lizardmenejen nuupi uuberit neuvokaa
-
LitskuMies
lizardmenejen nuupi uuberit neuvokaa
mul ois semmonen kysymys et mitä mun kannattais hankkia seuraavaks mun lizardmen armeijaan ku meinasin tehä aluks 1000 pojon armeijan nii mitä hankin seuraavaks ku mulla on 20 skinkkii, 16 saurus warriorii, 1 saurus scar veteran, skink priest ja vaan 1 kroxigor.
kiitos jo näin alkuun
kiitos jo näin alkuun
Joku tällainen saattaisi olla sopiva sinulle kun nuo figut kerta omistat:
Saurus Scar-Veteran @ 153 Pts
General; Great Weapon; Light Armour; Shield; Sotek; Tepok
Charm of the Jaguar Warrior 20
Skink Priest @ 185 Pts
Magic Level 2;Mark of the Old Ones
Dispel Scroll 25
Dispel Scroll 25
------------------------------------
16 Saurus Warriors @ 222 Pts
Shield; Standard; Musician; Champion
14 Skink Skirmishers @ 98 Pts
Scout; Blowpipe
14 Skink Skirmishers @ 84 Pts
Blowpipe
Javelin & Shield
------------------------------------------
3 Kroxigors @ 174 Pts
-----------------------------------------
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models: 63
Total:1000
....Eli 2 kroxia ja boksi skinkkejä lisää.
Saurus Scar-Veteran @ 153 Pts
General; Great Weapon; Light Armour; Shield; Sotek; Tepok
Charm of the Jaguar Warrior 20
Skink Priest @ 185 Pts
Magic Level 2;Mark of the Old Ones
Dispel Scroll 25
Dispel Scroll 25
------------------------------------
16 Saurus Warriors @ 222 Pts
Shield; Standard; Musician; Champion
14 Skink Skirmishers @ 98 Pts
Scout; Blowpipe
Blowpipe
Javelin & Shield
------------------------------------------
3 Kroxigors @ 174 Pts
-----------------------------------------
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models: 63
Total:1000
....Eli 2 kroxia ja boksi skinkkejä lisää.
-
LitskuMies
-
LitskuMies
-
LitskuMies
laitoti kaks blessed spawnignii tohon veteraanille, eli pitääkö ne maalata ja siinä oli skinkeillä osilla ne scout special rulet, eli voisitko valaista mua et mitä ne scout special rulesit on? ja skink priestillä oli se mark of the old ones? mikä se on ja pitääkö se maalata jollain tavalla ukkoon?
eli tiivistettynä: mitä on scout special rulet ja mitä ne hyödyttää, veteraanille 2 spawnii?pitääkö ne maalata vai maksaako ne vaan enemmän pisteinä ja mikä se mark of the old ones on ja onko sillä mitään vaikutusta figun ulkonäköön?
anteeksi jos kysymykseni ovat hölmöjä mut toivon et te viisaammat valaisette minua
eli tiivistettynä: mitä on scout special rulet ja mitä ne hyödyttää, veteraanille 2 spawnii?pitääkö ne maalata vai maksaako ne vaan enemmän pisteinä ja mikä se mark of the old ones on ja onko sillä mitään vaikutusta figun ulkonäköön?
anteeksi jos kysymykseni ovat hölmöjä mut toivon et te viisaammat valaisette minua
Scout special rule on nyt se scoutting ja tämän löydät ihan siittä pelottavasta punaisesta sääntökirjasta.LitskuMies kirjoitti:eli tiivistettynä: mitä on scout special rulet ja mitä ne hyödyttää, veteraanille 2 spawnii?pitääkö ne maalata vai maksaako ne vaan enemmän pisteinä ja mikä se mark of the old ones on ja onko sillä mitään vaikutusta figun ulkonäköön?
Ei niitä merkkejä pidä "maalata". Ei yleensäkkin mitään taikarompseita tarvi figuuriin iskeä.
Oldari merkki antaa d3 re-rolleja henk. koht. käyttöön omistajalleen. D3 rollataan pelin alussa.
No pain no gain.
- DJ_Silverpig
BSB on Battle Standard Bearer, eli armeijan päälipunkantaja. Sitä näkee liskoarmeijassa harvemmin.
Figun väitykseen eivät spawngingit käytännössä vaikuta. Voit maalata liskosi vaikka kokonaan banaaninkeltaisiksi jos siitä tykkäät. Armeijakirjan kuvat ovat vain 'virallinen' väriteema, joka on syystä tai toisesta valittu väriksi niille edustusyksilöille.
