Sattuu ja tapahtuu (Oli: Ei voi olla! :D)
-
commander antti
kun olin mun fire warru ryhmän kans metsässä pelattin kamun kans mun taut vastaan sen tyrannit niin siel metässä sit tulee ´vastaan se vanha kunnon lictor ja teurastaa koko ryhmän paitsi mun ryhmän komentajan ja sit se jälkee ajattelin nyt tai ei koskaan ja hyökkäsin lähitaisteluun sitä vastaan ja kuinka ollakaaan mää tapoin lictorin pelin huonoimalla lähitaistelialla
whe live in the shadows
- Half-breed
Pelasin Delffejä vastaan örkeilläni. Minulla oli Goblin ratsastajia 10 kahdessa viiden yksikössä. kaikki paitsi yksi kuolee ammuntaan. Sitten onnistuu LD testissä ja rynnäköi bolt throweriin. pätkii molemmat Delffit. sitten ryntää seuraavaan reaperiin ja pätkäisee toisen crewmaneista. Mutta sitten kuolee. tuli tasapeli siitäkin ottelusta.
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
- The smaller one
Itselläni näitä on sattunut useampikin tapaus eritoten vyperien kanssa.
Ensimmäisessä pelasin marsuilla eldaria vastaan. Ammuin vyperiä about 15 kertaa: kerralla 10 vyperin shuriken catapult tuhouttui ja kerralla 15 sain sen liikuntakyvyttömäksi. Ei tässä mitään hauskaa mutta vyper ampui samaan aikaan marsujani 36 kertaa saamatta yhtä ainoaa vahinkoa aikaan!
Heti perään pelasimme vastakkaisilla armeijoilla (minä eldarit, kaverini marsut). Heti vuorolla 1 kaverini tulitti lähestyvää vyperiä missile launcherilla. osumis hit 4, woundaus 5 ja Glansing hit. seuraavan heiton tuloksen varmaan arvaattekin koska tämä juttu on täällä....
(niille jotka eivät arvanneet: 6)
Ensimmäisessä pelasin marsuilla eldaria vastaan. Ammuin vyperiä about 15 kertaa: kerralla 10 vyperin shuriken catapult tuhouttui ja kerralla 15 sain sen liikuntakyvyttömäksi. Ei tässä mitään hauskaa mutta vyper ampui samaan aikaan marsujani 36 kertaa saamatta yhtä ainoaa vahinkoa aikaan!
Heti perään pelasimme vastakkaisilla armeijoilla (minä eldarit, kaverini marsut). Heti vuorolla 1 kaverini tulitti lähestyvää vyperiä missile launcherilla. osumis hit 4, woundaus 5 ja Glansing hit. seuraavan heiton tuloksen varmaan arvaattekin koska tämä juttu on täällä....
(niille jotka eivät arvanneet: 6)
"Eteenpäin!" Sanoi Avatar lumessa.
-
The Chosen of Waagh
mariineiden scoutit ammutaan kersanttia vaille kuoliaiksi tauiden battlesuiteilla, ja 12 krootin yksikkö shaperilla rynnäköi onnettomaan mosuriin. 38 hyökkäystä, 18 woundia, 18 onnistunutta 4+ savea... sitten kessu lyö takaisin, ja kellistää kaksi kroottia. Krootit epäonnistuvat Ld-testissä ja pakenevat, kessu ottaa ne kiinni ja rynnäköi voitonhuumassa vielä battlesuitteihin, jotka pitää kombatissa 2 vuoroa saaden jopa yhden kellistettyä. Mies sai sankarihaudan.
Anna sielusi pimeydelle, koska pimeys sinua lopussa kuitenkin odottaa
-
Officer-Matti
itselläkin on tälläisiä tapahtumia muutamia esimerkiksi:
Kahdeksan furiesin ruhmä assaulttaa kymmenen tyypi eldar joukkoon.Furit iskevät tappaen seitsemän eldaria joista viimeinen juoksee pakoon ja furiesit saavat sen kiinni ja teloittavat sen consoldate tuuman liian vajaaksi toisesta saman laisesta eldar ryhmästä eldarit tulittavat mutta tuloksitta ja päättävät hyökätä closikseen furiesit iskevät ensin jäljelle jää vain kolme eldaria jotka tappavat yhden fusiesin ja juoksevat karkuu ja furit saavat ne kiinni.Seuraavalla vuorolla furiesit assulttavat eldar rangereihin coreriin rangerit iskevät ensin tappaen 4 furiessia ja furiesit mahtavat yhden ja loputkin kuolevat ld:een epä onnistuessa.viiden mieden ranger ruhmä tekee sen mitä perus eldarit eivät osaa.
