"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mestareiden areena-Finaali!

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
The Chosen of Waagh

Viesti Kirjoittaja The Chosen of Waagh »

juu, muistetaan. Keneltäkään ei ole ilmestynyt fluffia vähään aikaan... Toivottavasti edes joku viitsii kirjoittaa jotakin.:(
Anna sielusi pimeydelle, koska pimeys sinua lopussa kuitenkin odottaa
Rotten sound

Viesti Kirjoittaja Rotten sound »

Jack tiesi mikä oli psykologian voitta ja päätti mennä kättelemään tätä jää junttia. Matkan aikana hänen eteen tuli nainen, jonka silmät oli siniset ja hiukset täydellisen valkoiset ja pitkät. "Jack sinun tehtävä on tappaa kaikki sankarit täältä areenalta ja sen jälkeen on sinun aa..IIIIKK" naisen kiljuminen alkoi ja loppui Jackin miekkaan. "Voi sigmarin nimeen minkä takia ne aina tulevat selittelemään turhia asiota" jack voivotteli ja kaivoi hänen Aivopiikin, joka oli ohuempi, kuin puukko, mutta samalla kärki oli tarkoitettusti tarkoitettu rusentamaan ihmisen pääkallon. "Onkos neidolla hienot ja hyvät aivot..."Jack hykerteli ja kaivoi naisen aivot esiin ja tunki hänen pussiinsa, mutta samalla Jack huomasi, että oli viellä baarissa ja kaikki toijottivat häntä.
Monen vihaisen huudon ja pullon särkymis äänen saattelemana Jack juoksi baarista ulos.

"Noniih taas tehtävää suorittamaan, missäköhän se juntti on?" Jack mietti ja lähti harhailemaan pitkin areennaa ja etsimään hänen vastustajaansa, jotta hän pääsisi kättelemään "junttia". "hmm kuinka soloinen ja isot nuo aivot ovat" kurash tuumi miellessään ja kuolla suussa katsoi "juntin" päätä.

"Päivää minä olen kaikkien viattomien ja lasten hyvä ystävä Jack the slasher.."Kurash sanoi ja kätteli hänen vastustajaansa.
Horde Lover

Viesti Kirjoittaja Horde Lover »

Havahtuttuaan unimaisesta tilasta, Rundus huomasi katsovansa suurta sonnia silmiin."Olet pettänyt Veren Jumalan, mutta Veren Jumala herättää sinut henkiin koostaaksesi muille kuolemasi. Tällä kertaa saat käyttöösi veri-aseen. Sen voima riippuu sinun aiheuttamasta verilöylystä."
Katsottuaan sonnia silmiin vähänaikaa, Rundus nyökkäsi. Sitten hänen käteensä ilmestyi ruman näköinen kirves. Heti jahka hän oli saanut kirveen, hän löi sillä sonnin päähän. Oli aika. Aika Verilöylylle.

Niin, että ilmoittautuisin M. A. 2:seen, mikäli aoit pitää sellaisen.
Rautamaha

Viesti Kirjoittaja Rautamaha »

Kerros miten minun ja El Capitanin ottelun nopat pyörivät.Haluan vain tietää koska olen niin huono tuurinen..
Fellows, there's a troll among us.
The Chosen of Waagh

katsopa ottelusi edelliseltä sivulta.
AgnituS

Viesti Kirjoittaja AgnituS »

Findur oli tehnyt pienen leirin lähellä areenaa sijaitsevan metsän laitaan. Siellä hän paistoi arenalla tappamaansa sikaa nuotiolla ja puhdisti miekkaansa örkin verestä. Findur maistoi sian lihaa ja oli vähällä oksentaa. "Kamalan makuista". Hän sanoi ja sylkäisi liha kokkareen suustaan. "Kuinka haluaisinkaan asua taas metsässä". Hän ajatteli ja loi kaihon silmäyksen vieressään olevaan metsään. "Ehkä jonain päivänä voin vielä palata Loreniin". "Ennen sitä on kumminkin parasta kerätä voimia seuraavaa ottelua varten". Hän ajatteli ja kävi nukkumaan.
TheBerzerker

Viesti Kirjoittaja TheBerzerker »

Snikkitin ruumis raahataan areenalta kahtena palasena yleisön hurratessa , no oli tämä arvollisempi kuolema kuin kuolla salamurhaajan veitseen.

EI petskules! :D Yritin ilkeällä kombolla eli Languisher Sword, ja Cautious Shield = Isken aina eka ja otan vastustajalta attackin poies :) ei toiminu tällä kertaa , ensi kerralla parempi tuuri :D.
xxSEBBOxx

Viesti Kirjoittaja xxSEBBOxx »

KYLLÄ...! Voitin kato petskules! Ei kyllä olis uskonu : D mutta eiköhän se voitto putki ajallaan katkea...

