Rectunator
- Rectunator
-
Reiklander
no juu baseista tulee city fight tyylisiä ja mitä kuivaharjaukseen tulee niin en hae sen tyylistä tekniikkaaAnaheim kirjoitti:ei ei ei ei ei näin rectunatorjos ketjun julkaisija vaikka kertoisi mikä on oleva näiden ylväiden caddyjen ympäristö ja base,sillä suttuinen kuivaharjaus jälki sopii paremmin kuin hyvin esim.nummilla parveileville caddyille,kun nämä makaavat naamaturpeessa tulituksessa.
- figunarkki
- Agamemnon2
Katsokaa vaikka weekkiksen kaartilaisia. Ne ovat dipattuja, mutta silti pirun hienoja. Tässä linkki http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... &start=120
- figunarkki
Alhainen veto, jos sanoisin suorat sanat weekkiksen kaartilaisista, saisin bannit.QQ3 kirjoitti:Katsokaa vaikka weekkiksen kaartilaisia. Ne ovat dipattuja, mutta silti pirun hienoja. Tässä linkki http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... &start=120
Mattalakkakin kiiltää, ei niin kamalasti kuin ilman mutta rumaa se on silti.