"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kardinaalin Cybork-blogi

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Kardinaali
Viesti:

Kardinaalin Cybork-blogi

Viesti Kirjoittaja Kardinaali »

Hei!

Nyt kun nämä blogit ovat muotia, niin itse Kardinaalikin päätti tehdä moisen!

Tässä siis WIP kuvia hitaasti mutta varmasti valmistuvan deathskullz-klaanini cyborkeista.

Ensiksi esiteltäköön joukon pomo, painboss (nimeä mietin vielä):
Edestä
Sivulta
Toinen sivu
Takaa

Sitten sekalainen ja sekaisin oleva joukko cyborkeja:
Cyborkit #1
Cyborkit #2
Cyborkit #3
Cyborkit #4
Ja vielä loppuun Söpö ryhmäkuva

Pojat olisivat aivan kohta valmiita pohjamaalaukseen pienen trimmauksen jälkeen. Ainakin yksi cyborki täytyisi konvia vielä, joten olen avoin ehdotuksille. (bitsi-boksini on suuuuuri ;))
Kommentti-tuli vapaa.

-Kardinaali
Sigge

Viesti Kirjoittaja Sigge »

Painbossista tuli heti mieleen Dr.Octopus, tosin lonkeroita oli vähemmän.
Hienoin cyborgi oli se Claw-heppu, vaikka oli ne kaikki ihan siistejä, osa oli tosin todella oudon näköisiä (ainakin se jolla on necronin jalat). Maalattuja odotellaan.
"sanon vain yhden sanan jumala pelastakoon nuo ukot :D" -Lari42
"Ostan dwarffeja!Maalattuina tai maalattuina pistäkää yv:tä!" -dwarffer
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Tohtori Orkopushan se siinä.

Helekatin hienoja ja mielikuvituksekkaita, en voi kuin nostaa hattua.

Siplaa vielä leijuvan öpölin vasemman käden valusaumat.
saimon

Viesti Kirjoittaja saimon »

Vallan hienoja kyborgeja, varsinkin Painbossi. Konversiot olivat sopivan örkkimäisiä, ja ittelle tuli heti kuvista kyborgit mieleen. Nopeasti maalit pintaan, että voidaan ihastella viimeisteltyjä nappeja.
Kardinaali
Viesti:

Sigge kirjoitti: Maalattuja odotellaan.
Pohjamaalaan nuo varmaan viikonloppuna ja maalaamistakin voisin aloittaa silloin tai ensiviikolla... Mutta yksi kyborki on vielä koottava/tehtävä/luotava ;)
Largo kirjoitti:Tohtori Orkopushan se siinä.
Kiitos Largo.. tuo kuulostaa hyvältä. Waaghissa ehdotettiin vuorostaan Orktopusta.. Joten olen kahden vaiheilla nimen kanssa :)

Kedit: Toisaalta Doctor Orktopus/Orkopus saattaisi olla ehkä liian helppo valinta nimeksi... Taidanpa miettiä jotain enemmän armeijani teemaan sopivaa tai...
Viimeksi muokannut Kardinaali, Pe 28.07.2006 11:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jänkäkoira

Viesti Kirjoittaja Jänkäkoira »

Varsin hauskan näköinen poppoo..

Oikeastaan ainoa joka jäi häiritsemään, oli tuo necronijalkainen.. Tee vyötärön kohta uusiksi.. Tuo missä jalat liittyy örkkiin näyttää vain keskeneräiseltä..

Tuplahansikas heebo on kyl melko helmi. :D
"That's when my people say oh,
we don't feel no contamination!"
Kardinaali
Viesti:

Nárdhen kirjoitti:Varsin hauskan näköinen poppoo..

Oikeastaan ainoa joka jäi häiritsemään, oli tuo necronijalkainen.. Tee vyötärön kohta uusiksi.. Tuo missä jalat liittyy örkkiin näyttää vain keskeneräiseltä..
Noh.. se Necron cyborki on tehty tämän figun innoittamana (toinen örkki) http://www.coolminiornot.com/120227 <---- tuollakin on jotain sivuhärpäkettä ruumiin ja jalkojen liitoskohdassa, niin kai siihen voisi jotain vielä suunnitella.. mutta mitä? Itse ajattelin että tuo keskiruumiin panssariosa olisi ikäänkuin "Kuppi" mihin örkin loppu ruumis on kiinnitetty.
Warcrafter