Thorg tunsi kuinka hänen miekkansa leikkasi Borgutin lihaa ja hymy nousi hänen kasvoilleen. Hän poistui arenalta hymyillen itsekseen.

Ottelun jälkeen Thorg tallusti jo tutuksi tulutta reittiä tavernaan juomaan kaljaa ja juhlimaan voittoaan. Erityisesti hän palkitsisi toisen gnoblarinsa joka oli haavottanut Borguttia. Ostaessaan kaljaa itselleen ja toiselle gnoblarilleen ja itselleen hän hymähti ja ajatteli itsekseen "Kyllä oli siinä pojalla tuuria." ja nopeasti lisäten "niin kyllä minullakin..." Hänen amulettinsa jonka hän oli "saanut" Cathyanin armeijan yhdeltä upseerilta oli pelastanut hänet aivan liian monta kertaa. No kyllä hänenkin aikansa koittaisi ajallaan kun se tulisi.

Thorg istui samaan tuttuun paikkaaan tavernan nurkkaan katselemaan ihmisten menoja ja odottamaan uutta ottelua inolla. " Jos vaikka vastaan tulisi sellanen hienohelma haltia" Thorg naurahti itsekseen. " Saisi siitä ainakin hyvät hammas tikut ja ainakin uudet vaatteet gnoblareille, haisevatkin jo niin pahalle että tekisi mieli heittää ne pellolle." tuumi Thorg.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Mitäs tämä tarkoittaa!? Minä voitin 10-0? Ja minä kun luulin, että örkkini kuolee vaikka onkin kovat kamat annetu.

Kun suosion osoitukset oli otettu Damos tönäisi karjunsa pois tieltään ja alkoi juoda Ugan kaulasta verta. Karju tämän jälkeen alkoi villisti juosta raadon ympärillä ja lopetti lopulta kun Damos sai tarpeekseen tuosta haisevasta läskikasasta. "Antaa tulla vain, minä juon teidän kaikkien veret!" Damos huutelee ja nousee karjun selkään ja poistuu areenalta.

Takahuoneissa hän kuuli katsojien kammontteja taistulasta ja tulistui kun joku sanoi häntä barbaariseksi olennoksi. Jousten tämän kimppuun vihaisena muut ihmiset lähtivät karkuun ja äsköinen puhuja jähmettyi kauhusta. Pää poikki ja kerjun suuhun kun muu ruumis meni örkin suuhun. "Minusta ei puhuta pahoja, sen minä teen!" Damos karjui ja käveli pois paikalta...

El edit: On muuten aika mielenkiintoista kun lukaisin muidenkin ottelioiden taistelut niin huomasin, että kaikki voitti naarmutta, mitenhän sinäkin heittelet niitä noppia chosen?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Remington

Viesti Kirjoittaja Remington »

"Angelo katseli muita turnauksen sotureita majatalossa pöydässä istuessaan ja mietti, että keitä hän kohtaisi mahdollisissa jatko-otteluissa. Hän ei ollut ikinä taistellut jättiä vastaan ja katseli varovaisena jätin kahta lemmikkipetoa, jotka pystyivät olemaan suuri vaara kisassa, sillä hän oli yksin kolmea vastaan. Ainahan hän taisteli yksin useita vastustajia vastaan mutta nyt kohtasi vastustajan, josta hänellä ei ollut minkäänlaista kokemusta. Ei hän pelkästään kokemuksen turvin taistellut vaan pedon raivolla hän vastustajat aina voitti. "Nytkö olisi se päivä jolloin tämä kirous poistettaisiin yltäni ja sieluni pelastettaisiin.. Se voisi hyvinkin olla tämä päivä.." Angelo ajatteli. Mutta jätti tulisi muistamaan tämän päivän kuitenkin aina.. Loppuelämänsä asti. Kuinka pitkä se sitten olikaan.."hän jatkoi."
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
Nuuska-Peke

Viesti Kirjoittaja Nuuska-Peke »

"Mitä helvettiä! Mutantilla on tapoja! Ennenkuulumatonta! Pitää tietysti olla hyvätapainen, kun tuo poloinen ei tiedä kenen kanssa leikkii! Tämä on varmasti jokin temppu joka ei kyllä minuun tule tehoamaan." mietti Isgrimnur kun Jack the Slasher tuli kättelemään häntä. Jackin kylmä katse kohtasi Isgrimnurin kylmän katseen ja hetken he olivat hiljaa. Sitten Isgrimnur näki Jackin vyötäisillä roikkuvan pussin, jossa oli aivoja! "Kautta perkeleen! Mikä helvetin kannibaali sinä olet! Hyi saakuli! Menes helvettiin täältä ennenkuin minä revin tuo likaisen pääsi irti!" karjui Isgrimnur. Siinä samassa Jack lähti häntä koipien välissä pakoon, parin ilkeän huudahduksen seuraamana. "Poikahan on ihan hullu! Syö ihmisten aivoja! Onneksi pääsen mestaamaan tuollaisen saastan pian! Perkele!" mietti Isgrimnur mielessään.
Rappiolla on hyvä olla.
Rotten sound

