Ensimmäinen conini on siis onnellisesti ohitse, mukavaa päästä pääkaupunkiseudulta omaan rauhaan.
Mutta mitä mietteitä porukalle tuli? Mistä piditte, mistä ette? Mitä jäi kaipaamaan? Yleisesti kaikkea.
Itse tuumailin, että taisi olla ensimmäinen ja viimeinen reissu. En halua ketään loukata, tämä ei ole todellakaan tarkoitukseni teksteilläni ja ajatuksillani. Ei mitään henkilkohtaisuuksia.
Eniten ihmetytti larpit yms, enkä todellakaan tarkoita tätä positiivisessa mielessä. Kyllä tiedän kyseessä oli roolipelitapahtuma ja osasin hieman varautua asiaan. Figujen takia kuitenkin paikalle menin. Välistä tuntui siis, että tarvitsen jotain kättäpidempää ja oikeasti kovaa. Ahistava tunnelma kun aikuisia ja teinejä tulee pukeutuneena vastaan... vaikka minkälaisiksi puhuen tiesmitä. Ja vielä etäisyydelle jota minä henk. koht. pidän alueena: "Olet helvettisoikoon liian lähellä." Tosin itse harrastus on minulle outo ja vieräs, myös sinä tulee pysymään.
Conin käsiohjelmaan olisin toivonut puhelinnumeroa infoon, saattoi se siellä olla, mutta turhaa se sinne on piiloittaa, että etsimiseen saa käyttää enemmän kuin 5 min. "Ää, ettei vaan kukaan soittaisi jos oikeasti on asiaa."
Omia henk. koht. kauppoja oli helppo hoitaa, eikä tarvinnut tosiaan postien kanssa pelehtiä. Samoin pääsi räpläämään niin fantsun ja sotataidon valikoimaa. Valkkaamaan parhaat ja vertailu onnistu kivasti. Hankintoja tuli siis tehtyä...
Itse en tapahtumassa pelannut, eihän minulla ole edes kokonaista armeijaa.
Äkkiseltään ei tule muuta mieleen, toki sitten kun toipuu reissusta lopullisesti. Plussia ja miinuksia löytyy. Toisille jotain enemmän, minulle tällä kertaa vähän vähemmän. Oli se kuitenkin lähdettävä ensimmäistä kertaa katsomaan paikan päälle.
Minun puolestani sana vapaa. Modet voi hoitaa siirtämisen mikäli halutaan laajentaa kahvihuoneen ulkopuolelle. .)