Törkeästi kopioitu IRL kaverilta. Eli siis jazkan kanssa rupean keräämään FB syynä ettei Seinäjoella ole hirveästi LOTR:in pelaajia. Eli itse rupean keräämään Dark Elvesejä. Joo eli vastatkaa noihin ylläoleviin kysymyksiin.. Ainiin olen nyt ostanut tämän perus Dark Elf Warriors Regiment Boxin, eli kannattaisiko seuraavaksi ostaa Army book? Joo kiitos jos joku vastaisi.
Delfit
Delfit
Kysyisin apuja Delfeisä, koska itse rupea vasta keräämään FB figuja. Itse pelaan aika paljon kaveri pelejä ettei ole mitää piste rajoituksia, mutta haluaisisin tietää mikä perus pakkus kannataa ostaa ekana? Tahtoisin myös tietää joitain Delf taktiikoita.. Toivon että tänne ei tule ketään tämän tyyppisiä viestejä -> "Joo vähän noi Delfit on siis surkeita, kerää mieluummin Welffejä" tjsp.
Törkeästi kopioitu IRL kaverilta. Eli siis jazkan kanssa rupean keräämään FB syynä ettei Seinäjoella ole hirveästi LOTR:in pelaajia. Eli itse rupean keräämään Dark Elvesejä. Joo eli vastatkaa noihin ylläoleviin kysymyksiin.. Ainiin olen nyt ostanut tämän perus Dark Elf Warriors Regiment Boxin, eli kannattaisiko seuraavaksi ostaa Army book? Joo kiitos jos joku vastaisi.
- Half-breed
Ostojärjestys:
1. Armeijakirja
2. Kaksi pakettia warrioreita
3. Sankari. Eli osta sorceress, tai Malus Darkblade jota käytät Noblena.
4. Reaper Bolt Thrower
Tuosta saisit nyt sen abaut 500 pisteen armeijan jolla pelailla. Jatkossa sitten kannattaa ostella sellaista porukkaa joka kiinnostaa.
1. Armeijakirja
2. Kaksi pakettia warrioreita
3. Sankari. Eli osta sorceress, tai Malus Darkblade jota käytät Noblena.
4. Reaper Bolt Thrower
Tuosta saisit nyt sen abaut 500 pisteen armeijan jolla pelailla. Jatkossa sitten kannattaa ostella sellaista porukkaa joka kiinnostaa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Half-breed
Sitä ei tarvitse konvertata, joten on aika aloittelijaystävällinen ja kun aloittelijat tykkäävät kovista mättäjistä joilla ei pidä oikein taktikoida, niin CONoblea ryhmässä CoK:eja ei voi erehtyä.Nazreg Moonsinger kirjoitti:Herranen aika mitään Malus Darkbladea... ...kuka käyttää sankaria cold onella?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Asenne pelaajat käyttävät,noobit ei osaa ja näkevät unia vain supermega listoista:DNazreg Moonsinger kirjoitti:Herranen aika mitään Malus Darkbladea... ...kuka käyttää sankaria cold onella?
Sankariksi joko Sorsa tai sitten Dark Pegasoksella ratsastava noble, joka pitää itse väsätä jostain random pegasos figusta josta nyt vain satut pitämään.
Dark ridereita tulet tarvitsemaan, jos haluat antaa haastetta vastustajalle. Suosittelen käytettyjä nykyisten kalliin hinnan ja uuden edikan tulon myötä. Taktiikkaneuvoina, älä koskaan sooloile yksiköillä. Siis jos soturisi hyökkäävät/vastaan ottavat semmoisen, tuo heille apuja. Pidä huoli, että sinulla on heidän lisäkseen toinen yksikkö, joka voi iskeä samalla vuorolla vastustajan kylkeen. Muuten olet heikoilla. Siis usein delffi armeija koostuu pääyksikö(i)stä (warriorit) ja sen apuyksikö(i)stä.
Ostoslista vaihtoehto:
Armybook
2 warrior pakettia= 20 soturia keihäillä+kilvillä+command group ja 12 rxb+shield warrioria
5 Dark rideria
Kenraali, joku command groupin champion (varusteet vastaavat tarpeitasi)
Myöhemmät ostokset tiedät jo itse kokemuksen kautta.
Ostoslista vaihtoehto:
Armybook
2 warrior pakettia= 20 soturia keihäillä+kilvillä+command group ja 12 rxb+shield warrioria
5 Dark rideria
Kenraali, joku command groupin champion (varusteet vastaavat tarpeitasi)
Myöhemmät ostokset tiedät jo itse kokemuksen kautta.
