"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

AT-43

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
tnjrp
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tnjrp »

Nättejä nappeja tuossa "julisteessa", ainakin noin hyvin maalattuna ;)

Varsinkin nuo "pilotit". Troopperi nyt ei niin kolahda.

Äkkiseltään kattoen näyttäisi pelissä olevan sitten joku tommonen "agressiivinen AI-massiivi möykyttää jakautunutta ihmiskuntaa" -skenaario. Muuten ei vikaa, mutta on vaan tutunomainen viimeaikaisesta Infinity the Game -pelistä. Mutta saas nyt sit nähdä mitä sieltä oikeasti vastaan tulee.
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi
Beowulf

Viesti Kirjoittaja Beowulf »

Nyt ainakin tiedetään mitä ne Therianit on...
Toto, I don't think we're in Kansas anymore ...
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

öttiäisiä? on se mulle edelleen melko epäselvää...
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
tnjrp
Viesti:

Ei mullekaan vielä eilen ollut ihan tyhjentävästi selvinnyt, ovatko Therianit noita promon oikean puoliskon koneita(?). Konsensus tuntui Rackhamin foorumilla vallitsevan, että ovat, mutten saanut selvää, perustuiko johonkin "tietovuotoon" vai oliko enempi toiveajattelua.

Että valesavolaisittain sanoen, voevat olla vuan voevat olla olemattannii ;)
tnjrp
Viesti:

On sitten joku onnellinen(?) tätä jo Originsissa pidettyssä demossa päässyt koettamaan.

http://en-forum.confrontation.fr/viewtopic.php?t=22816

En vielä juttua niin kovin pitikilleen lukenut, mutta jotain fotoa ja muuta arviota tuolta näyttää löytyvän.
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

No mistähän sitä repisi aikaa tälle(kin) pelille? Oletteko huomanneet että nykyään tehdään liikaa hyviä pelejä?
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
tnjrp
Viesti:

Nii, siis tuon Originsissa näytetyn demon perusteella AT-43 siis kuullostaa hyvin pitkälti olevan Wh40k/VOID/Starship Troopers -tyylinen isompien taisteluiden osasto-osastoa-vastaan -peli. Ammuntamekaniikka on aavistuksen mutkikkaan oloinen. Toki sitä voi "kirjoittaa auki", ettei tarvitse funtsia kaikkia juttuja joka laakilla. Mutta jää silti nähtäväksi, toimivatko nuo "tulikäytävät", "automaattiosumat" tms. mitenkä hyvin sitten, kun laudalla on vaihtelevaa maastoa ja enemmän kuin pari osastoa.

Malleista ei kauheasti voi sanoa kun ne ovat protoja, jotka on kai maalattu Rackhamin studiossa käsin, tosin käyttäen periaatteessa samoja menetelmiä kuin lopullisissakin malleissa. Tyyli tuntuu olevan aikaisemmin nähdyn sorttista.

Extra: netissä näkyy ajalehtineen jo aikansa tämmöinen konsepti AT-43:n troopperista. Tosin merkit viittaavat siihen, että tämä on "vanhan" AT-43:n eli nykyisen Dustin aikaisia juttuja (tai no ainakin kaikki muut saman gallerian kamat ovat Dustia). Mutta ei silti mitenkään hullumpi, joskin panssarin ja varusteiden määrän perusteella on syytä toivoa, että pojan haarniska on powered-mallia -- muuten voi ryynääminen olla aika vaikeaa ;)
tnjrp
Viesti:

Ensimmäisten julkaisujen sisältö tarkentuu:
http://en-forum.confrontation.fr/viewto ... 836#304836

Julkaisuajankohtaa on mahdollisesti alettu siirtää (ehtinee siirtyä n. ensi kesään tällä tahdilla ;)). Tai sitten kyseessä on perinteinen Eurooppa/USA -aikaero. Toivottavasti jälkimmäistä tai peli ei kerkiä kunnolla suomalaisten pukinkonttiin...
tnjrp
Viesti:

Hieman enemmän informaatiota löytyy Tabletop Gaming Newsin julkaisemasta lehdistötiedotteesta:
http://www.tabletopgamingnews.com/?p=2667

Rackhamin edustaja arvuutteli foorumilla, että tuon Operation Damocles -boxin hinta asettuisi alle 70 €:n. Jos arvellaan, että se olisi kuitenkin lähempänä tuota seittemääkymmppiä, niin se olisi tietysti kalliimpi kuin kilpailijat (Mongoosen Starship Troopers -boxi lienee siinä 60 €:n kieppeillä, muut mieleen tulevat ovat halvempia). Vaikka siinä nyt on 3 isompaa malliakin, niin eiköhän suurin osa hinnasta menne sitten sen "esimaalattu ja -koottu" -homman piikkiin.
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Mutta toisaalta tuo maalatut figut saattavat olla se tekijä, joka tekee tuosta ison(?) myyntivaltin...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
tnjrp
Viesti:

Vaikee sanoo, sillä myös ininä esimaalattuja vastaan on aika kovaäänistä. Toki AT-43:a varmaan on tarkoitus myydä ensisijaisesti muille kuin kovinta metakkaa ennakkomaalausta vastaan pitävälle, Rackhamin fantsufiguja ensisijaisesti maalausta varten hommaavalle Cool-Mini-Or-Not -väelle, kun noita "muita" lienee "hieman" enemmän. Toisaalta "suuressa maailmassa" esimaalattuilla pläträilevät taitavat pyörittää kliksufiguilla jonkunmoisia halpamarkkinoita, eli ovat tottuneet parhaimmillaan hyvinkin halpoihin hintoihin per nappi. Missä suhteessa ehkä tämmöiset aika hintavat paketit eivät viihdytä.

