Deldar
Deldar
joo tässä on mun näkemys Dark eldarista . http://www.pbase.com/image/10117743/original
Ja sitten mielipiteitä. Kuva on yllätys yllätys skannerilla ( oikein huonolla sellaisella) otettu.
Ja sitten mielipiteitä. Kuva on yllätys yllätys skannerilla ( oikein huonolla sellaisella) otettu.
'Every time you send one of your boys out to get help, I kill him. Every time your mates come to lend a hand, I kill 'em all'
en oo varma mutta ilmeisesti bmp:nä ja jos sen tallentaa suoraa ni kuva vie yleensä jotain 40mt. Toi on matkannut paintin kautta nettiin. kuva ei ollut itse asiassa imaginissa tai mikä lie kovin epäselvä vaan sitten kun menin tallentaa jpg:nä
'Every time you send one of your boys out to get help, I kill him. Every time your mates come to lend a hand, I kill 'em all'
-
Panu Nahka
No mun mielestä Dark eldarit ei oo muuteskaan sieltä "kirkkaasta karkki maasta" kyllähän toi kuva ehkä hitusen tummentaa tota figua.Panu Nahka kirjoitti:Ihan hieno figu, mutta ei oikein istu GWn "kirkkaaseen karkkimaahan".