Mietteitä siitä mitä tämä uusi mahdollisuus tekisi uusille Eldar listoille?
Itse ainakin luulen että S3 A1 Farseereitä ei enää nähdä yhtä paljon, paitsi tietty Seer Counseleissa.
Huhuja joo, mutta minusta toi kuva varmistaa tämän huhun ja antaa ainakin minulle miettimisen ainetta (siivekäs Eldar pomo, nice!).Half-breed kirjoitti:No tietysti on. Tuosta Autarchistahan on kuulunut huhuja jo kauan.
En usko, että Autarch siihen pystyy. Huhuttu, että pystyy pieksemään mariini komentaja ekalla closis vuorolla, saattaa pärjätä demoni prinssille hyvänä päivänä, mutta tämä vaatii optimoidun varustuksen, mutta nämä ovat vain huhuja.Saunis kirjoitti:Onkin tultu odoteltua Eldaria, joka voisi ottaa duelia Warbossiani vastaan
Jos joku jo rupeaa miettimään sitä "superhyperubermegatappo"comboa, niin sanottakoon, että yhdistelmä: siivet, fusion gun, power weapon, mandiblaster, on varmaan niitä parhaita, toki tuosta paremmaksikin pääsee.WS 6
BS 6 (siis hä? ja ei, tämä ei ole typo)
S 3
T 3
Wou 3
A3
I 6
Ld 10
Save 3+/4+
MOPO!Lord Mikke kirjoitti:Avatar?Saunis kirjoitti:Onkin tultu odoteltua Eldaria, joka voisi ottaa duelia Warbossiani vastaan
Muutos tulossa. Muuten sama statti rivi, paitsi +1I, +1A, BS5, as3+/4+inv., molten body, veilissä meltagun tai vastaava. Hinta hyppää 155pts tienoilleötzi kirjoitti:MOPO!Lord Mikke kirjoitti:Avatar?Saunis kirjoitti:Onkin tultu odoteltua Eldaria, joka voisi ottaa duelia Warbossiani vastaan
vaikka en itse pelaa eldareilla minua häiritsee se että avatar on eldareiden sodan ja vihan jumalan ruumiillistuma, pystyy tuohoamaan kokonaisen örkkiarmeijan yksin(näin eräässä BL kirjassa jonka nimeä en muista) ja muuta vastaava. mutta peli kentällä tämän kaatamiseen on tarvittu lictor tai pari genestealeriä. ei kovin vaikuttavaa jumalan ruumillistumalta..toivottavasti tähän tulee muutos
Loka-marraskuussa. Uusia figuja ilmestynee vielä ensi vuoden puolelle asti. (Tai siis ne nyt nähdyt eivät tule kertarysäyksellä kauppaan.)Minorith kirjoitti:Väliin kysymys johon en oikeastikaan löytänyt tarkkaa vastausta vaikka etsin, joten anteeksi off-topic:
-Milloin nämä uudet Eldarit tulevat?
Toivotaan, että olet väärässä, retconeista eivät tykkää kuin Necronit.Yrittäisit Edes kirjoitti:Autarch siis on eldar joka on koleillut monia aspecteja, mutta siirtynyt tämän jälkeen pois aspectien polulta ja siirtynyt "path of command":lle, eli siirtynyt johtamaan craftworldiä sotaan(fareer ei tätä tee, ellei ole aivan pakko). Autarch ei siis saa käyttöönsä kaikkia aspect tavaroita, vaan ainoastaan "perus" sotilaalle olevat tavarat eikä exarch:lle tarkoitettuja esineitä esim. scorpions claw, eikä hänellä ole myöskään oikeutta valita exarch skillejä.
Itsekin toivoisin, että näin ei käy, mutta GW:n kanssa oppii pelkäämään aina pahinta.Attila kirjoitti:Toivotaan, että olet väärässä, retconeista eivät tykkää kuin Necronit.Yrittäisit Edes kirjoitti:Autarch siis on eldar joka on koleillut monia aspecteja, mutta siirtynyt tämän jälkeen pois aspectien polulta ja siirtynyt "path of command":lle, eli siirtynyt johtamaan craftworldiä sotaan(fareer ei tätä tee, ellei ole aivan pakko). Autarch ei siis saa käyttöönsä kaikkia aspect tavaroita, vaan ainoastaan "perus" sotilaalle olevat tavarat eikä exarch:lle tarkoitettuja esineitä esim. scorpions claw, eikä hänellä ole myöskään oikeutta valita exarch skillejä.
Autarch on eldar, joka on kulkenut soturin polkua kauan useissa eri aspekteissa ja sitten onnistunut jämähtämään eksarkiksi. Kun näkijät eivät näe muuta vaihtoehtoa kuin sodan, joku vanha, äärimmäisen kokenut eksarkki, joka tuntee kohtalonsa kutsuvan häntä sotaan, ottaa autarkin tittelin silkalla tahdonvoimalla ja kokoaa tarvitsemansa joukot. Lukekaa sitä Epicin Swordwind-lisäosaa.
Never Play Poker with GMHalf-Breed kirjoitti:Täällä annetaan neuvoja 40k:hon, ei lassipalloon.
LOL! Taasko se GW meni fluffiansa muuttamaan. Tämän fluffi sitten säilyi 2 vuotta muuttamatta...Yrittäisit Edes kirjoitti:Näin ulkomaan peelojen foorumeita selanneena voisin sanoa hepusta jotain.
Autarch siis on eldar joka on koleillut monia aspecteja, mutta siirtynyt tämän jälkeen pois aspectien polulta ja siirtynyt "path of command":lle,
Aika köyhä esitys avatarille jonka pitäisi olla sotakonekokoa(noin puolessavälissä warhoundin kokoa suurinpiirtein)...Noh eipä mahda mitään.Yrittäisit Edes kirjoitti:Muutos tulossa. Muuten sama statti rivi, paitsi +1I, +1A, BS5, as3+/4+inv., molten body, veilissä meltagun tai vastaava. Hinta hyppää 155pts tienoilleötzi kirjoitti: vaikka en itse pelaa eldareilla minua häiritsee se että avatar on eldareiden sodan ja vihan jumalan ruumiillistuma, pystyy tuohoamaan kokonaisen örkkiarmeijan yksin(näin eräässä BL kirjassa jonka nimeä en muista) ja muuta vastaava. mutta peli kentällä tämän kaatamiseen on tarvittu lictor tai pari genestealeriä. ei kovin vaikuttavaa jumalan ruumillistumalta..toivottavasti tähän tulee muutos