"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Heroclix peli

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Greywind

Viesti Kirjoittaja Greywind »

Näen nämä "cliksit" viihteenä, ja muun figuuri keräilyn enemmänkin harrastuksena
To reach heavens by violence.
Jamppis

Viesti Kirjoittaja Jamppis »

Ette voi sanoo kaikkia ukkoja leluiks esim. Warcraft-ukot on pikemminkin keräilyesineitä tai Shadowrun-ukot on peliukkoja!
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Anteeksi, mutta onko olemassa Warcraft figuureja?
Lalalaa
Zherec

Viesti Kirjoittaja Zherec »

On olemassa, ainakin tampereen Player Onessa olen sellaisia nähnyt. Mutta ne ovat keräilyesineitä.
Enkeli

Viesti Kirjoittaja Enkeli »

Itsekin olen meinannut aloittaa kyseisen pelin pelaamisen.
Ja tämän johdosta kysynkin, onko Helsingissä(taikka lähellä) porukkaa, joita kiinnostaisi pistää jonkinlainen peliporukka pystyyn?
The End Always Justifies The Means
Balrogofmoria

Viesti Kirjoittaja Balrogofmoria »

Muuten kyllä keräisin jo mutta kun on niin ältsin rumat figut.
Jeesus oli paladin!
Mämmiä saakuli!
http://www.sunpoint.net/~freakboy/text01.html
Druzhina Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

Balrogofmoria kirjoitti:Muuten kyllä keräisin jo mutta kun on niin ältsin rumat figut.
Tätä asiaa on jo puitu ja sen puiminen on loppunut. Piste! Jos jollakulla ei ole muuta sanottavaa kuin "...mut kun en pidä siitä...", parempi olla sanomatta mitään. Tämä topicci on vain Heroclix-pelin harrastajille. Kaikki jotka haluavat heittää jotain herjoja jostain peleistä (mistä tahansa) tehkööt sitä muualla.
joppu

Viesti Kirjoittaja joppu »

Enkeli kirjoitti:Itsekin olen meinannut aloittaa kyseisen pelin pelaamisen.
Ja tämän johdosta kysynkin, onko Helsingissä(taikka lähellä) porukkaa, joita kiinnostaisi pistää jonkinlainen peliporukka pystyyn?
Hesan fantsussa pidetään turnauksia ja jengiä voi muutenkin löytää sieltä ainakin viikonloppuna. Eli sinne vain kysymään neuvoa asian tiimoilta, auttavat mielellään.
irc:ssä minut tunnetaan nikillä Mechafan

Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
Houndi

Viesti Kirjoittaja Houndi »

Ostin Marvelin startterin ja 2 hahmon boosterin kun kerrankin oli jäljellä Turun fantsussa eli kaikki eivät olleet loppuneet niin kuin yleensä. Mutta maalaako ihmiset hahmonsa uusiksi... itse ajattelin ainakin "siistiä" noita kun on ne hieman sottaisia ja "yksinkertaisesti" maalattuja. Mutta nuohon kelpaavat ihan hyvin GW:n ja Vallejoen laimennetut maalit?
joppu

Itse aijon hankkia seuraavaksi Sentinelin, joka on iso figu. Näitä isoja figuja on HC:ssa enemmänkin kuin vain tuo Sentinel mutta nuo ovat helpoiten saatavilla. Nämä isot ja pisteissä kalliit figut(Sentinel on 200pts.) omaavat omat erikoissäännöt ja ovat massiivisen kokoisia.

Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

FoxHound kirjoitti:Ostin Marvelin startterin ja 2 hahmon boosterin kun kerrankin oli jäljellä Turun fantsussa eli kaikki eivät olleet loppuneet niin kuin yleensä. Mutta maalaako ihmiset hahmonsa uusiksi... itse ajattelin ainakin "siistiä" noita kun on ne hieman sottaisia ja "yksinkertaisesti" maalattuja. Mutta nuohon kelpaavat ihan hyvin GW:n ja Vallejoen laimennetut maalit?
Jotkut maalaavat, jotkut eivät. Ja eiköhän Citadelin ja Vallejon maalit pure noihinkin. Kannattaa ainakin kokeilla, mutta todennäköisesti ei ongelmia ole.
joppu

MW figut ovat samaa muovia kuin HC:n ja olen uudestaan maalannut muutaman MW figun joten kyllä ne maalit purevat noihinkin.

Zindaju

Viesti Kirjoittaja Zindaju »

Joppu kirjoitti:MW figut ovat samaa muovia kuin HC:n ja olen uudestaan maalannut muutaman MW figun joten kyllä ne maalit purevat noihinkin.

