Kuinka tehdä kukkia?
Kuinka tehdä kukkia?
Nyt pitäisi jostain keksiä miten tehdä warhammer mittakaavaan sopivia kukkia. Jotain tämän tapaista ajattelin:
http://miniature-art.tripod.com/fantasy ... s/id5.html
Alhaalla oikealla näkyy hyvin millaista haen.
Mistä tuollaisia voisi tehdä? Valmistaako joku firma jo jotain tuon tapaista basetus materiaalia?
Koitan välttää puttyyn sekaantumista viimeiseen asti, koska mulla ei oikein ole pahemmin kokemusta yksityiskohtien skulptaamisesta. Kuitenkin jos ei muuta tapaa löydy niin sitten se on kai pakko tarttua gs:n.
http://miniature-art.tripod.com/fantasy ... s/id5.html
Alhaalla oikealla näkyy hyvin millaista haen.
Mistä tuollaisia voisi tehdä? Valmistaako joku firma jo jotain tuon tapaista basetus materiaalia?
Koitan välttää puttyyn sekaantumista viimeiseen asti, koska mulla ei oikein ole pahemmin kokemusta yksityiskohtien skulptaamisesta. Kuitenkin jos ei muuta tapaa löydy niin sitten se on kai pakko tarttua gs:n.
And they wonder how he dealt with stress so well..
-
Skaven Lord
Itse tein tuollaisia nappaamalla osia vaimon muovikukista (joku kellontapainen kukka jonka emi(hede?)* -osassa oli juuri tuollaisia, maalasin vain uusiksi). Vaimo tosin ihmettelee vieläkin minne häneltä katosi iso kimpullinen
. Eli kaupassa jossa tuollaisia myydään kannattaa vilkaista löytyisikö sopivaa mallia, muutama ei luultavasti paljoa maksa.
*=se osa kukasta mikä on siellä kellon keskellä, se jossa oikeissa kukissa ne mehiläiset käy. Kai selvisi?
*=se osa kukasta mikä on siellä kellon keskellä, se jossa oikeissa kukissa ne mehiläiset käy. Kai selvisi?
Itselleni tuli mieleen tämmöinen ehdotus, eli otetaan pahvia ja leikataan siitä samankokoisia pitkuloita. Sitten pitkulat pistetään ristikkäin, jotta saadaan sen kukan perusmuoto, sitten pieni naula siitä läpi, viimeistele GS:ällä naula pyöreäksi. Huom siis käyttäkää pieniä nauloja, tai sitten voi käyttää vaikka rautalankaa.
Kuolema on deathia!
-
laamaelain
- Viesti: