Minotaureja 2k
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Minotaureja 2k
Hiukan testailtuani petoja päädyinkin tämmöiseen ratkaisuun listan suhteen:
Characters:
Doombull of khorne 237.
GW, Heavy armour, shield, General, MoK
Bray-Shaman 125p.
2xScroll
Core:
5+5Beastherd 60p.
G: 2x hw, musician
5+5Beastherd 60p.
10+10 Beastherd 145p.
Full Command
5x Warhound 30p.
5xWarhound 30p.
Tuskgor Chariot 85p.
Tuskgor Chariot 85p.
Tuskgor Chariot 85p.
4x Minotaurs of khorne 229p.
GW, MoK
GW, MoK
3x Minotaurs 138p.
GW,
3x Minotaurs 138p.
GW,
Special:
5x Fury 75p.
6xCentigor 121p.
Musician
Rare:
Spawn 60
Spawn 60
PD: 3
DD: 6
Models : 82
Total : 1992p.
Characters:
Doombull of khorne 237.
GW, Heavy armour, shield, General, MoK
Bray-Shaman 125p.
2xScroll
Core:
5+5Beastherd 60p.
5+5Beastherd 60p.
10+10 Beastherd 145p.
Full Command
5x Warhound 30p.
5xWarhound 30p.
Tuskgor Chariot 85p.
Tuskgor Chariot 85p.
Tuskgor Chariot 85p.
GW, MoK
GW, MoK
3x Minotaurs 138p.
GW,
3x Minotaurs 138p.
GW,
Special:
5x Fury 75p.
6xCentigor 121p.
Musician
Rare:
Spawn 60
Spawn 60
PD: 3
DD: 6
Models : 82
Total : 1992p.
Viimeksi muokannut Tohtori-SyFilis, Su 22.10.2006 19:59. Yhteensä muokattu 9 kertaa.
The small boys have come to see me hang
Tuomion härälle Armour of Damnation ja gaze of Gods
. johonkin Mino ryhmään (jos pisteet sallii) lippu.(siihen johon Doombull menee?) toiselle bray shamaanille 2lvl, vaikka power stone ja chaos armour ja bray staff.(JOS pisteet sallivat).
omasta mielestäni minolle sopisi 2 hand wepaa, koska niillä on suhkot hyvä I (3 vai 4, en muista enkä jaksa katsoa, laiska kun olen
)
Furyt ovat aika kakkoja. miten olisi centigorit?
mutta näyttää kyllä hjuvalta listalta ilman mitää lisäyksiä
omasta mielestäni minolle sopisi 2 hand wepaa, koska niillä on suhkot hyvä I (3 vai 4, en muista enkä jaksa katsoa, laiska kun olen
Furyt ovat aika kakkoja. miten olisi centigorit?
mutta näyttää kyllä hjuvalta listalta ilman mitää lisäyksiä
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Doombullille saa tunnetusti muitakin kuin magic weaponeita.Juha89 kirjoitti:Tuomion härälle Armour of Damnation ja gaze of Gods.
Ei lippuja tähän armeijaan. Doombull pomppii veikaten aika vinkeästi yksiköstä toiseen tai sooloileekin välillä.johonkin Mino ryhmään (jos pisteet sallii) lippu.(siihen johon Doombull menee?) toiselle bray shamaanille 2lvl, vaikka power stone ja chaos armour ja bray staff.(JOS pisteet sallivat).
Maagin esineet oli varmaankin vitsi.
Iniativella en tee mitään, jos jään chargen alle, lyön viimeiseksi jos chargaan lyön eka. Jos jään combattiin pidemmäksi aikaa kuolen melko varmasti. GW on kaikinpuolin parempi kuin 2xhw, ellei vihollisella ole T2omasta mielestäni minolle sopisi 2 hand wepaa, koska niillä on suhkot hyvä I (3 vai 4, en muista enkä jaksa katsoa, laiska kun olen)
Furyt lentää, eli ei ne voi olla huonojaFuryt ovat aika kakkoja. miten olisi centigorit?
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Kyllähän noita mielellään ottais mutta ongelmana on se että minkä tilalle?Väkipyörä kirjoitti:Miten olis silti centigorit? Metsien läpi ryntäys ja hyvä liike on poikaa. Lentäviä lukuunottamatta armeija on ikävän puolinopea ollakseen täysmittainen lähistelypaketti.
Fiendien? Ne eivät ole karvaisia, joten eivät sovi listaan.Tohtori-SyFilis kirjoitti:Kyllähän noita mielellään ottais mutta ongelmana on se että minkä tilalle?Väkipyörä kirjoitti:Miten olis silti centigorit? Metsien läpi ryntäys ja hyvä liike on poikaa. Lentäviä lukuunottamatta armeija on ikävän puolinopea ollakseen täysmittainen lähistelypaketti.
