"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tomb Kings kysymyksiä (Oli: Pari kysymystä)

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
jarski:D
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarski:D »

joo kannattaa ostaa ainakin suosittelisin ostamaan!
:D :P:]
Lazu

Viesti Kirjoittaja Lazu »

Kysyn nyt vielä että kun olen tänään menossa ostamaan hiukan tomppia ja aion ostaa
maalit pensselit ja liimat sekä olen ajatellut kolmea tomb guardia aluks.
Onko ne suht helppoja maalata ja rakentaa.
Viiksivallu

Viesti Kirjoittaja Viiksivallu »

Minusta kannattaisi aluksi ostaa ihan tavan skeletoneja. Ne ovat ihan suht koht helppoja rakentaa, kun ei ole kauhean montaa irtonaista osaaa(5 jos oikein muistan).
Munkki on upporasvassa paistettu pullataikinasta valmistettu makea leivonnainen. Munkkileivonnaisten yleisin muoto on pallo, jonka sisällä on hilloa tai muuta makeaa täytettä.
Pannukakku

Viesti Kirjoittaja Pannukakku »

Viiksivallu kirjoitti:Minusta kannattaisi aluksi ostaa ihan tavan skeletoneja. Ne ovat ihan suht koht helppoja rakentaa, kun ei ole kauhean montaa irtonaista osaaa(5 jos oikein muistan).
6 osaa jos liimaat myös kilvet. :) Tomb guardeissa taas on ainoastaan 2 osaa, itse figu ja kilpi. Tomb guardien kokoaminen saattaa olla helpompaa, mutta skeletonboksista tosiaan saa pelikelpoisen yksikön valmiina, kun taas Tomb guardeja tarvitsee vähintään 10 ennen kuin niitä saa käyttää...

Ja skeletonien maalaaminen taas on varmaan maailman nopein asia, taitaa oikeastaan mennä enemmän aikaa niiden kokoamiseen kuin itse maalaamiseen.
Lazu

Viesti Kirjoittaja Lazu »

No, kävin jo ostamassa sellasen 16 tavallisen skeletonin paketin. Laidan sitten kuvia
tonne galleriaan kun saan valmiiksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”