IG:n komissaarien pitäisi saada erikoissääntö, jonka avulla komissaariyksikkö saa ampua lähikseen tyyliin Skaven.
Kukapa niistä rivijannuista välittää, kun ottavat turpaan kumminkin.
Tuossa olen samaa mieltä! Perusukot ovat tehoonsa verrattuna täysin ylihinnoitettuja. Tämä johtaisi kylläkin siihen, että IG armeijan keräämisestä tulee entistäkin hitaampaa puuhaa, kun pitäisi hommata enemmän sotilaita.vompovompatti kirjoitti:Ig:n uudistuksen yhteydessä voisi kauramiehen piste hintaa pudottaa vielä yhdellä...
Eikös Eldarien pistehintaa laskettu useiden ukkojen kohdalla reilusti ja jotkut taisivat saada uusia ase vaihtoehtoja. Samaa pitäsi tehdä myös IG:lle, jotta siitä tulisi pelikelpoinen armeija!Huru-ukko kirjoitti:Parantaminen ei tarkoita kovemmaksi tekemistä. Minun ymmärtääkseni uusi koodekki eldareilla keskittyy enemmän vikojen korjaamiseen. Niitä vikoja tässä nykyisessä on nimittäin tosi paljon.
Hammerheart kirjoitti:Hemmetti Allu puhuu fiksuja.
Joo... Tuo olisi kiva, mutta minulla ei ole mitenkään varaa ostaa 50 sotilasta.ale kirjoitti:Aziz voisi kokeilla sitä aina niin ihanaa 50 conscriptin kasaa independent komissaarilla. Ainakin jotain pieniä yksiköitä, kuten juuri terminatoreita vastaan ne ovat silkan massan ansiosta erittäin kovia lähitaistelijoita.
Olen myös kohtuu menestyksekkäästi kaveripeleissä kinunnut jungle fighter doctriinin toimimaan kaupunkimaastossa City fighter nimellä. Eli metsässä ei tule bonuksia, mutta raunioissa kyllä. Ei mitään kohtuutonta etua ole kyllä koskaan antanut, tiedä sitten nykyisen CoD peliympäristön keskellä. Toisaalta, en oikein tiedä, miten IG silti siinäkään ylettömän hyvä olisi.A.M€nen kirjoitti:jungle fighter doctriini on paperilla aika mielenkiintoinen ja houkutteleva, mutta käytännössä maasto alkaa olla enemmän rauniota kuin metsää ja aniharvoin löytyy niin lihavaa pöheikköä, ettei 6'' katseella näkisi koko ryteikön läpi. näin siis turnausmaastoilla, kotonahan voi periaatteessa pelata vaikka kokonaan metsässä.