Miten maalaat silmät
-
makebou
Miten maalaat silmät
Miten maalaat silmät.
Mitä pensseliä käytätte koska oma on niin iso et menee aina yli
Mitä pensseliä käytätte koska oma on niin iso et menee aina yli
Re: Miten maalaat silmät
Lallallalallaa, joku ei viitsi käyttää hakuaa...
http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... en+maalaus
Siis häh, mä maalaan silmät niin, että otan pienimmän pensselin ja maalaan ensin pohjan valkoisella ja pistän sitten sen pisteen sinne pienimmällä pensselillä. Reunustan laimennetulla mustalla ja yleensä onnistun pilaamaan kasvot kokonaan
http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... en+maalaus
Siis häh, mä maalaan silmät niin, että otan pienimmän pensselin ja maalaan ensin pohjan valkoisella ja pistän sitten sen pisteen sinne pienimmällä pensselillä. Reunustan laimennetulla mustalla ja yleensä onnistun pilaamaan kasvot kokonaan
-
maddog
Itse maalaan ensin valkean täplän, ei tartte olla tarkka... Sitten maalaan silmän ympärykset, tai siis rajat, tummalla ruskealla, taikka naisten kohdalla mustalla. Sitten vain täppäsen pikku pensselillä värillisen pisteen keskelle silmää, taikka laidalle jos haluan suunnata katsetta... Tässä tarttee olla tarkka vain silmänympärysten kanssa. Citadelin high detail brush paras tähän hommaan... ja erittäin ohutta maalia kiitos.
-
makebou
Eikö immeiset osaa lukee MITÄ P-E-S-S-E-L-I-Ä KÄYTÄTTEmakebou(Lord of Nurgle) kirjoitti: Mitä pensseliä käytätte kosk a oma on niin iso et menee aina yli
Toi asenne ei ole kauhean hyvä neuvojen pyytäjälle... Jokaisessa hyvässä pensselissä on terävä kärki. Kannattanee valita pienin ja terävin pensseli mitä sinulla on. Itse käytän W&N series 7 miniatures 000 kokoa.makebou(Lord of Nurgle) kirjoitti:Eikö immeiset osaa lukee MITÄ P-E-S-S-E-L-I-Ä KÄYTÄTTEmakebou(Lord of Nurgle) kirjoitti: Mitä pensseliä käytätte kosk a oma on niin iso et menee aina yli
Mutta en oikeastaan ymmärrä mitä hyötyä sulle tosta kysymyksestä on? Joku sanoo merkin ja mallin, so? *pudistaa päätään* Ja toi asenne, jos ihmiset ei halua vastata niin ei kenenkään kait ole PAKKO!
Pirun ärsyyntynyt nyt. No greater offence meant.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
-
makebou
anteeksi jos oli huono asenne vaik ei se mun mielestä miltää pahalta kuulostanu! Mut sori kummiski.Ninnu kirjoitti:Toi asenne ei ole kauhean hyvä neuvojen pyytäjälle... Jokaisessa hyvässä pensselissä on terävä kärki. Kannattanee valita pienin ja terävin pensseli mitä sinulla on. Itse käytän W&N series 7 miniatures 000 kokoa.makebou(Lord of Nurgle) kirjoitti:Eikö immeiset osaa lukee MITÄ P-E-S-S-E-L-I-Ä KÄYTÄTTEmakebou(Lord of Nurgle) kirjoitti: Mitä pensseliä käytätte kosk a oma on niin iso et menee aina yli
Mutta en oikeastaan ymmärrä mitä hyötyä sulle tosta kysymyksestä on? Joku sanoo merkin ja mallin, so? *pudistaa päätään* Ja toi asenne, jos ihmiset ei halua vastata niin ei kenenkään kait ole PAKKO!
Pirun ärsyyntynyt nyt. No greater offence meant.
Mistä tota W&N series 7 koko 000 saa paljon maksaa
Noh, all capsit nostaa karvat pystyyn...makebou(Lord of Nurgle) kirjoitti:
anteeksi jos oli huono asenne vaik ei se mun mielestä miltää pahalta kuulostanu! Mut sori kummiski.
Mistä tota W&N series 7 koko 000 saa paljon maksaa
W&N 7 miniatures pensseleitä saa tilaamalla joistakin taidekaupoista. Helsigissä Arteljee ruvennee myymään niitä irtomyynnissä. Jonkun 10 euroa ne maksaa.
Jag känner en bot
Yks pensseli 10+ euroa. Laatu maksaa.makebou(Lord of Nurgle) kirjoitti:siis 1 pensseli 10e vai tuleeko niitä monta
"Osta aina halvinta. Se tulee kalliiksi ja kallis on laadukasta."
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
ChaosBonzai
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Nyt mä näkisin että sä olet asian ytimessä. Nyt mä näkisin Sauli että sä olet asian ytimessä.Machiavelli kirjoitti:Tiesittekö muuten että silmä taittaa myös valoa, joten myös silmään voisi soveltaa NMM tekniikkaa? Mielipiteitä? Harmi ettei tarpeeks isoa silmää taida löytyä jotta tämä pääsis oikeuksiinsa
Totta puhut tosin, tavallisissa 28mm figuissa se mitä voi tehdä figun silmille on hyvin rajoitettua. Ainakaan mun kädestä ei löydy vielä vaadittavaa tarkkuutta että oikeasti pääsisi maalaamaan kunnolla nmm:ää mihinkään, saatikka sitten silmiin.
And they wonder how he dealt with stress so well..