daemonhunterit Blood Angeleitten allyna.
daemonhunterit Blood Angeleitten allyna.
Voiko Blood Angelit ottaa daemonhunter allyja, ja jos voivat, mikä on yleinen daemonhunter rakenne BA listassa, eli mitä on vähintään oltava että lista on laillinen. En omista koodexia ja kyselenkin tällä hetkellä vain yleisestä mielen kiinnosta ja mahdollisuudesta että sitten joskus hankin niitä verenenekeleilleni kavereiksi.
inkvilordi ei ole BA:lla pakollinen, sillä se on liittolainen. Pakolliset valinnat löytyvät omasta codexista ja assasinit ovat eliteä. Jos haluat assasinin, yhtäkkin inkvilordista tulee kyllä käytännössä pakollinen. Tarvitset jokatapauksessa BA-codexista HQ:n. Eli Ba-armeijaa ei voi johtaa pelkkä =][= lord, mutta chaplu ja lordi kimpassa onnistuu kyllä jolloin saat ottaa sen yhden assasinin/maks 3 death cult assasinia(heikompia). http://www.freewebs.com/obe_realm/index.htm ja sieltä sivupalkista painat sitä DH-taktiikkajuttua.
- samppuliini
- The Captain
- Valvoja
Grey knight hero, joka voi olla brother-captain (kohtuuhintainen yksiwoundinen jätkä) tai grand master (sikakallis kolmen woundin äijä). Kumpikin terminaattoripanssarissa, nemesis force weapon ja storm bolter kourassa, ja saa psyykkisiä voimia ja kivoja leluja.Jamo kirjoitti:Sen verran viälä kysyisin tuosta daemonhuntereista: Onko tälle porukalle muuta Hq vaihtoehtoa kuin inkviloordi?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
GM on kyllä ihan kohtuuhintainen kanssa, lisäkamat vaan maksaa. 145pts harva lojalistihero on noin kova.The Captain kirjoitti:Grey knight hero, joka voi olla brother-captain (kohtuuhintainen yksiwoundinen jätkä) tai grand master (sikakallis kolmen woundin äijä). Kumpikin terminaattoripanssarissa, nemesis force weapon ja storm bolter kourassa, ja saa psyykkisiä voimia ja kivoja leluja.Jamo kirjoitti:Sen verran viälä kysyisin tuosta daemonhuntereista: Onko tälle porukalle muuta Hq vaihtoehtoa kuin inkviloordi?
Kyllä sen saa ottaa vaikka yksin. Jos demoneja luvassa, en TODELLAKAAN lähtisi tosin ottamaan pelkästään GK heroa, siitä on enemmän etua vastustajalle(loputon määrä demoneita...) kuin sulle. Lisäksi GK termisretinue(ainoa mahollinen, muttei pakollinen) on erittäin kova ja kallis lähisyksikkö, eikä figuissa ole valittamista. GK hero(myös brother-captain on ihan varteenotettava, kunhan pysyy halpana) ja sille termiksiä kaveriksi, muita termuja ei enää tarvitakkaan. Ei ole siis pakollinen tuo retinue, mutta lisää iskukykyä ja heron ikää selkeästi. Saahan sen heron tosin liittää BA suadiinkin...
No entäpä tämä assassin sitten. Brother Captainin kanssa ei taida saada assassinia käyttöön jos olen oikein ymmärtänyt edelliset viestit ja jos tarkkoja ollaan, en kyllä tiedä onko mitään väliä, niin assasineista tarkemmin Vindicare assassin? Ja kysyisin vielä figutasollakin, että onko Brother captainille omaa figua vai onko se tavallinen GK termis? Entäpä invki storm troopperit, onko niille omaa figua, vai käytettänkö IG:n kasrkineja?
Ja pyydän anteeksi useaa lyhyttä viestiä, ajatukset eivät oikein pysy koossa tällä hetkellä. Pyrin jatkossa keskittämään kysymykset ensimmäiseen viestiin.
Ja pyydän anteeksi useaa lyhyttä viestiä, ajatukset eivät oikein pysy koossa tällä hetkellä. Pyrin jatkossa keskittämään kysymykset ensimmäiseen viestiin.
Stormareina voi ihan yhtä hyvin käyttää IG:n kasrkineja kuin storm troopereita tai vaikka konffittua kaartia. Brother captainina käytetään yleensä: GKT-boksin heroa/Brother-captain Sterniä/Gk termistä. Kaikki käy. Assasinin saa vain jos on inkvisiittori(lordi), ja liittolaisena on silloin pakko ottaa lordi sillä elite-inkille ei ole tilaa. Assasin vie sen ainoan eliittislotin.
asia selvä, eli Lordia kehiin, koska assassinin haluan.
Mutta asiahan on niin että tälläisen nuoren herran kuin minä, rahallinen tilanne on suht heikko, joten mikä mahtaa olla halvin tapa saada kasaan loordi ja retinue?
Olen kuullut että loordilla voi olla 3 - 12 kaverusta, mutta 3 riittäisi minulle alkuun hyvin, eli voiko näitä ostaa mistään erikseen?
tämä olisi kanssa ihan kivan näköinen figu loordiksi, mutta hencmanit uupuu.
Mutta asiahan on niin että tälläisen nuoren herran kuin minä, rahallinen tilanne on suht heikko, joten mikä mahtaa olla halvin tapa saada kasaan loordi ja retinue?
Olen kuullut että loordilla voi olla 3 - 12 kaverusta, mutta 3 riittäisi minulle alkuun hyvin, eli voiko näitä ostaa mistään erikseen?
tämä olisi kanssa ihan kivan näköinen figu loordiksi, mutta hencmanit uupuu.