Että enpä osaa yhtään arvata, miten homma tulee onnistumaan. Kaipa Rackhamilla tiedetään, mitä ollaan tavoittelemassa.
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Rackhamin edustajan mukaan figut esimaalataan erittäin hyvin ja tarkasti ja vastaavat tasoltaan studion maalausstandardia. Ei siis mitään parin värin ihmeitä. Lisäksi materiaalista on tehty helposti uudelleen maalattavaa. Pelin mukana julkaistaan uusi sarja maaleja, joka sisältää joukon realistisempia ja maanläheisempiä värejä AT-43 varten.

Jos figut ovat todellakin maalattu tasoltaan studion vastaavaa, niin uumoilen, että hinta saattaa olla hieman korkeampi per figu.
Silveri

Heroclixillä taitaa jenkeissä olla todella suuri markkinaosuus, joten turha tätä on vähätellä.

Itse tuskin AT43:a en edes harkitsisi, ellei tuo valmismaalaus olisi olemassa. Tällä hetkellä se kuitenkin on harkinnassa. Confro vie jo liikaa maalausresurssejani.
hyytelöperuna

Silveri kirjoitti: Confro vie jo liikaa maalausresurssejani.
Mitä pienempi armeija sen enemmän maalaus vie aikaa-ilmiötä todistetaan jälleen todeksi.
tnjrp
Viesti:

hyytelöperuna kirjoitti:Rackhamin edustajan mukaan figut esimaalataan erittäin hyvin ja tarkasti ja vastaavat tasoltaan studion maalausstandardia
Jaa, jos tuon Damocles-boxin hinta-arvio pitää paikkansa, niin aika halvalla kuvittelevat tuottavansa studio quality -maalausta (maastoa, 160 sivua sääntöjä, tilbehööriä, 24 sq-tasoon maalattua figua 70 euroa)... Tai sitten määrittelevät sq:n jotenkin eri lailla kuin aikaisemmin. En tosin itse muista nähneeni moista väitettä nimenomaan Rackhamin edustajan esittämänä engelsmannien AT-43 -foorumilla, että onkos tämä kenties franskankieliseltä puolelta foorumia tullut tieto vaiko mistä?
hyytelöperuna

tnjrp kirjoitti: En tosin itse muista nähneeni moista väitettä nimenomaan Rackhamin edustajan esittämänä engelsmannien AT-43 -foorumilla, että onkos tämä kenties franskankieliseltä puolelta foorumia tullut tieto vaiko mistä?
Tarkastettuani taitaa asian laita olla siten, ettei taso ole täysin studio qualitya, kuten väitin.
Kurt BUNDICK kirjoitti:Ok, so AT-43 is and will be pre-painted, and not collectible like Wiz-Kids. This will be done in such a way as to keep the Rackham paint quality.
Tästä viestistä sain sen kuvan, että valmismaalauksen laatu olisi "Rackham quality". Uudemmat viestit tyrmäävät kuitenkin osittain väitteen. I stand corrected.
Silveri

Mainittakoon vielä, että figuja EI maalata ranskassa, joten kustannukset pysyvät vielä jotenkin hanskassa.
tnjrp
Viesti:

Lisäksi voisi vielä muistuttaa, että tuolla aikasemmin linkitetystä Orgins demo -threadissä veikkailtiin siellä esiteltyjen figujen maalauksen olevan tehtyä "aidoilla menetelmillä", tosin Rackhamin studiossa. Eli niistä voisi kuvitella saavansa kuvaa siitä, millainen Rackham toivoo lopputuloksen olevan.

EDIT: huhut kuiskivat että lisää samaa, tai mahdollisesti ihan oikeasti "tehtaalla" (missä se onkaan) maalattuja U.N.A White Stars -figuja nähtäisiin GenConissa ensi viikonloppuna (triviatiedoksi niille, jotka eivät ole jaksaneet lukea Rackhamin foorumin postauksia: U.N.A = United Nations of Ava, missä Ava on planeetta jossain päin ihmisten haltuunsa ottamaa universumia)...
tnjrp
Viesti:

Uutta previkkaa löytyy nyt Rackhamin saitilta* tai sitten (ilman Flash-nimistä haittaohjelmaa) tästä threadistä. Että eikun kuolaamaan, tässä GenCon-raportteja odotellessa...

---

*) Panin sieltä merkille, että joko Maapallo on vaihtanut nimeään tai sitten AT-43:nkin universumi on "vaihtoehtoinen" samalla tavalla kuin VOID/Urban Warin tai Kryomekin.
tnjrp
Viesti:

No niin, ensimmäisiä "production quality" -maalauksia U.N.A. White Stareista on sitten näytillä täällä. Kuvat siis ovat GenConista.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”