Ogreja dogs of wariksi?
Re: Ogreja dogs of wariksi?
Miksi ylipäätään olisi mitään järkeä ottaa ogreja dogs of warina yhtään millekään? Onhan siellä lohari. Ja pultterit.Monolith kirjoitti:Kannattaako ottaa delffeille. Ja mitä möllejä?
Ogret toimivat hyvin delffeillä tukemassa jalkaväkeä ja CoR joukkoja. Fear ja 3 w tuo kivasti massaa taisteluun.
OK orgejen käytöstä DoWina on muutama keskustelu käytyä sotussa, kokeile haulla jos löytyisi vielä. Itse suosittelen Irongutteja, raskaita kuin junat ja lyövät yhtä kovaa.
OK orgejen käytöstä DoWina on muutama keskustelu käytyä sotussa, kokeile haulla jos löytyisi vielä. Itse suosittelen Irongutteja, raskaita kuin junat ja lyövät yhtä kovaa.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
WTF? maneaterit special? siis nehän on ogre kindomsissakin rare, ja jos niitä ottaa muille armeijoille, niin ne vie 2 rare paikkaa.. minkä sortin house-ruleja oletkaan väkertänyt..Heretic kirjoitti:jaa, ite olen tottunut siihen että maneaterit on itellä special paikka, mutta on ne silti kovia vaikka kalliita
Palkkasoturiarmeijassa (Dogs of War) kaikki ogreyksiköt, myös maneaterit, ovat specialeja. Ihan virallisten sääntöjen mukaan, jopa.kasvi kirjoitti:WTF? maneaterit special? siis nehän on ogre kindomsissakin rare, ja jos niitä ottaa muille armeijoille, niin ne vie 2 rare paikkaa.. minkä sortin house-ruleja oletkaan väkertänyt..Heretic kirjoitti:jaa, ite olen tottunut siihen että maneaterit on itellä special paikka, mutta on ne silti kovia vaikka kalliita
Mahvo kirjoitti:Palkkasoturiarmeijassa (Dogs of War) kaikki ogreyksiköt, myös maneaterit, ovat specialeja. Ihan virallisten sääntöjen mukaan, jopa.kasvi kirjoitti:WTF? maneaterit special? siis nehän on ogre kindomsissakin rare, ja jos niitä ottaa muille armeijoille, niin ne vie 2 rare paikkaa.. minkä sortin house-ruleja oletkaan väkertänyt..Heretic kirjoitti:jaa, ite olen tottunut siihen että maneaterit on itellä special paikka, mutta on ne silti kovia vaikka kalliita
aivan joo meni meikäläiseltäkin vähän ohi..
ainakin ensimmäisen viestin perusteella luulin, että kyseessä oli delffit.. mutta asiasta kahdeksanteen.. jatkakaa..
Re: Ogreja dogs of wariksi?
Kolmea ironguttia olen käyttänyt kohtuullisella menestyksellä close combat painotteisessa armeijassa. Lähinnä tosin vain saadakseni konvertoida ne vinkeän näköisiksi.Monolith kirjoitti:Kannattaako ottaa delffeille. Ja mitä möllejä?
Noinniinkuin yleisesti ottaen, jos armeijassa tekee pisteiden kanssa tiukkaa, niin kyllähän noilla kait hydran hommat hoitaa erään verran halvemmalla.
Naapurin viljat vei halla
tralalalalalla
tralalalalalla