"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tomb kings maalaus ja rakentamis kysymys

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
Lazu

Tomb kings maalaus ja rakentamis kysymys

Viesti Kirjoittaja Lazu »

Ostin tänään sen 16 skeleton warriorin paketin, mutta kysyisin vähän työjärjestyksestä.
Nää on siis mun ekat figut.
Kannattaako figut maalata kokonaan kun ne on rimoissa vielä kiinni?
Jos viittitte voisitte kertoo vielä jotain muita maalaus ja kokoamis vinkkejä.
Lazu

Vastatkaa.
Sigu7

Viesti Kirjoittaja Sigu7 »

mitä mä olen skelluja maalaillut (pari chariotin crewmenii) olen maalannu eka kaikki osat niissä rangoissa kiinni ja sit liimannu osat yhteen
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Lazu kirjoitti:Vastatkaa.
Tämä ei ole mikään chatti. Ihmiset vastaavat silloin, kun haluavat, eivätkä silloin, kun sinä haluat.

Olen kyllä sitä mieltä, että tämä kuuluu Perusteisiin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Dead Maniac
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dead Maniac »

Mielestäni ei mitään järkeä maalata rangassa kiinni, koska IMO todella hankalaa poistaa valujälkiä, ja kun osan leikkaa pois rangasta, niin täytyy silti maalata ne kiinnityskohdat peittoon... Itse kokoan jampat mahdollisimman pitkälle, pohjamaalaan(suosittelen spraytä), maalaan ja basetan, jos sille päälle satun.. Luumunien maalaukseen en ota kantaa kun itse tulee maalattua lähinnä pelkkiä kalloja muiden figujen käyttöön, ja tekniikkani on vähintäänkin omituinen...
Time waits for no slave.

Kääntyneet kaartilaiseni:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... p?p=638449
Lazu

Dead Maniac kirjoitti:Mielestäni ei mitään järkeä maalata rangassa kiinni, koska IMO todella hankalaa poistaa valujälkiä, ja kun osan leikkaa pois rangasta, niin täytyy silti maalata ne kiinnityskohdat peittoon... Itse kokoan jampat mahdollisimman pitkälle, pohjamaalaan(suosittelen spraytä), maalaan ja basetan, jos sille päälle satun.. Luumunien maalaukseen en ota kantaa kun itse tulee maalattua lähinnä pelkkiä kalloja muiden figujen käyttöön, ja tekniikkani on vähintäänkin omituinen...
Kiitti! Tosta oli paljon apua :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”