Jackin ollessaan seuraavan nurkan takana ilmoille kantautui karmea ja matala paskainen nauru "Muahahha juntti suuttui täydellisesti ja on nytten peloisaan. Enhän minä ole hullu, jos syön herkullisia aivoja".
Jackin tietäessään juntin olevan raivoissaan ja myöskin luulen häntä pelkuriksi hän ei ollenkaan tulisi katsomaan puolustusta ja siihen hän iskee.

"Hei kloppi tuoppa minulla minun päivällinen lapsen aivoja grillattuna hunajamarinaadissa!" jack karjui hiidelle, joka toi jokaiselle ottelialle ruokaa.
The Chosen of Waagh

On muuten aika mielenkiintoista kun lukaisin muidenkin ottelioiden taistelut niin huomasin, että kaikki voitti naarmutta, mitenhän sinäkin heittelet niitä noppia chosen?
Jos asia sinua häiritsee, niin voit vaikka tulla tarkistamaan jokaisen nopanheittoni. Ei ole minun vikani, että kilpailijat ottavat taistelijoilleen sellaiset tappokamat, että ottelut päättyvät 1. kierroksella tai hyvin pian sen jälkeen. Itse asiassa 1. taistelu päättyi vasta 3. vuorolla, jolloin Jacques sivalsi sisään kolmannen woundin Grumiriin ( Jacques chargesi, vetivät woundi-per-kierros tahtia joka riitti nipin napin Jacquesin voittoon). Olen nyt pelaillut kaikki 1. kierroksen matsit, ja sieltä löytyy myös eräs hyvin pitkä matsi. Uga ei ehtinyt iskeä, Rundus ei onnistunut vetelemään woundeja Firduriin ja Findur veti 1. kierroksella yhden ja 2. kierroksella kaksi woudia Rundukseen, ja Snikkit ei saanut woundeja Zeldirielin wardin läpi. Areenalla voi sattua kummia.
Executioner

Viesti Kirjoittaja Executioner »

Zeldiriel seisoi hetken areenan keskellä, nosti aseensa korkealle ilmaan ja nautti yleisön hurraahuudoista. Areenan henkilökunta vei rotan ruumiin pois, ja samoin myös musta haltia poistui taistelukentältä. Tämä oli vasta ensimmäinen koitos, enemmän olisi tulossa. Enemmän verta, enemmän kuolemaan, enemmän taisteluja. Varsinkin viimeinen kuulosti haltiasta erittäin lupaavalta.

Hän käveli huoneeseensa, antoi miekkansa jättipalvelijalleen, käski tätä puhdistamaan aseen ja tuomaan hänelle ruokaa. Sitten hän menisi nukkumaan ja heräisi seuraavana päivänä uusin voimin, valmiina tuomaan jälleen kunniaa jumalalleen. Khainen nimeen!
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

The Chosen of Waagh kirjoitti:
On muuten aika mielenkiintoista kun lukaisin muidenkin ottelioiden taistelut niin huomasin, että kaikki voitti naarmutta, mitenhän sinäkin heittelet niitä noppia chosen?
Jos asia sinua häiritsee, niin voit vaikka tulla tarkistamaan jokaisen nopanheittoni.
No kerroppa missä asut ;).

No ei oikeesti, ihan vain tylsyyttäni laitoin tuon, mutta unohtui se hymiö.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Remington

Viesti Kirjoittaja Remington »

Mää hävisin kuitenkin..! =o/ Omilla heitoilla tuli aina turpiin.. Kerpeleen jätit! >=o
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
The Chosen of Waagh

areena taas käyntiin! Anteeksi viivästys, mutta tästä lähtien kirjoitan minimissään 1 taistelun/päivä.
Rotten sound

