Deldar

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Skarsnik

Deldar

Viesti Kirjoittaja Skarsnik »

joo tässä on mun näkemys Dark eldarista . http://www.pbase.com/image/10117743/original
Ja sitten mielipiteitä. Kuva on yllätys yllätys skannerilla ( oikein huonolla sellaisella) otettu.
'Every time you send one of your boys out to get help, I kill him. Every time your mates come to lend a hand, I kill 'em all'
Vega

Viesti Kirjoittaja Vega »

ihan hieno figu kuva on vaan vähän epäselvä. että ei paljoa saa detaileista selkoa. Mutta väritys on ihan ok. Voisi vaan ollla ehkä 2 jotain pääväriä jotka tekis semmosen kivan värieron niin näyttäis hyvältä.
"Summon my army Lich"
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Kuva on kyllä tosi kökkö. Oletko pakannut sitä liikaa? Missä formaatissa scannerisi tuottaa kuvan(omani tuottaa .bp kuvia)?
Skarsnik

en oo varma mutta ilmeisesti bmp:nä ja jos sen tallentaa suoraa ni kuva vie yleensä jotain 40mt. Toi on matkannut paintin kautta nettiin. kuva ei ollut itse asiassa imaginissa tai mikä lie kovin epäselvä vaan sitten kun menin tallentaa jpg:nä
'Every time you send one of your boys out to get help, I kill him. Every time your mates come to lend a hand, I kill 'em all'
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

OK. Ongelma on sitten siinä, että olet pakannut kuvaa liikaa. Kun tallennat kuvan .jpg:ksi, älä valitse niin vahvaa pakkausta. Kai paintissa voi valita?
Skarsnik

en tiedä luultavasti ei.
Panu Nahka

Viesti Kirjoittaja Panu Nahka »

Ihan hieno figu, mutta ei oikein istu GWn "kirkkaaseen karkkimaahan".
Skarsnik

Panu Nahka kirjoitti:Ihan hieno figu, mutta ei oikein istu GWn "kirkkaaseen karkkimaahan".
No mun mielestä Dark eldarit ei oo muuteskaan sieltä "kirkkaasta karkki maasta" kyllähän toi kuva ehkä hitusen tummentaa tota figua.
crow

Viesti Kirjoittaja crow »

ihan hieno toi on.. mä olisin itte käyttäny vahvempia vihreitä(älä kysy mitä tolla tarkotan)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”