ostaisitteko epic figuja kaupasta?

Hemmo
Viesti:

ostaisitteko epic figuja kaupasta?

Viesti Kirjoittaja Hemmo »

eli siis haluaisin tietää, että jos joku suomalainen figukauppa ( fantsu, peliarkku...) myisi epic armageddon figuja niin ostaisitteko niitä sieltä. itse ainakin olisin ostajien joukossa.
Hena
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hena »

Ostanhan niitä jos nyt fantsusta ... periaatteessa. Eli täytän lomakkeen koneella ja fantsu tilaa ne minulle.

Mutta tottahan toki ostaisin. Ongelmana tosin (tai siis näin minulle sanottiin fantsussa) että ettei fantsu niitä tilata haluaisi. Vaan että GW ei myy niitä hyllytavaraksi.
Yuzat
Fantasiapelit

Viesti Kirjoittaja Yuzat »

Hena kirjoitti: Mutta tottahan toki ostaisin. Ongelmana tosin (tai siis näin minulle sanottiin fantsussa) että ettei fantsu niitä tilata haluaisi. Vaan että GW ei myy niitä hyllytavaraksi.

Tosiaankaan emme voi tilata Epic-, Mordhaim tai vaikkapa BloodBowl-figuja hyllyyn koska ovat GW:n speciality Rangea jota myydään ainoastaan Nottinghamista käsin. Koska olemme heidän silmissään Elite-liike voi meidän pelitilastamme tehdä "mail order" -erikoistilauksia...
Fnord
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Yuzat kirjoitti:Tosiaankaan emme voi tilata Epic-, Mordhaim tai vaikkapa BloodBowl-figuja hyllyyn koska ovat GW:n speciality Rangea jota myydään ainoastaan Nottinghamista käsin. Koska olemme heidän silmissään Elite-liike voi meidän pelitilastamme tehdä "mail order" -erikoistilauksia...
Tämä on aika erikoista systeemiä. Amerikassa nimittäin kaupat pystyvät tilaamaan hyllytavaraksi mutta se vaatiikin sitten erillistä toimituslinjan käyttöä ja pienempää katetta.

Noh GW ei ole koskaan ollutkaan kovinkaan looginen :D Varsinkaan SG pelien suhteen. Sääli sillä kyllä minunkin ostosherkkyyteni kasvaisi jos voisi ostaa suoraan hyllystä ilman pitkiä toimitusaikoja.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
asaura

Viesti Kirjoittaja asaura »

GW on jo opettanut minut käyttämään Epic-hankinnoissani verkkomyyntiä ja ebayta. Ostaisin kuitenkin kaupasta satunnaisten ideoiden mukaan: turnaus lähestyy, pitäisikö kokeilla 16 Valkyyriaa? Kyllä pitäisi -> kauppaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Epic Armageddon”