Infinity, Deadzone, Gaslands, 6mm fantasy&ancients, 15mm WW2 Soviet
Jos aloittelijat tykkäävät kovista mättäjistä joilla ei pidä taktikoida niin miksi sitten ehdotat CO Noblea?Half-breed kirjoitti:Sitä ei tarvitse konvertata, joten on aika aloittelijaystävällinen ja kun aloittelijat tykkäävät kovista mättäjistä joilla ei pidä oikein taktikoida, niin CONoblea ryhmässä CoK:eja ei voi erehtyä.Nazreg Moonsinger kirjoitti:Herranen aika mitään Malus Darkbladea... ...kuka käyttää sankaria cold onella?
CoK ryhmä on jotain aivan muuta kuin pahuksen chosen ritarit tms.
Tai jos pätäkkää löytyy niin osta:
5 dark rideria
2 pakettia tavallisia warrioreita, yht. 32 ukkelia siis
1 cold one chariot
sorceress
Siinä aika perus runko armeijalle. Sorsa kenraaliksi siis.
Pelaamisesta tulee mielenkiintoisempaa kun on magiaa, erikoissääntöjä (cold one kärrystä) ja paljon maalattavaa.
Tosin, minä kyllä kärsivällisesti odottelisin niitä seiska edikan uusia figuja, JOITA TOIVOTTAVASTI TULEE. Nytkin olisi hirvee himo ostaa lisää dark ridereita mutta haluan odottaa, jos tulevaisuus toisi mukavan 8 kpl: dark rider muovimötikkä laatikon kaupan hyllyyn.. Osta vaikka käytetty armeija, jos joku myy jossain. Tai jos kamulla on figuja ja vaikka useampi armeija, kysy jos voisit pelata hänen kanssaan hänen figuilla muutaman pelin jne.
5 dark rideria
2 pakettia tavallisia warrioreita, yht. 32 ukkelia siis
1 cold one chariot
sorceress
Siinä aika perus runko armeijalle. Sorsa kenraaliksi siis.
Pelaamisesta tulee mielenkiintoisempaa kun on magiaa, erikoissääntöjä (cold one kärrystä) ja paljon maalattavaa.
Tosin, minä kyllä kärsivällisesti odottelisin niitä seiska edikan uusia figuja, JOITA TOIVOTTAVASTI TULEE. Nytkin olisi hirvee himo ostaa lisää dark ridereita mutta haluan odottaa, jos tulevaisuus toisi mukavan 8 kpl: dark rider muovimötikkä laatikon kaupan hyllyyn.. Osta vaikka käytetty armeija, jos joku myy jossain. Tai jos kamulla on figuja ja vaikka useampi armeija, kysy jos voisit pelata hänen kanssaan hänen figuilla muutaman pelin jne.
If the apocalypse comes, beep me.
No, niin kuin sanotaan.. Kauneus on katsojan silmässä. Ainoat todella kauniit delffi figut ovat mielestäni cold one kärry, executaajat, black guardit. Siedettäviä ovat shadet ja ehkä dark riderit. Kamalaa kuraa: witch elffit (hyi mitä epämuodostuneita akkoja), warriorit (toisin sanoen kloonisotilaat), kylmiö ritarit (cold onet ok, ratsastajat yök) ja cauldron of blood (olen sanaton). ai niin ja harpyijat ovat aika kamalia kanssa. Mielestäni monet 5 edikan delffi figut (kuten esim. kylmiöritarit) olivat paljon nätimpiä kuin nykyiset piikkikaktukset.Nazreg Moonsinger kirjoitti:Kahden vuoden odotuksella, kun vielä saattavat vaihtaa paikkaa julkaisujärjestyksessä skavenien kanssa en todellakaan lähtisi odottamaan armeijalla jolla on faban kauneimmat figut.
If the apocalypse comes, beep me.
Tässähän haettiin pojalle neuvoja joukkojen kanssa, eikä keskustelua dark elffejen modelleista... Tästä character hommasta nyt voidaan olla niin montaa eri mieltä, mutta armeija kirja ja warrior boxi on kyllä delffeillä vähän väistämätön ostos. Wizardit on ainakin 6:nen editionin varjossa aika kivaa kamaa, mutta voisihan aluksi olla semmonen mättäjäkin ihan kiva. Päätä itse mistä pidät.