Tomb Kings kysymyksiä (Oli: Pari kysymystä)
Tomb Kings kysymyksiä (Oli: Pari kysymystä)
Oon aloittamassa warhammereiden keräilyä. Oon ajatellut
että alan keräileen tomb kings armeijaa mutta onko ne vaiketa maalata
kun niissä on ne luitten välit? Jos ne on vaikeita maalata niin alan keräileen dark elfejä.
Voisitteko vielä sanoo mikä olis aluksi hyvä paketti ostaa.
Oon aiemmin tehnyt koottavia lentokoneita.
ModEdit: Otsikon pitäisi kertoa samantien mistä asiasta kirjoitat. Korjasin tällä kertaa.
-Tybraal
että alan keräileen tomb kings armeijaa mutta onko ne vaiketa maalata
kun niissä on ne luitten välit? Jos ne on vaikeita maalata niin alan keräileen dark elfejä.
Voisitteko vielä sanoo mikä olis aluksi hyvä paketti ostaa.
Oon aiemmin tehnyt koottavia lentokoneita.
ModEdit: Otsikon pitäisi kertoa samantien mistä asiasta kirjoitat. Korjasin tällä kertaa.
-Tybraal
- Shadow Warrior
No tuo Battalion box on aika kätevä kun ainakin alkuun, kun siitä saa heti noita core valintoja. Kun alat armeijalistaa väsäämään kannattaa ensin vilkuilla tuolta armeijalistat osastolta muiden tekemiä TK listoja ja miettiä minkälaisen armeijan haluat. Täältä saat myös hyvää perustietoa Tomb Kingeistä ja muista armeijoista. Jos englanti sujuu (paras olisi jos meinaat säännöistä jotain ymmärtää) niin tässä taktiikkaopas kyseiseen armeijaan.Voisitteko vielä sanoo mikä olis aluksi hyvä paketti ostaa.
Hyvistä ja huonoista puolista:
+Immune to psychology
+fear
+porukkaa saa nostatettua takaisin
+Tomb Princet ja Kingit kovia charruja
+Chariot unitit nopeita ja tekevät muussia heikoista uniteista
+magiassa ei miscastien vaaraa, loitsut onnistuvat aina
+bone giant repii perusinfantryä palasiksi
+it came from below...
+jokainen sankari osaa taikoa
-magiassa kun sitä power leveliä nakataan 2d6 sekä 3d6 (liche high priestillä) saattaa tulokset jäädä melko alhaisiksi
-magic missile on todellä kökkö
-heikohkot armorit
-armeija ei saa marssia
-hierophantin kuolema aiheuttaa armeijan murenemista
-skeletonit eivät ole taitavia taistelemaan
-heikoilla magiaa vastaan
Joku joka tietää tomb kingeistä enemmän voi korjailla minun sanomia juttuja kun itse en edes armeijakirjaa omista.
- DJ_Silverpig
Musta pohjamaali helpottaa varjostuksien maalaamista. Pohjamaalia ei periaatteessa koskaan jätetä ainoaksi maalikerrokseksi mihinkään kohtaan, vaan sen päälle maalataan joka tapauksessa. Vaikka sitten valkoisella valkoisen tai mustalla mustan päälle. Varjostuksista ei välttämättä tarvitse alkuvaiheessa välittää, mutta homman oppii kyllä yllättävän äkkiä jos sitä viitsii vain tarpeeksi harjoitella. Pohjamaalaus on joka tapauksessa suotavaa.Lazu kirjoitti:Eikä tomb kingsejä maalatakkaan valkoisella pohjavärillä? kun niitten luutkin on melko valkosia.
Possu
Kaikissa kaupoissa on ihan samat hinnat. Vai saakos vielä peliarkusta sitä 5% alennusta jos on sotun jäsen?Lazu kirjoitti:Saako jostain nettikauposta tilattua halvemmalla kuin vaikka ostamalla fantasiapeleistä?
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. 
Ehä saa.Shadow Warrior kirjoitti:+jokainen sankari osaa taikoa
Mail Orderista saa £50, eli 75€ tjsp. Ei tule postikuluja kun ylittää sen maagisen 37,50 e rajan. Kannattaa myös kokeilla SoTun myyntiäLazu kirjoitti:Saako jostain nettikauposta tilattua halvemmalla kuin vaikka ostamalla fantasiapeleistä?
-a
- The Captain
- Valvoja
Archibald rakas - Perusteet-osiossa (tai Sotussa ylipäätään) ei ole pakko vastata mitään, jos ei osaa vastata asiallisesti aloittelijoiden kysymyksiin.Archibald kirjoitti:Eli kaikki sankarit jotka saavat bound spellejä ovat taikureita. Hyvin menee, hyvin sä vedät, AUTS. Kaikkihan tietävät, että Tyrion osaa taikoa.
Bound spellien käyttö ei tee käyttäjästään taikuria. Tomb kingiä ja princeä ei lasketa velhoiksi.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Sanoinko että Tomb King/prince on taikuri?Archibald kirjoitti:Eli kaikki sankarit jotka saavat bound spellejä ovat taikureita. Hyvin menee, hyvin sä vedät, AUTS. Kaikkihan tietävät, että Tyrion osaa taikoa.
-a
En vaan sanoin että ne osaavat taikoa...
"hahaa, mahtavat kaukonäkijät antavat minulle visioita laskeutumispaikastani enkä siis voi joutua vahingossa warpista päin mäntyä, hahaa"
-sortaja
-sortaja
Joo kannattaa ostaa se jos on epävarma kiinnostuksestaan maalata kokonaista armeijaa. Sen boksin lisäks vois myöhemmin ostaa pari pakollista sankaria ja vaikka vankkureita. Sitten jos vieläkin tuntuu siltä että jaksaisi maalata loppu armeijankin, niin ostat vaikka sen battalionin ja jotain metallisia figuja kuten scorpioneja. Armeijakirja kannattaa hankkia ennen kuin hankkii mitään erikoista ominpäin, tai ennen kuin edes harkitsee näillä pelaamista.Lazu kirjoitti:Taidan kyllä ostaa sen 16 tyypin joukun vähän niinkuin kokeiluksi vaan. Vai mitä olette mieltä.
"Chaos is the only true answer"