"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mongoose Publishing: Battlefield Evolution

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
tnjrp
Viesti:

Mongoose Publishing: Battlefield Evolution

Viesti Kirjoittaja tnjrp »

Mongoose Publishing näyttäisi olevan tuomassa markkinoille 28mm skaalaisen (Mongoosen tuntien todellisuudessa varmaankin 30mm skaalaisen), lähitulevaisuuden konflikteja käsittelevän miniatyyripelin. Ajallisesti peli sijoittuu seuraavan vuosikymmenen alkupuolelle, mekaniikka on versioitu (vähemmän yllättäen) Starship Troopers -pelistä.

Mongoosen saitilta tai muualtakaan en vielä firman omaa vahvistusta ilmoitukseen löytänyt, mutta kuuleman mukaan tällaiseen peliin on kuitenkin pelitestaajia haettu, joten arvellaanpa nyt muodon vuoksi tämän olevan kuranttia tavaraa:
http://www.gamingreport.com/article.php ... ad&order=0

---

PS. Bonuksena tuolta löytyy myös juoru, että tulossa olisi Victory at Sea, Toisen maailmansodan laivastotaisteluihin johdattava peli. Se puolestaan perustuisi B5-avaruusalustaistelupeliin A Call to Arms. Pelistä on kuulema ollut esiversio Mongoosen Signs & Portents -lehdykässä, mutta tämä lienee siitä kehittyneempi versio. Asiasta mahdollisesti kiinnostuneille myönnetään luoa vapaasti keskustella ko. pelistä historiallisella puolella ;)
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi
tneva82

Re: Mongoose Publishing: Battlefield Evolution

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

tnjrp kirjoitti:Mongoose Publishing näyttäisi olevan tuomassa markkinoille 28mm skaalaisen (Mongoosen tuntien todellisuudessa varmaankin 30mm skaalaisen), lähitulevaisuuden konflikteja käsittelevän miniatyyripelin. Ajallisesti peli sijoittuu seuraavan vuosikymmenen alkupuolelle, mekaniikka on versioitu (vähemmän yllättäen) Starship Troopers -pelistä.
Jooh pelitestaajiahan he johonkin tuon tyyppiseen peliin haki tässä jokinaika sitten.
PS. Bonuksena tuolta löytyy myös juoru, että tulossa olisi Victory at Sea, Toisen maailmansodan laivastotaisteluihin johdattava peli. Se puolestaan perustuisi B5-avaruusalustaistelupeliin A Call to Arms. Pelistä on kuulema ollut esiversio Mongoosen Signs & Portents -lehdykässä, mutta tämä lienee siitä kehittyneempi versio. Asiasta mahdollisesti kiinnostuneille myönnetään luoa vapaasti keskustella ko. pelistä historiallisella puolella ;)
Tottahan tuokin. Varsin kattavat maistiaisethan tosiaan löytyy sign&portents lehdessä joten kiinnostuneet mongoosen sivuille lataamaan niitä.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
tnjrp
Viesti:

VaS rulebook löytyy nyttemmin peräti tulevien julkaisujen listalta, tarkemmin marraskuulta. BE -tavarasta ei valitettavasti ole vielä(kään) vahvistettuja havaintoja.

EDIT: Matthew Sprangelta ilmestyi just Mongoosen foorumille tämmöinen:
Victory at Sea is indeed a go. As for Battlefield Evolution, well, we'll be making an announcement on that very soon
tneva82

tnjrp kirjoitti:BE -tavarasta ei valitettavasti ole vielä(kään) vahvistettuja havaintoja.
En kyllä nyt viellä ihan heti odottaisi mitään kauppoihin. Vasta viime kuussa(heinäkuu) taisivat hakea niitä pelitestaajia eli kaippa niiden viellä pitää testatakkin peliä :D
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
tnjrp
Viesti:

Liian aikaista tai ei, huhumylly on käynnissä BE:n tiimoilta. Tässä GenConissa kuultua:
http://www.gamingreport.com/article.php ... ad&order=0

Tuon mukaan julkistus olisi alkuvuodesta 2007. Myöhemmin samana vuonna pitäisi tapahtuman muuta jännää, jolle en nyt vielä viitsi omaa threadiä avata, joten pannaan tähän:
We have gotten a few details on one of Mongoose's upcoming summer 2007 releases. Mongoose will be releasing its Conan the Barbarian Miniature Hobby Game with 28mm plastic and metal figures
Tuokin siis GamingReportilta luettua.
tneva82

tnjrp kirjoitti:
We have gotten a few details on one of Mongoose's upcoming summer 2007 releases. Mongoose will be releasing its Conan the Barbarian Miniature Hobby Game with 28mm plastic and metal figures
Tuokin siis GamingReportilta luettua.
Aha. 2007 kesällä siis tuo? Jos on tulossa muovisia ja metallisia figuja niin ilmeisesti ovat hylänneet ajatuksen esi-maalatuista.