Meinaatko Joppu tuolla MW:llä Mechwarrioria?
joppu

MechWarrior Dark Agea jos tarkkoja ollaan.

Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Minä tunnustaudun pelaajaksi! Iski heti kuin nyrkki silmään ;-).

Myös kaverini Lord of the darkness ja Balrog (sotunickit) ovat sortuneet ennemmin tai myöhemmin. Hah.

Onkos Tamepereen seudulla pelaaja/vaihtoporukkaa?

ps. Iski ensimmäisestä boosterista heti paras Iron Man
niih.
Nicodemus von Traube

Viesti Kirjoittaja Nicodemus von Traube »

Kyllä noistakin figuista ainakin Conindemottajan mukaan lähtee maali vaikka tolulla.

Itse ostin Conista yhden boosterin ja sen peruspaketin. En ole kyllä päässyt/kerennyt pelaamaan vielä kertaakaan mutta mikä ettei ettenkö tästä ottaisi jotain sunnuntaifigupeliä. Boosterista sain niin hölmöjä hahmoja että meinasi siihen jo loppua innoitus, ärsyttää hieman etten tiedä mitä saan. Täytyisi varmaankin painella Fantsuun joku lauantai ja ostaa muutama boosteri (ei maksaisi edes paljon (olen tottunut GW:n hintoihin...)) ja vaihdella sitten niistä mieleisempiä. Olettaen että se vaihtomeininki toimii, koska muuten peli on kohdaltani siinä.

Tähän höpsöön lelu <-> figu juttuun voisin sanoa: Se mihin objektia käytetään määrittelee sen ominaisuuden siksi käyttöhetkeksi. Minun kommunikaattorini on lelu silloin jos vain leikin sillä, puhelin silloin jos käytän sitä, työkalu jos teen sillä töitäni ja falloksenjatke silloin jos vain roikotan sitä vyökotelossa näkyvillä. Warhammerini on leluja silloin jos sukulaispoikani leikkii niillä, huoneensomisteita silloin jos ne ovat vitriinissä ja pelinappuloita silloin jos niillä pelaan.

Figu tarkoittaa suurinpiirtein samaa kuin pienoismalli? Ja kyllähän nuo kliksit selvästikin ovat pienoiskoossa olevia malleja "alkuperäisestä". Myöskin se mihin ne on alunperin tarkoitettu määrittelee mielestäni jonkinverran niitten ominaisuuksia. Ne ovat tarkoitettu keräilyä ja pelaamista varten, eli ne ovat pelinappuloita ehkä ennen kaikkea. Joskin taas niitten ominaisuus määritellään jokaista hetkeä kohti sen mukaan mihin niitä käytetään.

:)
Viimeksi muokannut Nicodemus von Traube, Ke 10.08.2005 10:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
15mm for teh win
joppu

Itse en ole aikoihin HeroClixiä pelannut eivätkä tuo Marvel HC enää kiinnosta. Voisin ne myydä pois ja jättää vain Indy HC:t, jos jotakuta kiinnostaisi ostaa kaikki Marvel HC:ni.

SMW

Heroclix

Viesti Kirjoittaja SMW »

Heroclixin aktiivisena harrastajana ja turnausten pyörittäjänä voin sanoa,että figujen sculptit ja maalaukset on parantunu huomattavasti alkuajoista.Pakko myöntää,että alussa figut oli kyl tosi karseen näkösiä,mutta pikkusen maalaamalla sai ihan kelvollisen näkösiä nappuloita. Itse en nykyään enää es maalaa figuja uudestaan,kun perusmaalitkin näyttää jo niin paljon paremmilta.
Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

minä pelasin tuota peliä tossa vuosi sitten ja huomasin sen hyväksi peliksi
kunnes, huomasin käyttäneeni noin kaksisataa euroa buustereihin ja muuhun sälään
ja älysin että jos pelaaminen tulee maksamaan niin paljon niin ei enää kannata pelata.

nyt pyörii huoneen nurkissa yli sata miniatyyriä joilla ei enää tee mitään.

ei ne figut oo loppujenlopuksi niin rumia kun älyää mihin ikäluokkaan ne on tarkotettu :D
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Archaon

Viesti Kirjoittaja Archaon »

Et sinä niitä uusimpia äijiä välttämättä tarvitse..
Itseasiassa jotkut vanhoista ukoista ovat pelin parhaimmistoa (destiny, con artist, paramedic)

Hesan fantskuun vaan pelaamaan lauantaisin! Täällä ei ole edes retirement (vanhojen settien
bannaus) käytössä (onneksi).

nm. HC SM toka sija
"Faber quisque fortunae suae"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”