gotrek gurnisson voiko sillä pelata
gotrek gurnisson voiko sillä pelata
niin kysymys kuuluu ostin tässää vähän aikaa sitten tuon kyseisen figun nii onko sille olemassa sääntöjä.
niin kauan voi tappaa örkkejä kunnes örkki tappaa sinut
Voi kyllä, mutta Gotrek on special character, ( säännöt GW:n sivuilla?) mutta tarvitset vastustajan luvan jos käytät Gotrekkia ja muistaakseni mukana täytyy aina olla Felix Jagersson.
Helpoiten pääset käyttämään uutta modelliasi jos käytät sitä slayer herona ( nimi taisi olla Dragon, tai Daemon Slayer.
Helpoiten pääset käyttämään uutta modelliasi jos käytät sitä slayer herona ( nimi taisi olla Dragon, tai Daemon Slayer.
"The Greater Good is coming to you from my bolter, alien!"
Ei, vaan Felixin mukana pitää olla Gotrek.DElffiini kirjoitti:Voi kyllä, mutta Gotrek on special character, ( säännöt GW:n sivuilla?) mutta tarvitset vastustajan luvan jos käytät Gotrekkia ja muistaakseni mukana täytyy aina olla Felix Jagersson.
Kyseessähän on siis parivaljakko, Gotrek ja Felix Black Libraryn Slayer kirjasarjasta. Gotrek on ihan kova jätkä, Felix on... Kovan jätkän kaveri. Itse en noiden käyttämistä suosittele kuin tyylisyistä, ovat nimittäin aikas kalliita, pisteissä siis, mutta jos tyylilistaa teet, he ovat sinun valintasi.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Säännöt: http://uk.games-workshop.com/dwarfs/spe ... racters/5/
Saat käyttää kysymättä lupaa, mutta olen sitä mieltä, että ovat hiukan yli-hintaisia, ellei vastaan tule lohareita, demoniprinssejä tai muuta isoa.
-a
Saat käyttää kysymättä lupaa, mutta olen sitä mieltä, että ovat hiukan yli-hintaisia, ellei vastaan tule lohareita, demoniprinssejä tai muuta isoa.
-a