Scar-Veteraanin spawningeiksi toimivimmat ovat quetzl, tepok ja sotek (charm of the jaguar warriorin kanssa).
Scout -ominaisuus antaa skinkeille mahdollisuuden deployata lähelle vihollisen linjoja. Tarkemmat säännöt sääntökirjassa.
Figun väitykseen eivät spawngingit käytännössä vaikuta. Voit maalata liskosi vaikka kokonaan banaaninkeltaisiksi jos siitä tykkäät. Armeijakirjan kuvat ovat vain 'virallinen' väriteema, joka on syystä tai toisesta valittu väriksi niille edustusyksilöille.
Scar-Veteraanin spawningeiksi toimivimmat ovat quetzl, tepok ja sotek (charm of the jaguar warriorin kanssa).
Scout -ominaisuus antaa skinkeille mahdollisuuden deployata lähelle vihollisen linjoja. Tarkemmat säännöt sääntökirjassa.
Olen minäkin nähnyt yhden ainoan kaaosritarin lahdanneen liskoja lähes 800pts edestä, muttei sillä ole mitään väliä. Yksikköjen suorituskyky riippuu täysin niiden ominaisuuksista ja pysyy sääntöjen puitteissa muuttumattomana. Onnekkaita menestystarinoita sattuu aina silloin tällöin, mutteivät ne vaikuta mitenkään yksikön todelliseen käyttökelpoisuuteen. Taikauskoinen saa toki aina vähän olla.Lancer-91 kirjoitti:kaikkein toimivin lista on skinkki/roskakori/stegadon listat. Pomoksi skink priest ja kaikille skinkeille scout sääntö. Skink priestit se lvl 2 velhoiksi. Itse olen nähnyt kun kaverilla oli ALL skink lista ja rökitti kaaokset ihan 6-0 (HUOM! mukana oli pumpattu daemon prince!)
Possu
-
LitskuMies
- DJ_Silverpig
Koskaan figun ei 'pidä' olla maalattu minkään väriseksi. Se sotekin spawnging tekee liskot punaselkäiseksi vain fluffin mukaan. Sinun liskosi voivat olla vaikka jotakin eri rotua, jotka ovat erivärisiä. Voit jättää punaisen raidan pois tai maalata sen vaikka kaikille liskoillesi. Pääasia, että kerrot pelin alussa vastustajallesi kaiken, minkä pitäisi näkyä yksiköstä ulospäin. Näihin luetaan tavallisesti spawningit, aseistus ja mahdollinen command. Taikaesineitä ei tarvitse paljastaa.
On olemassa teoreettinen WYSIWYG (what you see is what you get) -sääntö, jonka mukaan figun pitäisi vastata mahdollisimman hyvin varustustaan. Jos se ei vastaa, joudut selittämään vastustajallesi jokaisen eroavaisuuden. Väritykseen tällä säännöllä ei kuitenkaan ole merkitystä. Saat halutessasi vaikka liimata stegadonisi selkään nipun Vaasan Ruispalapussien sulkimia ja kirjoittaa jokaiseen jotain hävytöntä latinaksi peilikirjoituksena.
On olemassa teoreettinen WYSIWYG (what you see is what you get) -sääntö, jonka mukaan figun pitäisi vastata mahdollisimman hyvin varustustaan. Jos se ei vastaa, joudut selittämään vastustajallesi jokaisen eroavaisuuden. Väritykseen tällä säännöllä ei kuitenkaan ole merkitystä. Saat halutessasi vaikka liimata stegadonisi selkään nipun Vaasan Ruispalapussien sulkimia ja kirjoittaa jokaiseen jotain hävytöntä latinaksi peilikirjoituksena.
Possu
-
LitskuMies
- DJ_Silverpig
Siinähän se armeijakirjassa lukee. Pelin alussa heität D3, jonka tulos näyttää kuinka monta D6:n re-rollausta saat spawningin kantajaan kohdistuneista heitoista heittää. Merkki otetaan siis characterille, eikä niitä voi olla armeijassa kuin yksi.LitskuMies kirjoitti:mikä on se mark of the old ones? ja mitä sillä tekee?
Ei sillä muuten oikein mitään erityistä tee, mutta heavymagiaa vastaan pappi kubella ja BMoTOO:lla on helvetillisen inhottava yhdistelmä.
Possu
-
LitskuMies
-
LitskuMies