"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

FotA ja Infiltrating Librarians

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
*Hunam*

FotA ja Infiltrating Librarians

Viesti Kirjoittaja *Hunam* »

Selailin juuri rakasta marine - codexiani ja ajattelin että librarian + FotA sekä komentoryhmä + infiltrate on aika pirullinen, varsinkin jos vastustaja on asettanut itsensä erihienoon taisteluriviin. Pari vain näitä ryhmiä niin eiköhän sillä kyykytettäisi aika mukavasti vastustajan armeijaa. Sitten vaan jotain kunnon tulivoimaa kehiin niin ei luulisi vastustajan kauaa pyristelevän. Tosin fearless - jengi olisi kyllä aika immuuni tälle hommalle.

Mitä mielipiteitä kyseisestä jiposta?
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Testattu, käytetty, kulutettu, parjattu ja tylsäksi todettu... moneen kertaan.

Tuossa muutama kuukausi sitten iskin armeijaan pari FotA:a (tässä vaiheessa suurin hehkutus oli vielä fear of the darknessin kanssa).. ei mennyt kauaa niin jokaikisessä marinearmeijassa oli ainakin yksi moinen.
Tosiasiassa se d3 s5 hittiä tekee enemmän jälkeä kuin pinning, vaikka se onkin kiva bonari myös.. :) Ja kyllä se toimii... Mutta ei sillä tosin pelejä voiteta.

Näitähän saa siis neljä yhteen armeijaan -> 2x libraa commandilla + molemmissa attached libra.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Deetwo kirjoitti:Näitähän saa siis neljä yhteen armeijaan -> 2x libraa commandilla + molemmissa attached libra.
Sehän onkin tää überkombo... Eikun ei :D

Kuten sanoit, ei Fury pelejä voita. Mariinit saattavat aivastaa kun semmonen puskee läpi, yksi ryhmä satunnaisesti jopa pinnata, mutta siihen se jää. Vielä jos sattuu yksi huppu vastustajalla olemaan, niin siinä on 4:n furyn listalla menny pirusti pinnoja kankkulankaivoon.
Tietty jotkut heikot skimmerit saattaa pudota, mutta niitä saa kyllä librarianit muinaisraivota alas ihan kunnolla jos meinaa pinnansa takasin maksaa.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
*Hunam*

Viesti Kirjoittaja *Hunam* »

Joo, vähän ajatelin kyllä että taitaa olla vanha juttu. Sitä ku on olla vähä poissa näistä kuviosta. Mutta no jaa, aina pitää yrittää.
Kidhidalco

Viesti Kirjoittaja Kidhidalco »

Taulla tuota Deetwon FotA listaa vastaan muutaman kerran pelanneena sanoisin että kyllähän se toimii. Ei ehkä marsuja vastaan, eikä ehkä chaosta vastaan, mutta keskiverto ld8 joukot ovat kyllä helisemässä. Oli tosi keljua pelata kun ainoat joukot johon pystyin luottamaan olivat ajoneuvot ja komentajat...

Uskoisin että FotA kikkailu toimii parhaimmillaan OSANA muuten toimivaa armeijan rakennusta. Onhan se skillinä kelju koska siinä ei ole kantama tai Los rajoitteita... varautua voit ainostaan varustamalla joukkosi libralla ja hupulla tai vastaavilla taidoilla/vekotimilla/ominaisuuksilla. Näitä eivät kaikki armeijat saa...
Oudot ovat tutut kasvot dementikolle
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”