Kahdeksan furiesin ruhmä assaulttaa kymmenen tyypi eldar joukkoon.Furit iskevät tappaen seitsemän eldaria joista viimeinen juoksee pakoon ja furiesit saavat sen kiinni ja teloittavat sen consoldate tuuman liian vajaaksi toisesta saman laisesta eldar ryhmästä eldarit tulittavat mutta tuloksitta ja päättävät hyökätä closikseen furiesit iskevät ensin jäljelle jää vain kolme eldaria jotka tappavat yhden fusiesin ja juoksevat karkuu ja furit saavat ne kiinni.Seuraavalla vuorolla furiesit assulttavat eldar rangereihin coreriin rangerit iskevät ensin tappaen 4 furiessia ja furiesit mahtavat yhden ja loputkin kuolevat ld:een epä onnistuessa.viiden mieden ranger ruhmä tekee sen mitä perus eldarit eivät osaa.
- FieldMedic
Tässä pelattiin joku aika sitten "kaveripelejä" 40k:ta.
Porukkamme paras pelaaja ystävällisesti asettelee kaikki yksikkönsä kakkosvuoron lopussa siten, että demoniprinssi -joka urhoollisesti on kykkinyt talon takana sen aikaa kun lojalistit ovat ampuneet hänen lihamuurinsa hajalle edellämainituilla kahdella vuorolla- pääsee tammenomaisesti hyppimään yksiköstä toiseen teurastaen kaiken tieltään. Eli kill-kill-kill more-overrun/consolidate 3-6". Kuutosvuoron lopulla reunilla pakoillut annhilator tappaa prinssin metsään, jonne se meni lahtaamaan viimeiset käden ulottuvilla olleet scoutit.
Alpha legionin kultistit onnistuivat siinä, missä kaaosmarineille tuli sormi suuhun; 10 kultistin ryhmä tappaa terminator command squadista laspistoleilla 4 (tai 5), jättäen libran ottamaan mopo-kessulta pubinyrkkiä takaraivoon.
Ykkösvuorolla Nurgle-preda ottaa glancen blastmasterista, ja hajoaa sille tielleen.
Vähän vanhempi: ekassa pelissämme FB:tä (VC vs Slaanesh) karsta-countin grave guard ja Slaaneshin kentsu-exan chosenit pistivän keskikentän mätön pystyyn. Countti heittää magic missileään kahdella nopalla, luonnollisesti miscast. Tuloksena s10 hitti counttiin, jonka ward pelastaa, suuntana exa, joka ei sitten onnistu savessa. Chosenit pakoon ja yliajetuksi... Vieläkään en ole onnistunut selvittämään voiko closiksessa edes nakella mm:iä...
Ei mitään kauhean erikoista...
Porukkamme paras pelaaja ystävällisesti asettelee kaikki yksikkönsä kakkosvuoron lopussa siten, että demoniprinssi -joka urhoollisesti on kykkinyt talon takana sen aikaa kun lojalistit ovat ampuneet hänen lihamuurinsa hajalle edellämainituilla kahdella vuorolla- pääsee tammenomaisesti hyppimään yksiköstä toiseen teurastaen kaiken tieltään. Eli kill-kill-kill more-overrun/consolidate 3-6". Kuutosvuoron lopulla reunilla pakoillut annhilator tappaa prinssin metsään, jonne se meni lahtaamaan viimeiset käden ulottuvilla olleet scoutit.
Alpha legionin kultistit onnistuivat siinä, missä kaaosmarineille tuli sormi suuhun; 10 kultistin ryhmä tappaa terminator command squadista laspistoleilla 4 (tai 5), jättäen libran ottamaan mopo-kessulta pubinyrkkiä takaraivoon.
