Hedelmäpeli kirjoitti: tilille Keski-uudenmaan osuuspankki Himanen Teemu 506203-2101565
Wh Riihimäki Turnee (ohi)
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
Re: Wh Riihimäki Turnee fb10.9, 40k17.9
Elämä on Peliä, koskaan ei tiedä mitä kohdalle pyörähtää.
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
- Amazing Slug
Eiköhän se ole kumminkin 75 %:lla pelaajista mukana sunnuntaina. Koko yön ovat varmaan lukeneet.Hedelmäpeli kirjoitti:joo eiköhän se nyt mee niin että pelataan kutosta sittenkin,koska en tiedä saanko kirjasta mistään käsiini siihen hätäänMutta seiska aiheiset palkinnot ovat voimassa.
Pelattaisiin nyt vaan seiskaa, seiska on seksikäs ja ogret on siinä ihan borken.
Joo ei pelata seiskaa, minulle kerrottiin että oma versioni sääntökirjasta tulee varmaankin vasta seuraavalla viikolla. Kun en halunnut normia, joten en oikeastaan jaksaisi alkaa säätämään paikan päällä. Sitä paitsi ei mulla ole oikein mitään armeijaa seiskaa ajatellen. 
Slug, saat kyllä lainata rottiasi jos pitää seiskaa alkaa vääntämään. Mä en viitsi pelata heti ekaa seiskan turneeta single model tzeentchillä vaikka se juustoa onkin myös ensi edikassa. Saan silti kärryistä ja sen semmoisista niin paljon power diceja että ei voisi vähempää kiinnostaa uudet rajoitukset. Kepillä kun ei oikein miscastaakaan.
Slug, saat kyllä lainata rottiasi jos pitää seiskaa alkaa vääntämään. Mä en viitsi pelata heti ekaa seiskan turneeta single model tzeentchillä vaikka se juustoa onkin myös ensi edikassa. Saan silti kärryistä ja sen semmoisista niin paljon power diceja että ei voisi vähempää kiinnostaa uudet rajoitukset. Kepillä kun ei oikein miscastaakaan.
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
Pääviestissä tai jossain muistan maininneeni että säännöt tupsahtavat myöhemmin. Uudenmaankatu1 11100 riihimäki on osoiteGrollix kirjoitti:Vähän tarkempaa tietoa kiitos.
Eli:
-missä? (osoite)
-minkäänlaisia sääntöjä siitä mitä armeijassa saa olla ja mitä ei?
-mitä skenuja?
olen nyt tullut siihen tulokseen koska kaikilla tuskin on mahiksia hankkia 7:n sääntö opusta samantien ja kukapa sitä jaksaa päntätä koko yötä;)joten pelaamme kutosta ja turnauksen voittaja tulee saamaan aloitus pakkauksen ja parhaan armyn tittelin ansainneelle tipahtaa sääntö kirja:)
Minä hupsu kuvittelin, että "seiskaa peliin sano "Lucky number" olisi tarkoittanut, että pelataan seiskaa. Ilmoittauduin, koska kuvittelin, että pelataan seiskaa. Samoin kaverini, jotka haluavat pelata seiskaa. Eikö kutosta olla jo saatu pelata tarpeeksi? Minusta osa ensimmäisen seiskaturnauksen viehätystä olisi juuri se, että säännöt ovat takuulla kaikilla vähän hakusessa - nyt olisi hyvä tilaisuus opetella niitä joukolla. Kaikilla kuitenkin oikeasti on halutessaan mahdollisuus saada säännöt edellisenä päivänä. Joillekin se vaan voi olla vaikeampaa kuin toisille.Hedelmäpeli kirjoitti:
olen nyt tullut siihen tulokseen koska kaikilla tuskin on mahiksia hankkia 7:n sääntö opusta samantien ja kukapa sitä jaksaa päntätä koko yötä;)joten pelaamme kutosta ja turnauksen voittaja tulee saamaan aloitus pakkauksen ja parhaan armyn tittelin ansainneelle tipahtaa sääntö kirja:)
Eikös olis helpompaa vaihtaa nuo päivämäärät ja pelata 40k 10.9. ja sitten se faba viikkoa myöhemmin? Olis vähän paremmin aikaa siinä sit tutkia uusia sääntöjä.
