CityfightJuusto!!! cityfightJuusto!!! 3+powercoversave!!! (Mitä mieltä olette cameleoline doktrinesta (antaa +1 cover saveen) ? Minusta se on ihan pätevä, kun se avulla jopa yli puolet kaartilaisista on selvinnyt bolter tulituksen alla jopa 3 vuoroa, kun tavallisesti olisi kuollut paaaaaljon enemmän porukkaa. Tämä on tosin annettava kaikille ja se maksaa kymmenen pistettä/squad. Tämä doktrine on hyödyllinen koko pelin ajan, kunnes kaikki kuolee terminaattorien ja muiden über demonien saapuessa lähitaisteluun
Miten VOITTAA imperial guardilla???
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
-
vompovompatti
Kyllä ne itseasiassa pärjäävät... Nekin kuitenkin saavat 3+ armorin ja vievät ig:tä kuin pässiä narussa closiksessa.
Oletan että kaikilla city fight pöydillä on runsaasti maastoa ja se helpottaa closikseen pääsyä vähemmillä tappioilla.
Oletan että kaikilla city fight pöydillä on runsaasti maastoa ja se helpottaa closikseen pääsyä vähemmillä tappioilla.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
ei pääse lähikseen, se on kaikki d.terrainia, ja näin ollen on vastassa on hirveästi ammuntaa, jota ei marsutkaan kestä (3- ap ei anna armouria, mutta antaa coverin 
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
-
Merrywinds
Kunhan laitat paljon massaa, niin vastustajakin pelkää. Jos armeijassasi olisi vaikka 200 äijää, olisi sen 200 woundin tuottaminen vastustajallesi yhtä helv... siis warppia suoraan sanottuna.Merrywinds kirjoitti:Tähän sekaan voisin kysyä, mitä mieltä olette täys-Infantry -armeijasta? Entäs sen heavy weapon squadeista? Kyselen vain, koska tällaisestaitse haaveilen.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Itselläni on kiinalaisteemainen jalkaväki armeija. Suurimmaksi ongelmaksi tällöin syntyvät ehdottomasti vihollisen heavy bolterit ja vastaavat aseet. Näiden aiheuttama moraalikato rivistössä on erittäin vaarallista kun suurimman (kaikkien) armeijoiden perusaseet ovat hengen vaarallisia kaartia vastaan ja iskevät lähes aina haarniskasta läpi. Muutaman miehen menetyksestä seuraa välitön pakokauhu.
Eli täysjalkaväki armeija vaatii rautaista kuria ja monia command squadeja (Eli ei isoja troop joukkoja).
Eli täysjalkaväki armeija vaatii rautaista kuria ja monia command squadeja (Eli ei isoja troop joukkoja).
- The Captain
- Valvoja
Voi ei - taas joku 80 pisteen squadi juoksee! Enää 14 jäljellä...Z7-852 kirjoitti:Muutaman miehen menetyksestä seuraa välitön pakokauhu.
Kaarti saa aika nätisti Ld8 - 9:n koko armeijalleen. Eivät ne ihan silmittömästi pakene.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Tämä vaatii sitten paljon command squadeja tai rauta kuria. Ja itse en ainakaan peluuta puhtaita (lue: ei lisäaseita) platooneja, kun ei niillä valotuikuilla tee mitään. On ihan hyvä laittaa vain se heavy ase siihen ryhmään (usein special ase voi olla hyödytön). Loppujen lopuksi. Ei se määrä korvaa laatua (mutta voi sitä joka kohtaa 30+ heavy asetta 1000pst pelissä).The Captain kirjoitti: Kaarti saa aika nätisti Ld8 - 9:n koko armeijalleen. Eivät ne ihan silmittömästi pakene.
- The Captain
- Valvoja
No siksi puhuinkin 80 pisteen ryhmästä. Siihen saa jo singon.Z7-852 kirjoitti:Tämä vaatii sitten paljon command squadeja tai rauta kuria. Ja itse en ainakaan peluuta puhtaita (lue: ei lisäaseita) platooneja, kun ei niillä valotuikuilla tee mitään. On ihan hyvä laittaa vain se heavy ase siihen ryhmään (usein special ase voi olla hyödytön).The Captain kirjoitti: Kaarti saa aika nätisti Ld8 - 9:n koko armeijalleen. Eivät ne ihan silmittömästi pakene.
HQ ja kaksi trooppia sisältää jo kolme Ld8 - 9 komentoryhmää, joilla saa oikein sijoiteltuna katettua koko oman armeijan. Iron discipline on jalkaväkiarmeijalle niin hyvä sijoitus, että kyllä siihen pitää saada pisteet riittämään.
-
vompovompatti
-
Darkmage7280
Viime pelissä TAUta vastaan vain kaksi Lemaniani jäi jäljelle omasta armeijastani (plus kourallinen mokuja jotka juoksivat kiljuen metsään).
Vastustajalta jäikin sitten ainoastaan Ethereal...
Vastustajalta jäikin sitten ainoastaan Ethereal...
