Tällä kertaa kysyisin neuvoa omenapuun, tai jonkun muun soman koriste puun tekemiseen.
Omenapuu
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Omenapuu
Joo taas kiinnostaa tämä maaston teko... 
Tällä kertaa kysyisin neuvoa omenapuun, tai jonkun muun soman koriste puun tekemiseen.
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
http://www.sotavasara.net/keskustelu/se ... de=results
(Hakusana: "Puu" ja Foorumiksi: "Maalaus, konverttaus ja maiseman teko")
Tuosta katsot jonkun sekä askartelet jostain pieniä pallukoita ja maalaat punaiseksi
(Hakusana: "Puu" ja Foorumiksi: "Maalaus, konverttaus ja maiseman teko")
Tuosta katsot jonkun sekä askartelet jostain pieniä pallukoita ja maalaat punaiseksi
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Tadaa! palmupuu on soma ja sievä... tosin en tiedä sopiiko se ideaasi 
ja vielä puunrungon ohje
pääsinpä taas kerran loistamaan tutoriialeillani
...
ja vielä puunrungon ohje
pääsinpä taas kerran loistamaan tutoriialeillani
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Tuosta teippiviritelmästä en kyl menis takuuseen, IMO tulee liian epäaito tekstuuri puulle. Joo, ehkä omenapuu on vähän liian hankala toteuttaa miniatyyrinä lähinnä sen vaikean muodon ja lehdistön vuoksi. No kiitos kuitenkin linkeistä.
Pienoisrautatiekaupoissa löytyy monenlaista koristepuuta, joskin nuo hienommat valmispuut yleensä maksavatkin jo enemmän.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Omenapuuhan on oikein hyvä ajatus. Älä nyt vielä luovuta. Siihen voisi sitten myöhemmin lisätä kaikkea rekvisiittaa kaveriksi. Ämpäri, johon on poimittu omenoita ja kaikkea muutakin saman tyylistä. Teemat tekevät maastoista mielestäni eloisampia ja antavat hauskaa omaperäisyyttä pelipöydälle. Opettelet ensin tekemään vaikka tavallisia pulloharjapuita ja siitä muokkaat sitten omppupuun. Netistä löytyy ohjeita googlaamalla. Tuostahan saa hauskan skenaarionkin johonkin peliin. Gobliinit ovat omppuvarkaissa ja vihaset omistajat niitä kyöräävät hiiteen. 
Luumumehu on soturien juomaa
-
Ballpointpen
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Nyt vedin tuon puun sillai, et ensin tein rungon rautalangasta jonka päälle vedin sitten stuffia. Mun stuffaus kyvyillä siitä ei kyl komia tullut, mut onneks puut saa ollakin vähän karskimpia.
Nyt tässä vielä arvon muutaman idean välillä mistä tekis lehtiä tuohon. Ja omenat
Nyt tässä vielä arvon muutaman idean välillä mistä tekis lehtiä tuohon. Ja omenat