Ykkösvuorolla Nurgle-preda ottaa glancen blastmasterista, ja hajoaa sille tielleen.
Vähän vanhempi: ekassa pelissämme FB:tä (VC vs Slaanesh) karsta-countin grave guard ja Slaaneshin kentsu-exan chosenit pistivän keskikentän mätön pystyyn. Countti heittää magic missileään kahdella nopalla, luonnollisesti miscast. Tuloksena s10 hitti counttiin, jonka ward pelastaa, suuntana exa, joka ei sitten onnistu savessa. Chosenit pakoon ja yliajetuksi... Vieläkään en ole onnistunut selvittämään voiko closiksessa edes nakella mm:iä...
Ei mitään kauhean erikoista...
"Emperor's teeth, they killed brother Kenny!"
Khornen choisenit höökkii kroxigorejen kimppuun ja kun minun pitää nakata armor save testi kuudella nopalla (armor save 6+) niin eiköhän pyörähtä 4 kuutosta jolloin kaikki kroxigorit jäävät iloisesti henkiin. Myös Skinkki poppooni oli kaksi rundia screamerin kanssa klosiksessa ja onnistuivat jopa woundaamaan sitä ja lopulta tappoivat sen.
No pain no gain.
- Farseer of Biel-tan
-
General Eurond
Re: Sattuu ja tapahtuu (Oli: Ei voi olla! :D)
Minulla on 5 Wardanceria ja Wardancer Noble, jotka rynnii pikkuveljen Silver Helmeihin. Tulos: NOLLA HAAVAA. SH:t voittaa closoksen ja syö koko yksikön. Samaan aikaan neljä Glade Rideeriä ottaa turpaan YHDELTÄ BOLTTERIN CREWILTÄ. Fleeeee.. suoraan vastustajan Spearmeneihin.
Toisessa pelissä Nobleni ampui ensin HoDA:n vastustajan possuihin (+Borc-kenraali). Tulos: Panic test...epäonnistuu...pakoon...ulos kentältä.Sitten Noble rynnii kahteen peikkoon ja surmaa toisen GW:llään. Seuraavalla rundilla peikko ei saa kuin yhden haavan läpi ja Nobleni surmaa tämänkin. Noble maksoi muistaakseni 134 pts ja tappoi/pelästytti varmaan yli 300 pts örkkejä.
Toisessa pelissä Nobleni ampui ensin HoDA:n vastustajan possuihin (+Borc-kenraali). Tulos: Panic test...epäonnistuu...pakoon...ulos kentältä.Sitten Noble rynnii kahteen peikkoon ja surmaa toisen GW:llään. Seuraavalla rundilla peikko ei saa kuin yhden haavan läpi ja Nobleni surmaa tämänkin. Noble maksoi muistaakseni 134 pts ja tappoi/pelästytti varmaan yli 300 pts örkkejä.
Minulla on haltian aistit.
Minulla on Kurnouksen voimat.
Minulla on Ihsan viisaus.
Minulla on Lorenin suojelus.
Enkä vieläkään ole täydellinen.
Minulla on Kurnouksen voimat.
Minulla on Ihsan viisaus.
Minulla on Lorenin suojelus.
Enkä vieläkään ole täydellinen.
En muista juuri mitään yksittäisiä tapauksia, mutta onhan näitä monta vuoroa ylivoimaa pyöritelleitä peruswarruja ollut vaikka kuinka monta. Yksi tapaus oli kyllä huvittava, kun hyökkäsin Balinilla Isengard Trollin kimppuun ja lohkaisin siltä varpaankynnen. Seuraavassa taistelussa suunniltaan tuskasta ollut rölli potkaisi partajuusoni kiertoradalle.
Come to the dark side. We have cookies!
Kävipä kerran pelatessani tuolla GW Helsingissä:
Viereisen pöydän 500 pisteen pelissä tyranidit voittivat toisella vuorolla (!) suojassa istuneen taun. Viimeisellä assault phasella haavoittumaton gene-yksikkö jyräsi laudan läpi tuhoten tieltään kaksi squadia fire warrioreita...
