partoja Örkeille
- Horde Lover
partoja Örkeille
Niin, eli olisi tarkoitus konverrata 35 Boyzia parroilla. Kyse oli siis Faba örkeistä. Auttakaa miestä hädässä.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle!Illumina kirjoitti:Ei tule muuta nyt tähän hätään mieleen, kuin että stuffista vääntämään.
Eli itellekkään ei tule mieleen muuta vaihtoehtoa, kuin stuffi. Toisaalta voisithan yrittää leikata esim. kääpiöiltä partoja ja muokkailla niitä...
-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
- The Captain
- Valvoja
GS-parta on yksi maailman helpoimmista konversioista. Otetaan esimerkiksi tämä (keskimmäinen dude). Ohut levy tai makkara stuffia leuan alle, ja sitten vedellään skulptaustyökalulla (itse käytin harpin kärkeä) karvat. Parran yläosassa karvat kannattaa vetää ylöspäin kohti poskia, jotta stuffin tarttumapinta-alakin kasvaa. Tämä luo myös vaikutelman siitä, että poskissa on hieman harvempaa karvaa kuin leuassa, kuten usein on.
Viikset tehdään erillisestä GS-pötköstä painamalla amorinkaaren kohdalle syvennys ja rapsuttelemalla sitten karvat.
Sileäkarvaisempaa saa esim. käyttämällä hammasharjaa karvojen skulptaukseen, eli ensin tasoitellaan GS-pötkö suunnilleen halutun muotoiseksi, täysin sileäksi parraksi ja sitten vedetään pari kertaa hellästi hammasharjalla partakarvojen suuntaisesti. Jos teet myös viikset, kannattaa tehdä ensin parta, antaa sen kuivua ja tehdä sitten vasta viikset, jottet sotke partakarvoja viiksikarvoja tehdessäsi.
Viikset tehdään erillisestä GS-pötköstä painamalla amorinkaaren kohdalle syvennys ja rapsuttelemalla sitten karvat.
Sileäkarvaisempaa saa esim. käyttämällä hammasharjaa karvojen skulptaukseen, eli ensin tasoitellaan GS-pötkö suunnilleen halutun muotoiseksi, täysin sileäksi parraksi ja sitten vedetään pari kertaa hellästi hammasharjalla partakarvojen suuntaisesti. Jos teet myös viikset, kannattaa tehdä ensin parta, antaa sen kuivua ja tehdä sitten vasta viikset, jottet sotke partakarvoja viiksikarvoja tehdessäsi.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Leikattu örkin tukka irti ja liimattu kiinni leukaan.
Nauratti lähinnä aluksi. Pointtina hyödyntää figujen muuta karvoitusta parrankasvatuksessa jos ei tee mieli askarrella stuffin kanssa.
Todellisen risuparran muuten saa liimaamalla ohutta sähköjohtoa (siis todella ohutta, itse käytin kuulokepiuhan sisältä löytämääni) erimittaisina pätkinä figun leukaan.
Nauratti lähinnä aluksi. Pointtina hyödyntää figujen muuta karvoitusta parrankasvatuksessa jos ei tee mieli askarrella stuffin kanssa.
Todellisen risuparran muuten saa liimaamalla ohutta sähköjohtoa (siis todella ohutta, itse käytin kuulokepiuhan sisältä löytämääni) erimittaisina pätkinä figun leukaan.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Totta, totta, mutta miten sitä kokemusta saa, ellei kokeilemalla ja harjoittelemalla?Lateksimajava kirjoitti:Länttäisin siihen grassia. Green stuffista tulee kokemattomissa käsissä ja örkille varsinkin liian massiivinen karvoitus.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Näinhän se on, Illuminan naisenlogiikkakin sen sulle paljasti.Illumina kirjoitti:Totta, totta, mutta miten sitä kokemusta saa, ellei kokeilemalla ja harjoittelemalla?Lateksimajava kirjoitti:Länttäisin siihen grassia. Green stuffista tulee kokemattomissa käsissä ja örkille varsinkin liian massiivinen karvoitus.
Grassi vain yleensä pilaa figua jos ei hallitusti figua käytä. Voi käydä pahastikin, mikäli oikein liimankanssa sotkee. Ite aloitin stuffauksen sinitarrastuffilla (tm) eli erikeepperin ja sinitarran seoksella, jolla sain parrat, huput tms. hyvin pienen harjoittelun jälkeen. Eli jo parin parran jälkeen, onnistut varmasti suht hienoon. Ite siis olen täysillä stuffin kannalla.
-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
- Horde Lover
- Horde Lover
- The Captain
- Valvoja
Helposti. GS on yllättävän riittoisaa tavaraa. Vaikka tekisit figuille melko muhkeatkin parrat, väittäisin, että puolella pötköllä (neljänneksellä blisterin sisällöstä) selviät helposti tuosta määrästä örkkejä.gawd kirjoitti:luulusi että yhdestäkin paketista jäisi ylimääräistä...Horde Lover kirjoitti:no montako pakkausta green stuffia noihin örkkeihin oikein menisi
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
Ei ole niin kummallinen idea, kuin se, kun konvertoin formoreista naispuoleisia. Se miten se tähän ketjuun liittyy on se, että niille tuli myös örkkien päät.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!