Tiivistyykö tyhmyys joukossa?
Tiivistyykö tyhmyys joukossa?
juu kysyisin että jos armeejan kenraali sattuu olemaan tyhmä ja hän on rykmentissä
niin mitenkäs toimitaan kun esim. terroria causeeva lohikäärme tulee liian lähelle?
koska stupiditystä kärsivät otukset ovat immune to psychology...
ottaako rykmentti terror testin ja jos se epäonnistuu panic testissään niin jääkö tämä tyhmä kenu paikoilleen???
niin mitenkäs toimitaan kun esim. terroria causeeva lohikäärme tulee liian lähelle?
koska stupiditystä kärsivät otukset ovat immune to psychology...
ottaako rykmentti terror testin ja jos se epäonnistuu panic testissään niin jääkö tämä tyhmä kenu paikoilleen???
Tilanteessa, jossa sankari on liittynyt yksikköön, käytetään paniikin, pelon, terrorin yms. suhteen aina yksikön sääntöjä. Sankarin säännöt eivät siis leviä yksikköön, ellei erikseen mainita (esim. Empiren Grand Master). Tyhmyyden vuoksi psykoimmuuni sankari ei siis tee yksiköstä psykoimmuunia, vaan yksikkö joutuu silti testaamaan terroria ja juostessaan vetää sankarin mukaansa. Mikäli tilanne olisi toisinpäin, eli yksikkö olisi immuuni, mutta hahmo ei, niin hahmon ei tarvitse testata, vaan se hyötyy yksikön immuniteetistä.
Stupidityn failannut modeli ei muuten edes jää sinne yksikköön (vaan juoksee puolimatkaa eteenpäin, aukealle yksikseen, tyhmä kun on), joten vähän ehkä huono esimerkki.
Stupiditystä ei nimittäin tule immunea automaattisesti, vaan vain silloin kun sen testin on failannut.
Stupiditystä ei nimittäin tule immunea automaattisesti, vaan vain silloin kun sen testin on failannut.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Jos se feilasi stupidityn ollessaan close combatissa, sitten miscastaat heität tuloksen neljä ja vihollinen pistää Vanhel's dancella lohikäärmeen kylkeen niin tilanne on aivan mahdollinen.Deetwo kirjoitti:Stupidityn failannut modeli ei muuten edes jää sinne yksikköön (vaan juoksee puolimatkaa eteenpäin, aukealle yksikseen, tyhmä kun on), joten vähän ehkä huono esimerkki.
VC ei toimi tässä esimerkissä, kun ovat jo muutenkin psykoimmuneita.Nazreg Moonsinger kirjoitti:Jos se feilasi stupidityn ollessaan close combatissa, sitten miscastaat heität tuloksen neljä ja vihollinen pistää Vanhel's dancella lohikäärmeen kylkeen niin tilanne on aivan mahdollinen.
Ja tuon tapahtuminen on mahdollista vain jos on kyseessä VC vs VC..
EDIT: Eikun joo, omia taikojahan siinä sai heitellä tosiaan
Viimeksi muokannut Deetwo, Ma 10.07.2006 13:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
Tuota ei sen joka feilaa stupidityn pidä olla VC. Ainoastaan vastustajan.Deetwo kirjoitti:VC ei toimi tässä esimerkissä, kun ovat jo muutenkin psykoimmuneita.Nazreg Moonsinger kirjoitti:Jos se feilasi stupidityn ollessaan close combatissa, sitten miscastaat heität tuloksen neljä ja vihollinen pistää Vanhel's dancella lohikäärmeen kylkeen niin tilanne on aivan mahdollinen.