Mutta 28mm. BLEH! Conan olisi sopinut hyvin jollekkin 6-15mm skaalan massataistelupelille :-(
tnjrp
Viesti:

Mongoosen "big announcement" sisälsi miltei puolet tietoa Battlefield Evolution -pelistä, vaikka aiheena "oikeasti" onkin Starship Troopers, joten laitetaan samainen linkki tähänkin ketjuun:
http://www.mongoosepublishing.com/phpBB ... hp?t=20621
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Hämmentävän mielenkiintoista... lähinnä se miten ne saa tuolla työn laadulla kustannukset pysymään järkevässä mittakaavassa (ja tuoton myös riittävänä).
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
tneva82

Silveri kirjoitti:Hämmentävän mielenkiintoista... lähinnä se miten ne saa tuolla työn laadulla kustannukset pysymään järkevässä mittakaavassa (ja tuoton myös riittävänä).
Ilmeisesti tekniikka kehittyy vauhdilla + Mongoose ilmeisesti olettaa pelin myyvän kuin häkä :-)

Ei välttämättä mikään mahdoton ajatus kun katselee erinäisten(myös ei-Mongoosen) foorumien juttuja...Jos vain laatu on hyvää voi tuosta tulla menestyspeli.

Saapi nähdä aloitanko itse. Toisaalta kiinnostaisi kyllä mutta kun SST armeijatkin viellä kesken :D Ei sitä rahaa jokaiseen peliin sentään ole.
Osku
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Osku »

En tiedä, mutta omasta mielestäni Mongoosen skulptit ovat järjestäen olleet varsin hirveitä... Noin niinkun jos laadusta puhutaan.
Silveri

yksi äidistä, toinen tyttärestä ja niin edelleen... eiväthän kaikki pidä edes rackhamin sculpteista (tai GW:n jos nikseen tulee... yökkis)
Osku
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Osku »

Jep, toki, mutta siis ihan teknisesti eivät ole kauhean miellyttäviä. Eipä sillä sinäänsä mitään väliä, mutta minut se sai ainakin unohtamaan pelin vaikka meinasin jo testata.

(Eikä sillä, että GW:n tai Rackhamin skulptit erikoisesti miellyttäisi joitain poikkeuksia lukuunottamatta)
tnjrp
Viesti:

Pelitestausraportin tapaista BE-pelistä on ilmaantunut Mongoosen foorumille. Passaa lukea tästä threadistä.
Nicodemus von Traube

Viesti Kirjoittaja Nicodemus von Traube »

Itselläni on työnalla Epic, 40K, Faba (ja jokaiseen yli kaksi armeijaa) joten minulla ei ole innostusta ottaa maalaukseen/konverttaukseen yhtään uutta peliä. Toisaalta minulla on rahaa ja kiinnostusta uusiin peleihin, muttei sitä aikaa figujen maalaukseen. Kappas, evoluutio on juuri minua varten.

Battlefield nyt ei niin paljoa kiinnosta, mutta voisin viimein aloittaa Starshit-troopah pelin.
15mm for teh win
tnjrp
Viesti:

Tiedoksi tiedottomille, että BE:stä on kehitelty jutun juurta ja fotoa uuteen Signs & Portents -lärpykkään
http://www.mongoosepublishing.com/pdf/s ... 0f2e418ada
ja People's Liberation Armyn (= keltainen vaara) perusyksikkö näkyypi löytyvän jo kaupastakin ja on ennakkotilattavissa (tosin ilmestymispäivään on vielä aikaa):
http://www.mongoosepublishing.com/home/ ... sSeries=47#
tnjrp
Viesti:

Muutamat britit on ilahduttavan sisäsiittoisen näköisiä ;)
Silveri

itse repeilin hiljaa itsekseni penskan nukkuessa tuolle middle eastern alliancelle... miten niin ennakkoluuloisia vaikutelmia lähi-idästä? vielä kun saisi sen dynamiittiliivisen itsemurhaterroristin mukaan...
RooK

Viesti Kirjoittaja RooK »

Silveri kirjoitti:itse repeilin hiljaa itsekseni penskan nukkuessa tuolle middle eastern alliancelle... miten niin ennakkoluuloisia vaikutelmia lähi-idästä? vielä kun saisi sen dynamiittiliivisen itsemurhaterroristin mukaan...
ja CIA jäljittää ja ottaa tarkkailun jokaisen joka ostaa paketin kyseisiä figuja ;)
Rakath
Maalajakisälli 2007

Viesti Kirjoittaja Rakath »

Hum, aika hyvännäköisiä nappeja. Pitikös nuiden olla niitä esimaalattuja?

Minusta tuo ME-alliance on hyvin hillitty lähi-itäsakki. Kulttuurille ominainen päähine ja normaalia vaatetta päällä, rynkky kädessä. Mitä sitten pitäisi olla?
Figujen poistomyynti! Paljon wanhaa tavaraa & harvinaisia klassikoita:
https://www.huuto.net/haku/sellernro/27655
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”