Juustoreikä: Magic Resistance (4)?
Juustoreikä: Magic Resistance (4)?
Dwarfs
Oath Stone antaa MR(1) charrulle ja yksikölle. Jokainen Rune of Warding antaa kumulatiivisen MR (1) yksikölle.
Elikkä, jos on Kaurakivi ja 3x Warding, niin onko yksiköllä MR(4)?
-a
Oath Stone antaa MR(1) charrulle ja yksikölle. Jokainen Rune of Warding antaa kumulatiivisen MR (1) yksikölle.
Elikkä, jos on Kaurakivi ja 3x Warding, niin onko yksiköllä MR(4)?
-a
Kun Dwarfit ovat muutenkin jo niin dispellistä tykkäävää rotua niin eipä tommoset magicressi combot oikein pääse oikeuksiinsa. Muutenkin tuntuu turhalta. Yksikköiden magicreso on muutenkin vähän liian kallista hommaa, niillä pisteillä yleensä saa jotain parempaa.
Voihan sitä aina ottaa Dwarf battle standard bearerin oath stonella ja 3 x rune of sanctuaryllä ja laittaa sen vaikka iron breaker yksikköön jolla on lipussa 3 x rune of sanctuary. Eipä näin aikaisin jaksa plärätä FAQ:ita läpi ja katsoa komboutuuko nämä. Voi olla ettei saa. Aivan sama. Turhaa se on jokatapauksessa.
Voihan sitä aina ottaa Dwarf battle standard bearerin oath stonella ja 3 x rune of sanctuaryllä ja laittaa sen vaikka iron breaker yksikköön jolla on lipussa 3 x rune of sanctuary. Eipä näin aikaisin jaksa plärätä FAQ:ita läpi ja katsoa komboutuuko nämä. Voi olla ettei saa. Aivan sama. Turhaa se on jokatapauksessa.
Loose Change 2nd Edition - "It's not a theory if you can prove it"
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Niin ja thanelle vielä ro warding niin on MR5.
Mutta onhan se jo oikeastaan ihan turhaa noita ostella kun otatsen runesepän niin on jo noppia 5, eiköhän se riitä, mutta jos on hevimagia niin sitten joka thanelle ja runesepälle warding niin jalkaväki on ainakin MR:n suojassa ja hyvin menee.
Ihan kumminkin IMO turhaa antaa jollekkin yksikölle enemmän kuin MR2.
Mutta onhan se jo oikeastaan ihan turhaa noita ostella kun otatsen runesepän niin on jo noppia 5, eiköhän se riitä, mutta jos on hevimagia niin sitten joka thanelle ja runesepälle warding niin jalkaväki on ainakin MR:n suojassa ja hyvin menee.
Ihan kumminkin IMO turhaa antaa jollekkin yksikölle enemmän kuin MR2.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Ei ole olemassa sellaista kuin MR(4), maksimi on 3.
Lippuriimut kumuloituvat vain toistensa kanssa.
Käytännössä siis, kun magic resistancea on useammasta lähteestä, käytetään korkeinta, eli Oath Stonen nopasta on hyötyä vain jos se on ainoa resistancen lähde.
Lippuriimut kumuloituvat vain toistensa kanssa.
Käytännössä siis, kun magic resistancea on useammasta lähteestä, käytetään korkeinta, eli Oath Stonen nopasta on hyötyä vain jos se on ainoa resistancen lähde.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- Lord Mikke
1. Jeps. Se mainitaan erikseen.Acoparaptor kirjoitti:Pakkohan se on nysvätä, että Bretonnian spessuhahmolla on kilpi, joka antaa yhtä paljon magic resistancea kuin vastustaja on käyttänyt noppia häneen kohdistuvaan taikaan. Eli yli MR on mahdollinen ainakin siinä, mutta se taisi olla erikseen mainittu.
2. ... Mikä tarkoittaa sitä että parhaimmillaan se resistnce voi olla joku 20.
Peril of Warp
- Lighthammer
- Peliporukkavalvoja
- Lord Mikke
Ainakin minun Dark elf sorsa ja joku random tumpula helffi velho pystyvät castaamaan vaikka sadalla nopalla jos niitä vain löytyy.Lighthammer kirjoitti:Aika harvassa ovat 19-leveliset wizardit olleet tähän saakka.Lord Mikke kirjoitti: 2. ... Mikä tarkoittaa sitä että parhaimmillaan se resistnce voi olla joku 20.
Tosin se vaatii maagisia esineitä. Mutta teoriassa mahdollista kuitenkin, tokkopa ikinä tapahtuu.
- Lighthammer
- Peliporukkavalvoja
Auts. eikö niille tumpuloille ei ole sittenkään suotu kopioa jokaisesta käyttökelpoisesta delffi-itemistä halvempaan hintaan.Lighthammer kirjoitti:Joo, delffisorsa kyllä, kun pelataan jotain 19 000 pts peliä, mutta Helffisorsa korkeintaan kuudella nopalla, vaikka sille pukisi päälle mitä tahansa. Spessut poislukien.
- Lighthammer
- Peliporukkavalvoja
- Lord Mikke
Power stone antaa muuten 2 noppaa..Archibald kirjoitti:Night Goblin Great Shaman voi heittää 10 noppaa - 5 perus, 2 power stone, 3 sientä![]()
-a
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
- The Captain
- Valvoja