Zoanthrope ja Genestealers
Zoanthrope ja Genestealers
Nii että kuinka paljon nuo liikkuvat? Genestealerit mielestäni ovat sennäköisiä että ne leappaavat. Zoanthropesta ei ole sitten hajuakaan.
- Kardinaali
- Viesti:
Re: Zoanthrope ja Genestealers
Yleisesti ottaen 40k:ssa kaikki jalkaväki liikkuu 6" ellei yksikön kohdalla ole mainittu jotain erikoisliikkumistapoja. Tämän voit tarkistaa tyranidien codexistasi.T€P€ kirjoitti:Nii että kuinka paljon nuo liikkuvat? Genestealerit mielestäni ovat sennäköisiä että ne leappaavat. Zoanthropesta ei ole sitten hajuakaan.
Okei. Kiitos
Muuten. Tuosta "Without number" säännöstä. Jos oikein ymmärsin niin kuollut gaunttiporukka (jolla on tämä kyseinen sääntö käytössä) ilmestyy seuraavan kierroksen alussa Tyranid pelaajan reunalle. Mutta kuinkamonta kertaa tämä toimii? Niin kauan kunnes muut joukot on tuhottu? Yhden kerran?
Muuten. Tuosta "Without number" säännöstä. Jos oikein ymmärsin niin kuollut gaunttiporukka (jolla on tämä kyseinen sääntö käytössä) ilmestyy seuraavan kierroksen alussa Tyranid pelaajan reunalle. Mutta kuinkamonta kertaa tämä toimii? Niin kauan kunnes muut joukot on tuhottu? Yhden kerran?
Kunnes peli on loppu.T€P€ kirjoitti:Okei. Kiitos
Eli aina kun se tuhoutuu, se tulee uudestaan uutena identtisenä yksikkönä takaisin.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- Half-breed
Unohdit mainita pahimman WN:n mokan, eli sen, että sen uuden yksikön pitäisi jotenkin onnistua niissä Synapse-testeissä, että pääsevät taisteluun mukaan ja siinä vaiheessa kun nuo yleensä tulevat takaisin ovat omat Synapse tyypit jo kentän toisessa päässä.Z7-852 kirjoitti:without number kuulostaa paperilla hienolta mutta kun toteaa ettei peli kestä kuin 6(+ muutama) vuora niin tajuaa ettei ne pääse closikseen kuin ehkä kerran ja toinen tuleminen saattaa olla jo turha, kun eivät ehdi juosta vihollisen luo (ellei vihollinen ole jo portillasi kolkuttelemassa).
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
--- Joku ei selkeästi ole lukenut Instinctive Behaviouria kunnolla läpi. Codex sivu 28, vasen palsta, "Instinctive Behaviour", pisteellä merkityt kappaleet yksi ja kolme.Half-breed kirjoitti:Unohdit mainita pahimman WN:n mokan, eli sen, että sen uuden yksikön pitäisi jotenkin onnistua niissä Synapse-testeissä, että pääsevät taisteluun mukaan ja siinä vaiheessa kun nuo yleensä tulevat takaisin ovat omat Synapse tyypit jo kentän toisessa päässä.
Mutta ei se kovin paljoa parempia niistä tee... Kannattaa myös muistaa että vihollinen saa pisteet WON-yksiköstä joka kerta kun se tuhotaan, jolloin VP-tehtävissä voi käydä heikosti.
Parempi vain ottaa saman tien enemmän Gauntteja heti kättelyssä. =)
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
- OneManArmada