Itse otin omassa pelissäni marsuilla turpasaunan Witch huntersien tytöiltä :(
Viereisen pöydän 500 pisteen pelissä tyranidit voittivat toisella vuorolla (!) suojassa istuneen taun. Viimeisellä assault phasella haavoittumaton gene-yksikkö jyräsi laudan läpi tuhoten tieltään kaksi squadia fire warrioreita...
Itse otin omassa pelissäni marsuilla turpasaunan Witch huntersien tytöiltä :(
- Chaos legion
Hyökkäsin omalla Lictorilla tau fire warrujen kimppuun. Lictor lyö eka. Ei mitään ei yhtään mitään!!! Sitten fire warrut lyö takas. Ne tappo sen. Mitä opin, ota lictor vaan tyyli peleihin =D.
/l、
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
じしf_, )ノ wtf, how did i get here o.o
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
じしf_, )ノ wtf, how did i get here o.o
Minullapa sattui kerran niin että n.gobo arcer tappoi kaverini rarsastajan! Ja samassa ottelussa lopputaistelussu n.gobo arcer ampui wood elfin alas. (p.s. Hävisin pelin :-)
vihernahkojen vallan kumous on alkanut! :-)
http://www.youtube.com/watch?v=SyNmqpJK ... re=related
no mulle tapahtui kerran kun pelasin kaverini kans minul oli welffit ja hänel oli orkit no kaverini squikki rynnii kohti glade ridereitä no 8 glade guardii oli ampumis etäisyydellä ja kaikki onnistuu, no kaverini seivaa kaikki ja squikki tappaa riderit!
about viikon päästä pelattii samoil armeijoilla: 7 glade guardii tappaa lähi kontaktissa 9 night gobboo ja 4 black orkii.
pikku veljeni pelasi samassa taistelussa dwarffeilla ja seivas yhel mainaril 4 vuoron ajan varmaan yhteensä 20 nuolta!
about viikon päästä pelattii samoil armeijoilla: 7 glade guardii tappaa lähi kontaktissa 9 night gobboo ja 4 black orkii.
pikku veljeni pelasi samassa taistelussa dwarffeilla ja seivas yhel mainaril 4 vuoron ajan varmaan yhteensä 20 nuolta!
"muistakaa sitten että irtokarkit ovat egologisempia kuin normaalit karkkipussit" sanoi Jumala Aatamille ja Eevalle...
-
Eorl Nuori
Mikäli sössötyksestäsi mitään ymmärsin, niin Glade Riderit ampuivat Squigia, joilta ei Armour Savea löydy, joten tuskin seivasi. Ja yksi Squig ei voi mitenkään tappaa 8 Glade Guardia yhdellä (tai kahdella, en nyt muista mutta ei ole oleellista) iskullaan.welfi kirjoitti:no kaverini squikki rynnii kohti glade ridereitä no 8 glade guardii oli ampumis etäisyydellä ja kaikki onnistuu, no kaverini seivaa kaikki ja squikki tappaa riderit!
- Air Defence
Saveista en tiedä, mutta jos squikki tappaa kaksi, riderit mokaavat ld:n ja pakenevat, mutta squikki ottaa ne kiinni ja tuhoaa lopun yksikön.Eorl Nuori kirjoitti:Mikäli sössötyksestäsi mitään ymmärsin, niin Glade Riderit ampuivat Squigia, joilta ei Armour Savea löydy, joten tuskin seivasi. Ja yksi Squig ei voi mitenkään tappaa 8 Glade Guardia yhdellä (tai kahdella, en nyt muista mutta ei ole oleellista) iskullaan.welfi kirjoitti:no kaverini squikki rynnii kohti glade ridereitä no 8 glade guardii oli ampumis etäisyydellä ja kaikki onnistuu, no kaverini seivaa kaikki ja squikki tappaa riderit!
Squgi oli crete cave squiq ja sillä ratsasti hero
vihernahkojen vallan kumous on alkanut! :-)
Juuh, mutta silti se ei voi saada 8 haavaa aikaan.
Sweet Jesus, Khorne and Slaanesh together in the same box!?
Nope, just Khorne and Slaanesh, Jesus will be released in a blister.
Nope, just Khorne and Slaanesh, Jesus will be released in a blister.