"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ogre Kingdoms 2k

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Jackal

Viesti Kirjoittaja Jackal »

Ihan nätti lista ainakin näin mun mielestä, itse vihtasin gutlordit standardeihin ja yhdelle ryhmälle ragbanner... tähän vaikka pisteet jade jellonasta... muuten menisin samalla listalla...
Nothing to see here move along noob.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Eipä kummempaa moitittavaa. Kolme butcheria on mielestäni turhan paljon, ja hellheart ei ole loppupeleissä pisteidensä arvoinen kapistus. Nyt tuo lista näyttää ainakin charruosioltaan siltä, että se on suunniteltu heavy magiaa vastaan. Yksi rullakuski riittää normaalia listaa vastaan.
Tiamat kirjoitti: Jade lion koittaa olla kombona tuon maw seekerin kanssa, vai saako sen avulla muuten rerollata stupidityn ld testin?
Käsittääkseni saa.
J. Molo

Viesti Kirjoittaja J. Molo »

mielestäni ihan hyvä lista ainakaan tuota tyranttia en menis muuttelemaan ja oma kokemus sanoo että butchereita voi olla kolme eikä se ole liikaa (riippuu vastustajasta) maha magia tekee ilkeää kun kaikki on sitä 3+ ja kun noppia on osapuiltteen 8 niin hyvä tulee...

buleja voisi olla vähän enemmän jos vaikka tolla yhellä ledi tai irongutti yksiköllä lissää bulleja ja ad. hand weaponit tai ironfistit.
Metsästäjä

Viesti Kirjoittaja Metsästäjä »

Kyllä Tyrantilta ottaisisin tuon mawseekerin pois ja pistäisisin Fistfull of laurelsin paikalle. Sillä katos: koska sulla on stupidity, tyrantti on aina vaarassa sillä normaali ledulla se kämmää noin 16.7% heitoista. Ihan Rampa. Jade lion pudottaa tän mahdollisuuden 2.8% mutta se +1 T ei välttämättä ole vaiven arvoinen. Ottaisisin henkilökohtaisesti ennemin Nyrkillisen Kamaa.

Ja kolmannelta Butcherilta hellheartin vois vaihtaa. on se ihan hauska viime hetken pelle yllätys esim. tzeenchtin velho tykistölle mutta jos teurastaja heittä henkensä ennen napostelua niin heippa 50p + butcher. Pistä mieluummin Halfling cookbook. niin että edes yksi tyyppi selviäis hengissä koko matsin.
Sotavasara.net:in FaBa osaston "Yleiset Keskustelut"-foorumin 29000:n viestin ylpeä postaaja!
Metsästäjä

Viesti Kirjoittaja Metsästäjä »

http://www.ogrestronghold.com/tactics.htm

Tuolta sitten löytyy ihan asia textiä.
Sotavasara.net:in FaBa osaston "Yleiset Keskustelut"-foorumin 29000:n viestin ylpeä postaaja!
Nuuska-Peke

Viesti Kirjoittaja Nuuska-Peke »

Olen samaa mieltä Tiamatin kanssa, 2,8% mahdollisuus kusta tuo testi on aika alhainen. Itse en ottaisi Nyrkillistä Kamaa :D

-kode
Rappiolla on hyvä olla.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”