Andromalius kirjoitti:Lista 1
Hive Tyrant: ImpAttin puutetta lukuunottamatta samanlainen itse käyttämäni kanssa, joten ei valittamista.
3x 15 Hormagaunts: Jättäisin minäkin ToxSacit pois... Ja ottaisin AG I:n tilalle, AG I kun on matemaattisesti kustannustehokkaimpia morfeja jonka näille saa (jos oletusarvoinen vastapuoli on SM/CSM/Eldar/DE). Tokihan ToxSac auttaa tappamisessa hiukan, mutta mielestäni näitä ei ole tappamiseen tarkoitettu, omat Hormani vain sitovat vihut että tappaja-ötöt pääsevät kiinni.
Sikälikin, ToxSac Horman hinnalla saa jo Gargoylen, joka on mielestäni paljon joustavampi (ja parempi) valinta. Olettaen että figut saa halvalla tai osaa konvata hyvin muovisista. =)
4 Winged Warriors: Ei huono, lisäisin vain FlsHksit. Pudottaisin varmaan ToxSacit, tarkoitus/toive olisi kuitenkin saada Rending-osumia jossa Str ei auta... Mutta jos on varaa, niin ToxSaceillä voi hiukan lisätä tappotehoa.
3 Zoanthrope: Vakio. =)
2x 1 Carnifex: Raskasta ajoneuvotorjuntaa.
Kaikkiaan mielestäni ihan tasapainoisenoloinen lista, jos kohta virtaviivaistaisin hiukan Hormia.
Andromalius kirjoitti:Laitetaampa sitten uudempaa listaa:
--- Laiton lista. Huomaathan mitä Codex, sivu 37, varustelista, ensimmäinen asteriski, "
* Warriors that choose the winged biomorph..." sanoo siipi-Warruista ja niiden FOC-sloteista?
Phoenix Knight (Hive Tyrant, 209 Pts): FlsHksit ovat mielestäni melkoisen tarpeelliset, ja suosittelisin pitämään ne.
AcdMaw taas on mielestäni turha, koska parhaimpia kohteita woundaat jo helposti. Kun tämä vielä toimii vain kerran per lähitaistelu, jättäisin pois.
2x Chosens of Fire (8# Genestealers, 184 Pts): ExtCar hyvä, mutta ottaisin FlsHksitkin... Scuttlers ok, vaikka yleensä en itse ota pistehinnan hallitsemiseksi.
2x Servants of Fire (20# Gaunts, 120 Pts): Hyvä halpa peruskaura, kuten sanonta menee. =)
2x 1 Fire Beast (Ravener, 40 Pts): Hyviä Raveiksi. Kunhan vain muistat että listasi on tällä hetkellä laiton.
2x Fire Guards (3# Warriors, 132 Pts): Kuten aiemmassa listassasi.
2x 1 Phoenix Nightmare (Carnifex, 163 Pts): Kuten aiemmassa listassasi.
Pientä laittomuutta ja paria mielestäni heikkoa muutosta lukuunottamatta sanoisin tämänkin olevan varsin varteenotettava lista.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.