- The Captain
- Valvoja
Ja kyllähän sitä nyt VC-lordistakin tyhmän saa, jos pisteitä maksaa.Nazreg Moonsinger kirjoitti:Tuota ei sen joka feilaa stupidityn pidä olla VC. Ainoastaan vastustajan.Deetwo kirjoitti: VC ei toimi tässä esimerkissä, kun ovat jo muutenkin psykoimmuneita.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Jees, mutta silloin ei varmaan tule kiistaa onko yksikkö Immuuni psykologialle vai ei...The Captain kirjoitti:Ja kyllähän sitä nyt VC-lordistakin tyhmän saa, jos pisteitä maksaa.Nazreg Moonsinger kirjoitti:Tuota ei sen joka feilaa stupidityn pidä olla VC. Ainoastaan vastustajan.Deetwo kirjoitti: VC ei toimi tässä esimerkissä, kun ovat jo muutenkin psykoimmuneita.
-
One of the Lost Ones
Entäs jos viiden Khornen (frenzy + 1 dispell dice) nihtin ryhmään liittyy Exalted Champpa, jolla mark of Nurgle (fear + 1 wound). Tällöin fear ei myöskään leviä yksikköön? Levisi tai ei, jos tämä ryhmä chargeaa johonkin yksikköön/characteriin/mihin hyvänsä, joka ei ole immuuni psygologialle tjms., joutuuko se ottamaan fear testin? Entäs miten käy, jos tähän ryhmään chargetaan?Fängi kirjoitti:Tilanteessa, jossa sankari on liittynyt yksikköön, käytetään paniikin, pelon, terrorin yms. suhteen aina yksikön sääntöjä. Sankarin säännöt eivät siis leviä yksikköön, ellei erikseen mainita (esim. Empiren Grand Master).
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
Etpä saa liittyä khornen ritareihin muilla kuin Khornen merkin omistavilla charruilla.One of the Lost Ones kirjoitti:Entäs jos viiden Khornen (frenzy + 1 dispell dice) nihtin ryhmään liittyy Exalted Champpa, jolla mark of Nurgle (fear + 1 wound).Fängi kirjoitti:Tilanteessa, jossa sankari on liittynyt yksikköön, käytetään paniikin, pelon, terrorin yms. suhteen aina yksikön sääntöjä. Sankarin säännöt eivät siis leviä yksikköön, ellei erikseen mainita (esim. Empiren Grand Master).
The small boys have come to see me hang
-
One of the Lost Ones
- The Captain
- Valvoja
Syfilis huomauttikin tilanteen laittomuudesta, mutta siis muutenhan on mahdollista, että fear-causing-äijä liittyy tavalliseen yksikköön. Tällöin rynnäköitävä yksikkö joutuu ottamaan fear-testin sitä yhtä äijää vastaan, ja kämmittyään osuu siihen vain kuutosilla. Vastaavasti rynnäköidessään ei-pelottavassa yksikössä olevan pelottavan sankarin kimppuun vihulainen joutu heittämään fear-testin (jos joku sen modeleista joutuisi kontaktiin pelottavan äijän kanssa), ja jos kämmii, niin ei chargaa.One of the Lost Ones kirjoitti: Entäs jos viiden Khornen (frenzy + 1 dispell dice) nihtin ryhmään liittyy Exalted Champpa, jolla mark of Nurgle (fear + 1 wound). Tällöin fear ei myöskään leviä yksikköön? Levisi tai ei, jos tämä ryhmä chargeaa johonkin yksikköön/characteriin/mihin hyvänsä, joka ei ole immuuni psygologialle tjms., joutuuko se ottamaan fear testin? Entäs miten käy, jos tähän ryhmään chargetaan?
- Amazing Slug
- The Captain
- Valvoja
Pitää muuten paikkansa - se olikin Mordheimissa eri lailla.Amazing Slug kirjoitti:Joku jossain kehtasi väittää, että yhdenkin fear testin mokattuaan yksikkö osuu kaikkiin vastustajiinsa kutosella. Sääntökirja kuulemma ei rajaa sitä vain sitä vastaan, jota vastaan testi mokattiin.
Tai siis se pitää paikkansa, että joku jossain noin sanoi - en tiedä, pitääkö itse väite paikkaansa.