Viesti Kirjoittaja Warcrafter »

Mulle tuli techmariini mieleen. Näyttää ihan "Foll servorr 'arnezz":ilta :P

Hienoja ovat ei voi muuta sanoa. Nyt kun saat yhtäläisen hienot maalit päälle niin hatunnostoa vaan ;)
"Cast off your fear!...Look forward!...Go forward!"
"If you retreat you will age..If you hesitate you will die"
"Shout it! My name is..."
Pyöveli
Kirjoitti miljoonannen viestin

Viesti Kirjoittaja Pyöveli »

Näitä Kardinaalin miniatyyrejä ei voi kuin katsella pienen viherryksen ilmestyessä väkisinkin poskille... :) Hienoja ovat, ei voi muuta sanoa. Tosin nyt joutuu *köh köh* varastamaan ideaa hieman omaan ork-poppooseen ja ehkäpä alkaa kaivella tuota omaakin miljoonalaatikkoa.

Mistä olet(te) hankkineet tuota pientä ketjua (esimerkiksi mikä oli tuolla ketju-palloörkillä? Onko se itse rautalangasta näperretty vai jostain askarteluliikkeestä hankittu. Rautakaupasta etsiskelin itse, mutta noin pientä en löytänyt.
Kardinaali kirjoitti:Noh.. se Necron cyborki on tehty tämän figun innoittamana (toinen örkki) http://www.coolminiornot.com/120227 <---- tuollakin on jotain sivuhärpäkettä ruumiin ja jalkojen liitoskohdassa, niin kai siihen voisi jotain vielä suunnitella..
HAH, mietinkin mihin hyötykäyttöön voisin laittaa vanhat Epicin figut...

Pahus vieköön, kun nämä duunit haittaavat harrastustoimintaa, niin ei pääse heti pistämään figuja palasiksi...
Careful what you wish - You just might get it...

Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
Kardinaali
Viesti:

Pyöveli kirjoitti:Näitä Kardinaalin miniatyyrejä ei voi kuin katsella pienen viherryksen ilmestyessä väkisinkin poskille... :) Hienoja ovat, ei voi muuta sanoa. Tosin nyt joutuu *köh köh* varastamaan ideaa hieman omaan ork-poppooseen ja ehkäpä alkaa kaivella tuota omaakin miljoonalaatikkoa.

Mistä olet(te) hankkineet tuota pientä ketjua (esimerkiksi mikä oli tuolla ketju-palloörkillä? Onko se itse rautalangasta näperretty vai jostain askarteluliikkeestä hankittu. Rautakaupasta etsiskelin itse, mutta noin pientä en löytänyt.
Tuon kokoista ketjua olen ostanut Sinooperista. Taitaa kulkea siellä jonkun koristeketjun nimellä. Metrihinta ei muistaakseni ollut kovin kallis. Harmi vaan että täältä Porista sinooperi lopetettiin ja ketjuvarastoni ovat ehtymässä :(

Kedit:
Razwrakka kirjoitti:Itse olen ottanut kaiken maailman vanhoista kaulakoruista ym.
Unohdin itse myös sanoa, että kannattaa vaania äidin lehtitilauksia joissa tulee mukana jotain rihkamakoruja. :) Niistäkin saa välillä hyvää ketjua.
Viimeksi muokannut Kardinaali, Pe 28.07.2006 11:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lumppu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lumppu »

Pyöveli kirjoitti:Näitä Kardinaalin miniatyyrejä ei voi kuin katsella pienen viherryksen ilmestyessä väkisinkin poskille... :) Hienoja ovat, ei voi muuta sanoa. Tosin nyt joutuu *köh köh* varastamaan ideaa hieman omaan ork-poppooseen ja ehkäpä alkaa kaivella tuota omaakin miljoonalaatikkoa.

Kardinaali kirjoitti:Noh.. se Necron cyborki on tehty tämän figun innoittamana (toinen örkki) http://www.coolminiornot.com/120227 <---- tuollakin on jotain sivuhärpäkettä ruumiin ja jalkojen liitoskohdassa, niin kai siihen voisi jotain vielä suunnitella..
HAH, mietinkin mihin hyötykäyttöön voisin laittaa vanhat Epicin figut...

Pahus vieköön, kun nämä duunit haittaavat harrastustoimintaa, niin ei pääse heti pistämään figuja palasiksi...
Itse olen ottanut kaiken maailman vanhoista kaulakoruista ym.

