"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

tomb kingien erikois armybookit

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Sigu7

tomb kingien erikois armybookit

Viesti Kirjoittaja Sigu7 »

onko tomb kingeillä mitään erikois armybookkia (niinkuin esin empirellä on middenland armylist)
Illumina

Re: tomb kingien erikois armybookit

Viesti Kirjoittaja Illumina »

Sigu7 kirjoitti:onko tomb kingeillä mitään erikois armybookkia (niinkuin esin empirellä on middenland armylist)
Ei.

Jostakin army of qua(ties mikä), jossa saa coreen scorppiooneja olen kuullut, mutta ei sitä ole ennen kuin joku näyttää listan.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Illumina kirjoitti:
Jostakin army of qua(ties mikä), jossa saa coreen scorppiooneja olen kuullut, mutta ei sitä ole ennen kuin joku näyttää listan.
Tuon haluaisin itekin nähdä, erityisesti virallisena.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Archibald

Viesti Kirjoittaja Archibald »

Acoparaptor kirjoitti:
Illumina kirjoitti:
Tuon haluaisin itekin nähdä, erityisesti virallisena.
Ei se virallinen ole, vaan demo-trial-inofficial-testvestion-cheese. Yksi Bone Giant Liche High Priest komentaa koko armeijaa ja sitten saa juuri niitä skorppareita coreen.

-a
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”