"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

1000pts Vampire Counts -BD- (Nyt esillä 2 listaa.)

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Synnin niittäjä
Viesti:

1000pts Vampire Counts -BD- (Nyt esillä 2 listaa.)

Viesti Kirjoittaja Synnin niittäjä »

Noniin, olen aloittanut nytten näiden vamppien keräämisen ja ainoana minua kiinnostanut veriryhmä oli Blood Dragons, joten näitä nyt olen alkanut väsäilemään.
Armeijani ei vielä sisällä läheskään kaikkia näitä nappeja joten muutokset käyvät todella helposti.

Näinkin pitkän alun selonteon jälkeen onkin aika siirtyä listaani:

Heroes
Total=412pts

-Vampire Thrall
>On Barded Nightmare, Heavy Armour, Shield, Lance, Red Fury
=132pts

(Menee mustien ritareiden mukana)

-Necromancer
>lvl.2, Dispel Scroll, Black Periapt (Necromancy)
=140pts

(Ottaa jalkablokin)

-Necromancer
>lvl.2, Staff of Domination, (Necromancy)
=140pts

(Kenraali ja ottaa toisen jalkablokin)

Core
Total=422

-19xZombie
>Musician, Standard
=129pts

-19xZombie
>Musician, Standard
=129pts

-5xDire Wolves
=50pts

-5xDire Wolves
=50pts

8xGhouls
=64ts
(Pistetäyttöä, hoitavat tyhjää osaa kentästä.)

Special
Total=165pts

5xBlack Knights
>Full Command, barded Nightmares
=165tps

Army total=999pts
Models in Army=64
Power Pool=6+boundspell
Dispel Pool=4+d-scroll

Listaa siis käyttäisin ihan yleisesti, joten vastustajista ei varmaa tietoa ole.
Kaveripeleissä silti esiintyy ainakin kaamosta, keisarikuntaa ja hiisiä ja menninkäisiä, mutta turnauksissa en vastustajista sitten tiedä :D
Kommentit ja taktiikkaneuvot ovat tervettulleita tänne Vantaan takamaille.

edit/: Nyt on listaan tullut pientä hienosäätöä, toisen necron kamat meni uusiksi ja yhdet zombiet lähti jotta saataisiin lisää ghouleja kentälle. Onko näin parempi?

edit2/: Tässä olisi myös mahdollinen vaihtoehtolista:

Heroes
Total=387pts

-Vampire Thrall
>On Barded Nightmare, Heavy Armour, Shield, Lance, Red Fury
=132pts

(Menee mustien ritareiden mukana)

-Necromancer
>lvl.2, Black Periapt (Necromancy)
=115pts

(Ottaa jalkablokin)

-Necromancer
>lvl.2, Staff of Domination, (Necromancy)
=140pts

(Kenraali ja ottaa toisen jalkablokin)

Core
Total=346

-18xZombie
>Musician, Standard
=123pts

-18xZombie
>Musician, Standard
=123pts

-5xDire Wolves
=50pts

-5xDire Wolves
=50pts

Special
Total=265pts

-5xFellbat
=100pts

5xBlack Knights
>Full Command, barded Nightmares
=165tps

Army total=998pts
Models in Army=59
Power Pool=6+boundspell
Dispel Pool=4
Viimeksi muokannut Synnin niittäjä, Ma 31.07.2006 12:53. Yhteensä muokattu 9 kertaa.
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
Joona-

Viesti Kirjoittaja Joona- »

Ihan hyvä lista, voisit ottaa molemmista zombi blokeista pari heppua pois ja ottaa lisää ghouleja tai sitten otat molemmat zombi blokit ja ghoulit pois ja lurkkuja tilalle. Ja koita laittaa yksi scrolli edes, kumpi necroista on kenraali?
Synnin niittäjä
Viesti:

voisit ottaa molemmista zombi blokeista pari heppua pois ja ottaa lisää ghouleja tai sitten otat molemmat zombi blokit ja ghoulit pois ja lurkkuja tilalle.
Juu, samaa olen ajatellutkin, ehkä sellainen "paras" voisi olla vaihtaa ghoulit ja toiset zombiet pienempään "panssaraoituun" skeleton-rykmenttii, tai sitten saada lisää ghouleja.

