"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Empiren asevarustelu

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Ruispöllö

Empiren asevarustelu

Viesti Kirjoittaja Ruispöllö »

Voiko empiren lipunkantajalle laittaa kilven selkään roikkumaan ja käyttää sitä puolustukseen. Jos vaikka lipunkantajalta katoaa lippu tai jotain?
Löytyy.
Miekkonen

Viesti Kirjoittaja Miekkonen »

Lipunkantaja on ihan samanlainen tyyppi kuin kaikki muutkin rykmentissä, eli sillä on keihäs ja kilpi (jos se on keihäsmiesrykmentin lipunkantaja ja olet laittanut niille kilvet). Se, että lipunkantajafigulla on lippu, ei vaikuta tyypin varustuksiin.

Edit: Eli voit.
"D'oh!"
-Homer J. Simpson
The Captain
Valvoja

Re: Empiren asevarustelu

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Oletan, että nyt puhutaan yksikön standard bearerista (joka on yksikön osa eli rivimies), ei battle standardista (joka on hero). Tavallisella lipunkantajalla katsotaan sääntöteknisesti olevan täsmälleen sama aseistus kuin muulla rykmentillä, vaikka figulla ei näkyisi mitään. Jos siis yksikölläsi on kilvet (niistä on maksettu pisteet tai ne kuuluvat vakiovarustukseen), myös lipunkantajallasi on kilpi, vaikka modelilla ei sellaista näkyisikään. Vastaavasti kilven liimaaminen lipunkantajafiguun yksikössä, jolla ei ole kilpiä, ei ole merkitystä - kaikkien figujen toiminta katsotaan sen mukaan, mitä armeijakirja ja armeijalista sanovat, ei figujen ulkonäön mukaan.

FB:n kuutoslaitoksen ainoa varma asia on, että Battle standard bearer ei saa kilpeä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Ruispöllö

Kilpirykmentti

Mulla on kaksi lipunkantajaa jotka kuuluu rykmenttiin. Voinko laittaa ne samaan kilpirykmenttiin vai kannattaako lisätä siihen vielä vaikka kolme kilpimiestä?
Minulla on 19 miehen rykmentti ja kolme kilpimiestä lisää. Lisäksi olen konvannut tavallisesta miehestä lipunkantajan.
Löytyy.
Väkipyörä

Viesti Kirjoittaja Väkipyörä »

Rykmentissä voi olla vain yksi tavallinen lipunkantaja. Jos sinulla on armeijassasi lisäksi Battle Standard Bearer (näitä voi taas koko armeijassa olla vain yksi, on hero-tason sankari) voi tämä toki liittyä jo valmiiksikin lipulla varustettuun yksikköön. Oletko lukenut ja ymmärtänyt sääntökirjasta mitä nämä lipunkantajat, muusikot ja championit ovat?
Mikä ei tapa, ärsyttää!
Ruispöllö

Sääntökirsja

En omista vielä sääntökirjaa, ei varmaan kannata ostaa vielä ku ajattelin ostaa 7 edikan uuden codexin? Mistä bsb-heroja voi ostaa vai pitääkö ne konvertoida itse?
Löytyy.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Ne ovat ihan tavallisia heroja esim. captain, joka maksaa 25p ylimääräistä. Tällä on sitten kaikkea hyötä ja haittaa, mutta en nyt ala kirjoittamaan. Ei sitä tarvitse pakosta konvata, itse ainakin otan ihan tavan lippumiehen ja maalaan sen hienommin ja siinä se on.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”