"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Basen tekeminen

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
jorgos

Basen tekeminen

Viesti Kirjoittaja jorgos »

Kumpi liima olisi parempi hiekan ja spruen palasten baseen liimamiseen, plastic-, vai super-glue? Muita liimoja ei tällä hetkellä mulla ole.
pollock

Viesti Kirjoittaja pollock »

Erikeepperi on loistavaa tommoseen hommaan. Pitäis löytyä joka talosta.
Long must one study to gain knowledge of the netherworld, but time is of little concern to an undying scholar.
Harryboy

Viesti Kirjoittaja Harryboy »

ei noilla sun liimoilla oikein normaalisti baseihin mitään hiekkaa/muuta perus baseen tulevavaa kamaa liimata...
WarHound
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja WarHound »

Kysymyksesi ohittaen, mutta topikkiisi liittyen on pakko sanoa, että voihan sen basen tehdä muustakin, kuin siihen liimattavasta hiekasta/grassista/muusta röpellyksestä. Itse tartuin kerran puttypakettiin ja aloinkin tekemään vähän erilaista basea, ja tein figulleni lattian baseksi. Toimii sellaisenaankin. Ja olen myös nähnyt erinäisiä teema-baseja puttystä tehtynä.

Että siinä myös ehdotuksia näin ensialkuun :)
Maalari maalaa taloa, sinistä ja punaista.
Lighthammer
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Lighthammer »

Jos raha ei ole este, näitäkin voi harkita. Fabailijoille Inner Sphere tarjoaa neliskanttisiakin, mutta niitä pitää pyytää Juhalta nätisti.

Huomatkaa, että nuo tulevat maalaamattomina, joten järkyttävän ulkoasun ei pidä antaa säikäyttää.
Set fire to the family tree.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”