RopeCon: Epic Armageddon
Tiedustelin Ninnulta figusalin pöydistä ja tällaista tuli vastaukseksi:
Eli ei varsinaisesti mitään supporttia, mutta no jos ajoissa mennään niin eiköhän me tuolta saataisi pöydät pelejä varten?Ninnu sähköpostissa kirjoitti:Saliin yksi voi mennä pelaamaan perjantaina ja sunnuntaina. Sieltä ei varsinaisesti varata tiloja mutta tervetuloa järjestämään matsisi jos se sinulle käy näin. Jos ei, valitan, muita tiloja en pystynyt varaamaan teille.
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Pakkohan tänne on laittaa viesti jo muistuttaakseen miten ne nimimerkki kirjoitetaan...
Ninnu antoi tosiaan ymmärtää että menkää vaan ykköseen mikäli löydätte tilaa. Ja tila saa luvan löytyä. Turnaus sunnuntaiksi siis varmistettu.
Ninnu antoi tosiaan ymmärtää että menkää vaan ykköseen mikäli löydätte tilaa. Ja tila saa luvan löytyä. Turnaus sunnuntaiksi siis varmistettu.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Turnaukselle on tehty uusi ketju, pesen käteni (Epic) Megabattlesta.
That is not dead which can eternal lie.
- Nicodemus von Traube
Jaa-a. Minä varmaan olen ns. "päähenkilö" tässä MEGA-pelissä. Lauantaina tuo on ja no mukaan pääsevät kaikki, jotka seikkailevat siinä lähellä, kun peli alkaa.
Olen nyt melkoisen väsynyt, kun työtä on nyt tullut joka reikään ja herätys joka aamu 4:20, joten tämän kummallisempi kommentointi saa jäädä huomiseen.
Olen nyt melkoisen väsynyt, kun työtä on nyt tullut joka reikään ja herätys joka aamu 4:20, joten tämän kummallisempi kommentointi saa jäädä huomiseen.
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.