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Kelf kirjoitti:Fiendien? Ne eivät ole karvaisia, joten eivät sovi listaan.Tohtori-SyFilis kirjoitti:Kyllähän noita mielellään ottais mutta ongelmana on se että minkä tilalle?Väkipyörä kirjoitti:Miten olis silti centigorit? Metsien läpi ryntäys ja hyvä liike on poikaa. Lentäviä lukuunottamatta armeija on ikävän puolinopea ollakseen täysmittainen lähistelypaketti.
Fiendit on yksi niistä asioista mitkä eivät poistu, petoarmeija tarvitsee jotain mikä ei juokse combatista heti ensimmäisen rundin jälkeen. Ja lisäksi mulla on niille niin pirun hienot figut.
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Asiahan on silleen että mä en oo koskaan hävinny minkään muun ku maaston takia. Joten motivoit mut vaihtamaan sen yhen ryhmän : Pjamopower kirjoitti:Yhden minotaur yksikön tilallehan ne saisi näppärästi, kuusi minotaur yksiköä alkaa kuitenkin olemaan sellainen määrä jolla valitetaan maastosta pelimenestyksen takkuillessa
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Re: Hmm..
Ööh? Totanoin. Onko tässä listassa sitten jotain tuosta säännöstä poikkeavaa?Remington kirjoitti:Samanlaista listaa olen itsekin suunnitellut mutta doombull ei saa muita kuin taika-aseita taikaesineistä.
No niin pistä pakettiin ja maistele. Tekisi mieli veikata että vielä se viimeinenkin special-slotti kannattaisi täyttää centigoreilla ja vähentää edelleen minotaureja. Eipä tule niin paljon min-maxaus syyttelyä. Riippuen myös miten uusi edikka kohtelee magiaa voisi harkita toisen shamaanin pudottamista. Eihän noilla kai tarkoitus ole juuri muuta tehdä kuin torjua.
Mikä ei tapa, ärsyttää!
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Jep, nykyisellään magia on se juttu mitä tämän listan kanssa pelätään joten nuo pysyy ainakin toistaiseksi. Tällä pitää nyt pari peliä testailla ja katsoa että miten kulkee.Väkipyörä kirjoitti:Riippuen myös miten uusi edikka kohtelee magiaa voisi harkita toisen shamaanin pudottamista. Eihän noilla kai tarkoitus ole juuri muuta tehdä kuin torjua.
Tai ottaa shadowia ja toivoa IF pit of shadesia.. ^^Väkipyörä kirjoitti:Riippuen myös miten uusi edikka kohtelee magiaa voisi harkita toisen shamaanin pudottamista. Eihän noilla kai tarkoitus ole juuri muuta tehdä kuin torjua.
Kaikenkaikkiaan aika nätin oloinen lista.. Varmasti näyttää pöydällä aika miehekkäältä
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Voisi tosiaan veikata että raskaimmat magiapatterit hieman vähenevät tulevaisuudessa, joten yhdelläkin shamaanilla varmaankin pärjää. Optimoi nyt vielä loppuun ja asti ja tee shamaanille suojaherdi, jossa on yli 12 modelia niin ei paniikki iske vielä neljästä kuolleesta. Pisteitä tähän näyttäisi olevan juuri tarpeeksi. Kiitos uusien targetoimissääntöjen on myös Doom Bull turvassa tykistöltä beast herdin suojissa. Näin paperilla todella kovan näköinen lista! Ainoa heikkous on armeijan valtava tilantarve kentällä. Ahtaissa maastoissa kun et pääse käyttämään yksikköylivoimaa täysin hyödyksi. Onneksi skirmish- ja lentojoukkoja löytyy ja ne eivät ole kovin nuukia maaston suhteen.
Mikä ei tapa, ärsyttää!
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Ensimmäinen testipeli tällä listalla lupailee hyvää pelitulevaisuutta, Wombatin Dark elffi lista vietiin 1812 erotuksella. Pelissä käytimme 7ed. sääntöjä, pitää nyt vaan toivoa että GW:ee pitää mahdollisuuden pelata minotauri armeijalla.
Armeijaan en oikein keksi tällä hetkellä mitään lisättävää, herdit toimivat mainioina screeneinä ensimmäiset 2 vuoroa jonka jälkeen ne vaan häröilevät ja aiheuttavat tuhoa. Kaikella armeijassa löytyi oma paikkansa hyvin, yksi herdi lisää tekisi kyllä hyvää mutta siihen taas ei riitä pisteitä.
Armeijaan en oikein keksi tällä hetkellä mitään lisättävää, herdit toimivat mainioina screeneinä ensimmäiset 2 vuoroa jonka jälkeen ne vaan häröilevät ja aiheuttavat tuhoa. Kaikella armeijassa löytyi oma paikkansa hyvin, yksi herdi lisää tekisi kyllä hyvää mutta siihen taas ei riitä pisteitä.