Kumpi tulee ensin? Chinese Democracy -plata vai Codex: SieL? Lyö vetoa osoitteessa--
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
- Githgulcag
Haa! Tämä keskustelu on noussut taas pintaan. Aina, kun olen kirjoittanut tänne, niin olen valittanut armeijani tehottomuutta, enkä nyttenkään tee poikkeusta.
Positiivisena asiana voin todeta, että saavutin jonkun aikaa sitten ensimmäisen kunnollisen voiton Tau:ta vastaan, mutta se olikin sitten ainut voitto. Vähän aikaa sitten oli kahden tasapelin putki... jee.
Olen miettinyt, että hankkisin Banebladen (tai itseasiassa rakentaisin itse). Olisiko tämä voittajan ratkaisu? Ainakin paperilla se vaikuttaa aika rajulta laitteelta.
Positiivisena asiana voin todeta, että saavutin jonkun aikaa sitten ensimmäisen kunnollisen voiton Tau:ta vastaan, mutta se olikin sitten ainut voitto. Vähän aikaa sitten oli kahden tasapelin putki... jee.
Olen miettinyt, että hankkisin Banebladen (tai itseasiassa rakentaisin itse). Olisiko tämä voittajan ratkaisu? Ainakin paperilla se vaikuttaa aika rajulta laitteelta.
- Lord Mikke
Olen vähän itsekkin ajatellut noilla Forgen Titaaneilla buustata vähän peliäni, mutta mokomat maksavat enemmän kuin elämä. Siksi hanke on lykkääntynyt pahasti (huomatkaa en kerää guardeja).Aziz the combat fighter kirjoitti: Olen miettinyt, että hankkisin Banebladen (tai itseasiassa rakentaisin itse). Olisiko tämä voittajan ratkaisu? Ainakin paperilla se vaikuttaa aika rajulta laitteelta.
No, kaikkihan nuo tuohon kastiin kuuluvat kovia vekottimia ovat, joten sanoisin että hyötysuhteesta en tiedä, mutta ei niistä varmaankaan mitään haittaakaan ole. Kun kerran virallisia ovat. Sitäpaitsi, onhan se aina hauska pamauttaa megablast-template keskelle örkkiryhmää. Saat 85% varmuudella pahaa jälkeä aikaan, vaikka kuinka närhi olisit scatteroimisessa.
Peril of Warp
-
Darkmage7280
Ääk! Minua vastaan et ainakaan tuo vehjettä, joka repii kappaleiksi Hammerheadeja ja Land Raidereita ilman että hiki (tai voiteluöljy) edes nousee pintaan...Aziz the combat fighter kirjoitti: Olen miettinyt, että hankkisin Banebladen (tai itseasiassa rakentaisin itse). Olisiko tämä voittajan ratkaisu? Ainakin paperilla se vaikuttaa aika rajulta laitteelta.
Hmmm, vai pitäisikö sitten minunkin konvertoida siitä Revellin Leopard 2A5:sta Baneblade...
Suurin ongelmahan noissa on vastustajan suostumus: ei sitä Turmaterää helpolla kentälle saa.
Kumpi tulee ensin? Chinese Democracy -plata vai Codex: SieL? Lyö vetoa osoitteessa--
- Lord Mikke
- Mariini man
Samallainen taktiikka kyllä toimii, on itsekkin tullut todistettua...jrg kirjoitti:mitä itte o tullu tässä pelattua noin 10 peliä ig:llä joista voittoja on reilusti yli puolet. Sen olen huomannut että lemanit on oikestaan pakollisia että pärjää , pelkillä rivimiehillä ei pääse pitkälle. ja alotin nyt lisäilemään dh:ta listaan nii saa hyviä lähistelijöitäkin mukaan.
IG massacroi marsuja. Lista ei ollut täysin IGn.
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=60360
Itse en marsuja vastaan IGllä ole joutunut kuin 1 kerran ja voittanut. Kyllä mahdollisuuksia riittää.
- The Captain
- Valvoja
Ja joka maksaa - mitä - 780 pistettä? Viimeksi IG:n superheavya vastaan tapellessani se posahti kahteen laukaukseen, joista toinen ahteriin ammuttu melta.Darkmage7280 kirjoitti:Ääk! Minua vastaan et ainakaan tuo vehjettä, joka repii kappaleiksi Hammerheadeja ja Land Raidereita ilman että hiki (tai voiteluöljy) edes nousee pintaan...Aziz the combat fighter kirjoitti: Olen miettinyt, että hankkisin Banebladen (tai itseasiassa rakentaisin itse). Olisiko tämä voittajan ratkaisu? Ainakin paperilla se vaikuttaa aika rajulta laitteelta.
Sinänsä hassu peli - Ambush-skenaario, jossa Kaartin piti saada kuljetettua Shadowsword pois pöydältä. Kaarti deployaa puoli tuntia, jonka jälkeen pelaaja pitää tupakkatauon. Liikutan muutamaa figua, heitän muutamaa noppaa, shadowsword paskaksi. Kaartipelaaja pakkaa puoli tuntia figujaan laukkuun. Kivaa oli.