"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tyranid Batleforce

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
T€P€

Tyranid Batleforce

Viesti Kirjoittaja T€P€ »

Tulin ajatelleeksi että olisiko järkeä ostaa tyranid batleforcea? Rahaahan siinä säästyy nelisenkymppiä kun jos ostaisi kaikki erikseen ?

Onhansiinä ihan tarpeellista tavaraa?
Jamo

Viesti Kirjoittaja Jamo »

Mielestäni siinä ei ole HQ:ta ollenkaan, eli sellainen täytyisi vielä erikseen hankkia.
Ja Codexihan täytyy myös hankkia erikseen.
o.J.

Viesti Kirjoittaja o.J. »

Eikös mukana tule kumminkin kolme tyranid warrioria.
Jos en väärin muista, niin warrioreita sai käyttää myös HQ -valintana?
T€P€

Saahan noita warruja käyttää HQ vaihtoehtona.

Codexi on hankittu aikoja sitten ja onhan jo minulla noita tyranideja, mutta lisää olis tarkotus hankkia ja kysynkin sitä tuossa, että onko järkevää hankkia tuo boxi.
Uzi-99
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Itse olen sitä mieltä että Battleforce (tai useampi) on hyvinkin kannattava ostos... Normaalia Tyranidlistaa (eli tasapainoisesti isoja, keskikokoisia ja pieniä ötöjä) pelatessa tulee kuitenkin melko todennäköisesti kaikkea boksista löytyvää käytettyä. Ja koska rahallinen säästö on yhtä kuin noin yksi paketti Tyranideja ilmaiseksi verrattuna siihen että ostaisit erikseen, niin enpä näe mitään syytä olla ostamatta ainakaan yhtä Battleforcea.

Paitsi ehkä Rippereitä, mutta eipä niistä varsinaisesti rahaa makseta. =)
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
T€P€

Eli taidampa pistää tuon ostoslistalle :) kunhan sitä rahaa vain jostain tulisi.
The Captain
Valvoja

Re: Tyranid Batleforce

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Ostoslistat kuuluvat Perusteisiin, eivät missään nimessä Taktiikoihin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”