No cyorkeista kaksi on minun mieleen; se jolla on kaksi powa klawia ja se ekassa kuvassa keskellä :D

Onhan floatillakin mukava ilme.
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Onhan nuo ihan tyylikkäitä konffauksia mutta pitikö tästäkin ihan varmana tehdä blogi. x( Kunhan nyt saisit vielä maaleihin.
Kardinaali
Viesti:

figunarkki kirjoitti:Pitikö tästäkin ihan varmana tehdä blogi. x(
No... Tein blogin kun tarvitsen vähän potkua persuksiin varsinkin, että saan nämä maalattua. Kieltämättä näitä blokeja tehdään milloin mistäkin, mutta tämä oma blogini on antanut itselleni (ja miksei jollekin muullekkin) uusia ideoita ja kannustusta vaikka tämä onkin vasta päivän vanha.
camoflame

Viesti Kirjoittaja camoflame »

Viimeiselle cyborkille telat alle tai hämähäkki jalat? Hienosti olet kyllä ideoinut konvertoimisesi.
It's not whether you win or lose, it's how you play the game, right?
Kardinaali
Viesti:

camoflame kirjoitti:Viimeiselle cyborkille telat alle tai hämähäkki jalat? Hienosti olet kyllä ideoinut konvertoimisesi.
Hämisjalat kuulostavat todella komeilta :) Olen saanut myös ehdotuksen että tekisin hyppykeppijalat. Täytyypi miettiä.. joskus saatan tehdä vielä kymmenennenkin cyborkin (jos warbossin ei liftaa kyytiä heidän trukista)
Täytyy ideoida ja suunnitella jahka pääsen takaisin sorvin ääreen.
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Orktopus tietysti sekin jos sen ääntää angloittain ooktopus. Noilla lonkerovärkeillä sen on kyllä melkein pakko olla jompi kumpi. :)

Muistaakseni armeijasi teema oli teutoonikypärät yms? Tällöin Doktor Mengelork kävisi kai sekin... tai führerillisen puoskarin mukaan nimetty Morkelli.
Kardinaali
Viesti:

Largo kirjoitti:Orktopus tietysti sekin jos sen ääntää angloittain ooktopus. Noilla lonkerovärkeillä sen on kyllä melkein pakko olla jompi kumpi. :)

Muistaakseni armeijasi teema oli teutoonikypärät yms? Tällöin Doktor Mengelork kävisi kai sekin... tai führerillisen puoskarin mukaan nimetty Morkelli.
Kyllä kyllä... Arjalaisörkeillähän tässä pelataan ;) Mengelork kuulostaa paljon paremmalta ainakin omaan korvaani.

Kardi mini edit: Cyborkit ovat saanet jo pohjamaalin ja painbossin maalausta on aloitettu ma 31.7. klo 20.18
Viimeksi muokannut Kardinaali, Ma 31.07.2006 20:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sigge

Viesti Kirjoittaja Sigge »

Pyöveli kirjoitti:Mistä olet(te) hankkineet tuota pientä ketjua (esimerkiksi mikä oli tuolla ketju-palloörkillä? Onko se itse rautalangasta näperretty vai jostain askarteluliikkeestä hankittu. Rautakaupasta etsiskelin itse, mutta noin pientä en löytänyt.
Jos satut fantsun läheisyydessä kuljeskelemaan, käyppä vilkasemassa Hobby Pointtia, siellä oli todella pientä ketjua ainakin kun viimeksi kävin. Metrihintakaan ei ollut paha. Mutta aiheesta vielä, rakettimoottori jalat voisivat olla melko coolin näköiset. Tai sitten ne hyppykeppi jalat, kuulostivat melko jänniltä ainakin noin konversio mielessä.
"sanon vain yhden sanan jumala pelastakoon nuo ukot :D" -Lari42
"Ostan dwarffeja!Maalattuina tai maalattuina pistäkää yv:tä!" -dwarffer
ale

Viesti Kirjoittaja ale »

Siistejä konversioita. Voi jos itsellänikin olisi tuollainen bitsboxi!
Viimeksi muokannut ale, Ma 21.08.2006 15:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
duokki

Viesti Kirjoittaja duokki »

Tosi söpöjä. :D

9+
Making sense is not about making sense, it's only about making sense.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”