Ja nyt on myös kenraali lisätty, lisää kommenttia ja taktiikkapohdintaa/neuvoja otetaan mielellään vastaan ja kiitos jo noista edellisistäkin :D

edit/: Niin rullasta en tiedä... se vain tuntuu hiukan turhalta tällä hetkellä, mutta harkitaan sitä.

edit2/: No ei välttämättä sillä staffilla peliä voiteta, mutta tollaset boundit tuovat vastustajalle mukavasti päänvaivaa ja saatan saada siten paremmin summonoinnit läpi.
Viimeksi muokannut Synnin niittäjä, Ke 26.07.2006 21:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
Joona-

Se yksi scrolli ei olisi pahitteeksi power familiar vaikka pois. Eikä staff of domination niin hyvä ole. ja kun irrotat pisteet kahteen black knightiin niin saat sinne rankinkin ainakin imemään tulta.
Varmaan paras taktiikka on yrittää nostaa lisää zompeja ja rysäyttää ne vaan johonkin ja sitten wuffet kylkeen tai BK:t. Mitä itse olen käyttänyt ghouleja ne ovat enimmäkseen piileskelleet metsässä mutta käyhän ne siihenkin.
Synnin niittäjä
Viesti:

Noniin, nyt on hieman listaa päivitelty, toivottavasti parempaan suuntaan? :)

Taktiikoista sen verran, että itsekkin olen ajatellut juuri sitä zombien pamauttamista vastustajan joukkojen nenänalle ja pitää ne näissä kiinni mahdollisimman hyvin.

Olisiko hyvä sijoitus ottaa osa zombieista ja ghoulit pois ja ottaa tilalle Fellbatteja? Omasta kokemuksesta flyerit ovat aina olleet erittäin ärsyttäviä/hupaisia, riippuen onko vihuja vai omia.
Tai, sanotaan että ovatko ne hintansa väärtejä?
Viimeksi muokannut Synnin niittäjä, Pe 28.07.2006 13:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Joona-

Nyt näyttää jo aika hyvältä nyt vain toinen wuffe ryhmä pois ja tilalle 2 nihtiä sitten thralli nihti poppooseen niin saat taka rankin.
Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic »

ei niitä rankkeja tarvita nihdeille.

ota vaikka kaikki zombit pois ja ghouleja lisää, myös pari fellbattia vois olla siistii
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Kasipäkki kahdessa rivissä on varmaan typerin mahdollisin muodostelma ritareilla. Minimoidaan lyövät modelit, ok.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Hugatsaga

Viesti Kirjoittaja Hugatsaga »

JoUnA_T kirjoitti:Se yksi scrolli ei olisi pahitteeksi power familiar vaikka pois. Eikä staff of domination niin hyvä ole. ja kun irrotat pisteet kahteen black knightiin niin saat sinne rankinkin ainakin imemään tulta.
Takarankkia en suosittele. Tuo 5 Black knights full commandilla + thrall on aivan riittävä. Jos jotenkin niitä haluat boostata niin osta war banner niille. Tuhannen pisteen pelissä ei kannata ottaa mitään über-heavy cavalry ryhmää.

Itse jättäsin scrollin pois ja ottasin kaikki mahdolliset esineet (vaikkapa power familiar) jotka antaa lisää power dicejä ja auttaa heittämään Nehekkiä.

En tosin ole Vampire Count pelaaja eli kaikkea mitä sanon niin ei kannata ottaa vakavasti...
Synnin niittäjä
Viesti:

Itse jättäsin scrollin pois ja ottasin kaikki mahdolliset esineet (vaikkapa power familiar) jotka antaa lisää power dicejä ja auttaa heittämään Nehekkiä.

En tosin ole Vampire Count pelaaja eli kaikkea mitä sanon niin ei kannata ottaa vakavasti...
Niin, oli minulla alkajaisiksi se powerfamiliar, tosin mitä minä sillä teen? Se 7 on varmaan turhin luku Poweria :D ja nyt voin jopa säästää jonkun ylimääräsen nopan, vaikka se d-d on ihan jees...

Miten tähän listaan sopisi jos ottaisi rullan ja ghoulit poies ja lisäisin ne 4 Fellbattia ja toisille hukille Doomwolfin?
Olisikos se 4:n ryhmä lentorottia kelposijoitus ja miten nämä ylipäänsä toimisivat, siis onko arvon lukijoilla näistä hyviä kokemuksia?

Se siinä olisi kai hyvää et marssit saisin nopeasti katki, ainakin suurinpiirtein ja kanuunat, s-sucat ja doomdiverit ym. voisivat joutua jo vuorolla 2 enemmän kuin vaaraan.

Tai sitten voisi jäädä tietenkin näihin asetelmiin, mutta nyt tästä voisi hieman jopa keskustella ja täten voisin ottaa hieman oppiakin :)
Joona-

No minun kaikki neuvoni on lyöty, mutta itse en ainakaan pidä doom wolfia sitten se dire wolf ryhmä onkin jonkin verran kalliimpi. Ota vaikka vielä lisää zombeja. Fell batit on ihan jees.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”