Joo o rupesin tässä muutama kuukausi sitten avaamaan runosuontani jonka suljin noin 2 vuotta sitten...Syitä en jaksa selittää,mutta tänne ajattelin teidän iloksi ja suruksi postata yhden runon jonka tein noin viikko sitten. harmikseni huomasin että runokilpa oli jo vuoden alussa joten masennuin täysin...(läppä läppä) Onko siis infoa koska on seuraava kilpa...Haluaisin osallistua.. mutta pidemmittä puheitta tässä tulee: Valiant knight
I charged to the battle,
with my horse snow white.
Without an armour,
but i didint mind.
I only had a helmet and my shield of gold,
but they wont make a differense
without a sword.
I attacked the nearest man,
who had slain my friends and more.
I bashed my shield into his head,
and he fell along with the rest.
Before he died,
I looked into his eyes,
they were full of fear,
then i went near.
I drew his sword,
from the sheat of bone.
The handle was dark,
as the mans heart.
With this sword, I would fight as long,
as i would revenge,
my brothers of war.
Eli tässä tämä minun tuotos...Antakaa kommenttia ja palautetta.. Pahoittelen mahd. kirjoitus virheitä yms. ja tietysti kiitos jo etukäteen.
Valiant knight runo
Valiant knight runo
Voimmeko muuttaa maailmaa? Emme , mutta totta helvetissä voimme aina yrittää.
Before he died,
I looked into his eyes,
they were full of fear,
then i went near.
Elikkäs runosta tiivistettynä sanoisin, ettei se ollut kovin runollista englanninkielen käyttöä. Riimit oli kyllä kohdallaan, mutta ei tuo kyllä toiminut missään vaiheessa runona eikä tarinana. Suomalaisten olisi paras tehdä runot ihan vain omalla kielellään, koska vain silloin itse kielen kauneus (=runous) pääsisi esille.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Noo sori nyy jos pistän raakileen tänne näytille
toi on siis muokkaamaton versio..sitä voi viä muokata.. oon ihan samaa mieltä että toi kohta ei oikein sovi tohon kun se yhtäkkii hyppää toi runo tollai mut kehitän kokoaja uutta juttuu
Voimmeko muuttaa maailmaa? Emme , mutta totta helvetissä voimme aina yrittää.