tallainen poppoo pitäisi kerätä kun kerkiän, porukkana siis mainitsemani WitchHunter-Empire
Inquisitor(captain) Elias Kruger 113
-hand weapon, pistol 10p
-fullplate-mail 8p
-holy relic 45p
Warrior priest Joseph 129
-Gw 4p
-AoMI 30p
Warrior priest Karl 153
-Icon of magnus 30p
-Hammer
-enchanted shield 10p
-Gw 4p
-heavy armor 4p
-warhorse 10p?
Core
20 free company 125
-fullcommand
20 free company 125
-fullcommand
10 crossbowman 80
special
5 Acolyte(pistolier) 95
rare
15 flagellant 180
t:1000
kommenttia
Burn the Witch! WH-Empire
Burn the Witch! WH-Empire
Viimeksi muokannut Heretic, Ti 25.07.2006 13:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Ihankiva lista, mutta miksi Karlilla on hevonen vaikka tuolla ei ole muuta ratsuväkeä? Vai liittyykö se noihin Acolyteihin?
Nuo free companyt voisi kasvattaa 25 kokoisiksi. Pisteet saisi vaikka noista crossbow meneistä ja ylijäävillä pisteillä voisi ottaa vaikka 5 huntmeniä.
Nuo free companyt voisi kasvattaa 25 kokoisiksi. Pisteet saisi vaikka noista crossbow meneistä ja ylijäävillä pisteillä voisi ottaa vaikka 5 huntmeniä.
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. 
tais sille saada, mutta sillä on jo pisla.eikä se ole niin paljon paikallaan että kerkeäis ampumaan
ja Karl menee Acolyytteihin jotka ovat pistoliereitä, annoin sille myös Gw, jos sattuis saamaan sarken joskus
companyjen lisäämistä harkitsen
myös lisää kommenttia
ja Karl menee Acolyytteihin jotka ovat pistoliereitä, annoin sille myös Gw, jos sattuis saamaan sarken joskus
companyjen lisäämistä harkitsen
myös lisää kommenttia
Ville Oulusta.
Pitkäjouset
Ihan kivan näkönen lista vaikken taikasäännöistä ymmärräkään. En ole varma olisko pitkäjouset parempia kun varsijouset. Tai sitten huntterit voisi sopia noitajahtiin.
Löytyy.
Re: Burn the Witch! WH-Empire
180 pistettä? Mun mielestä 165! Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa...rare
15 flagellant 180
Re: Burn the Witch! WH-Empire
Damn, ne taiskin maksaa 11pojoo kappale?ulkomuistista tuli että 12p.No sillä saa sitten jotain hauskaaHugatsaga kirjoitti:180 pistettä? Mun mielestä 165! Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa...rare
15 flagellant 180
kiitos kommenteista
-heretic
Ville Oulusta.