Jack the slasher raahasi pientä lasta kirkuen huoneeseen. "PYHÄ SIGMAR OTA MINUN UHRINI MINULTA VASTAAN!" Jack The Slasher huusi ja rupesi sitomaan lasta hänen sängylle ihmisen suolilla. " Sigmar anna minulle voimaa ja kunniaa seuraavaan taisteluun ja minun työlle tuhota kaikki heikot ja voimattomat, jotka eivät ole tarpeeksi vahvoja selviämään sinun rautanyrkin alla. Anna minun tappaa jokainen heikko, jotta sinun kansasi tulisi olemaan voimakas ja vahva selviämään kaikki sodat ja taistelut pahuutta ja kaaosta vastaan. Olen tuonnut sinulle tämän viattoman neitsyn tyttö lapsen uhriksi. Kuvatkoon hänen neitsyys sinun puhtautta ja hänen sukupuoli miehen maallista nautintoa" Jack the slasher karjui ja samalla rukoilli.
Tyttö rupesi kirkumaan, kun näki Kurashin puukon viiltävän hänen vatsaa. "Kuvatkoon hänen veri sinun vihaa ja kuolemaa heikoille, jotka eivät ole ansaitseet sinun siunausta ja voimaa." Kurashin ottaessaan hänen lekansa esille hän mutisi viellä kerran " Tuhotkoon tämä leka kaiken hänen ruumistaan ja pääsköön hän uuteen elämään voimakkaanna miehennä keisari kuntaan."
Jack lopetti lekalla murskaamisen vasta sillon, kun lapsesta ei ollut mitään enään jäljellä, kuin kämmenet ja pää, jonka sisältä olivat aivot syöty.

Jack vei yöllä lapsen ruumin sigmarin vasaraa esitävän ristin keskelle areenna, jossa roikkui kaikki mitä lapsesta oli jäljellä ja syttytti ristin palaamaan.

"TE OTTELIAT SIELLÄ OLETTU TUHOON TUOMITTUJA!" Jack huusi, samalla kun karmea palaneen ruumin lyöhkä oli levinnyt kaikialle areenalle.
"Tässä on uhrini sigmarille ja hänen mahtava rautanyrkki tulee murskaamaan teidät kaikki!" Jack huusi, että jokainen ottelia kuulli tämän huudon.
Executioner

Viesti Kirjoittaja Executioner »

Zeldiriel kuuli outoa mesoamista ulkoa, ja päätti mennä katsomaan, mitä ihmettä pihalla tapahtui. Hän taisteluaukealle, ja jopa mustaa haltiaa kauhistutti moinen verityö. Zeldiriel tiesi itsekkin olevansa sieluton, julma ja armoton tappaja, joka nautti taistelusta. Mutta koskaan, ei koskaan, hän ollut surmannut ketään ilman syytä, taistelun ulkopuolella. Hän ei ikinä tappaisi avutonta lasta, eikä koskaan ruhjoisi tämän ruumista noin. Mustan haltian sisällä pulppusi viha kuin veri avoimesta haavasta, adrenaliini tämän suonissa käski vetämään draichin ja tappamaan tuon mielipuolen.

"Sinä siellä! Olet selvästikkin ottelija tällä areenalla, olen nähnyt sinut taistelemassa! Mutta tämä, minkä teit, on liikaa. Et voi tappaa ketä tahansa ilman syytä, olit kuka tahansa, et voi viedä elämää toiselta oman hupisi vuoksi!", musta haltia huusi raivoissaan. Hän kohotti kätensä ja osoitti sormellaan Viiltäjä-Jackia.

"Vanno, että selviät, kunne kohtaamme. Haluan tappaa sinut itse ja kostaa tämän lapsen puolesta, säälittävä houkka", haltia määräsi, hulmautti viittansa ympärilleen ja katosi takaisin yöhön.

Because I could ;)
Rotten sound

Sinä piemeyden peto siellä tule esiin, jotta voin tappaa sinut paljain käsin ja syödä sinut hitaasti pala kerralla! Luuletko, että tämä on hupia SIGMAR VAATI VERTA, mutta hyväksyn haasteesi, jos uskallat kohdata minut. Moraali mikä sinua ohjaa on vain heikkous, mikä tulee tappamaan sinut! Mitä väliä sillä on tapanko kaaoksen pedon, vai pikku lapsen sigmarin nimeen?
Isomman hyvän eduksi pitää tehdä pahaa. Luuletko tosiaan, että keisarikunta kasvaa, jos sotilailla on tunteita ja he ovat heikkoja! Valtakunta tarvitsee verta ja kuolemaa, jotta sitä ei valloitetta.
Seuraava ruumis minkä minä poltan tällä areenalla on viaton nainen ja poltan hänet seuraavan taistelun jälkeen elävältä vain sinun takia, jos moraalisi kestää sen! MINÄ TAPAN SINUT!" Jack the Slasher karjui pimeyteen mistä tämä barbaariren hahmo oli tullut uhkaaman jumalan lähettiä.

Let the fear eat you all!
Nyt odotetaan seuraavaa taistelua ja sitten on uusi tarina kirjoitettavana.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”