Alustavasti nyt Juhani Orelma kumpaankin mukaan kuitenkin
Alustavasti nyt Juhani Orelma kumpaankin mukaan kuitenkin
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
no joo tämä on kyl ihan hyvä ratkasu minustakin, sillä teidän turnaushan tää loppujen lopuks on:)Pahvi kirjoitti:Mä äänestän tämän puolesta. Kutonen ei enää kiinnosta.Deetwo kirjoitti:Eikös olis helpompaa vaihtaa nuo päivämäärät ja pelata 40k 10.9. ja sitten se faba viikkoa myöhemmin?
: P
Miksei niit viikonloppuja nyt voisi vaihtaa?Hedelmäpeli kirjoitti:no joo tämä on kyl ihan hyvä ratkasu minustakin, sillä teidän turnaushan tää loppujen lopuks on:)Pahvi kirjoitti:Mä äänestän tämän puolesta. Kutonen ei enää kiinnosta.Deetwo kirjoitti:Eikös olis helpompaa vaihtaa nuo päivämäärät ja pelata 40k 10.9. ja sitten se faba viikkoa myöhemmin?
: P
T:Salonen
http://comitatus-miniturae.org/index.php
- "Noi Furyt on ihan mielesairaita" Amazing Slug
damn, tutka kateen ja valot paalleVile kirjoitti:Owned.Abu kirjoitti:Nehän on vissiin vaihdettu?Salonen kirjoitti:Miksei niit viikonloppuja nyt voisi vaihtaa?. Kerkiais edes vahan opeteleen saantoja
Viimeksi muokannut Salonen, Ma 14.08.2006 21:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rixussa toivottavasti taivaalta tippuvat Dark Eldar Scourget voivat avata Webway-portin samalla vuorolla kun deeppaavat? Perusteluni:
1)Portti avataan "instead of moving or shooting that turn", eli liikkumisen tai ampumisen asemasta
2)Deep Striken jälkeen yksikkö voi ampua normaalisti mutta lasketaan liikkuneeksi. Portin avaaminen ei ole ampumista, eli sen voi avata.
Vai miten on?
1)Portti avataan "instead of moving or shooting that turn", eli liikkumisen tai ampumisen asemasta
2)Deep Striken jälkeen yksikkö voi ampua normaalisti mutta lasketaan liikkuneeksi. Portin avaaminen ei ole ampumista, eli sen voi avata.
Vai miten on?
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
no kyllähän tuo aika selvältä vaikuttaa,miksikäs ihmeessä sitä erikseen täytyy tiedustella?Abu kirjoitti:Rixussa toivottavasti taivaalta tippuvat Dark Eldar Scourget voivat avata Webway-portin samalla vuorolla kun deeppaavat? Perusteluni:
Vai miten on?
Koska conissa tuo kiellettiin.Hedelmäpeli kirjoitti:no kyllähän tuo aika selvältä vaikuttaa,miksikäs ihmeessä sitä erikseen täytyy tiedustella?Abu kirjoitti:Rixussa toivottavasti taivaalta tippuvat Dark Eldar Scourget voivat avata Webway-portin samalla vuorolla kun deeppaavat? Perusteluni:
Vai miten on?
Joo, kuten Salonen sanoi Chaosboyzit ei nähny että porttia vois avata liikkeestä. Mutta parempi näin, saattepa Rixuun yhden Wych Cult -armeijan powerarmourin sijasta.Hedelmäpeli kirjoitti:no kyllähän tuo aika selvältä vaikuttaa,miksikäs ihmeessä sitä erikseen täytyy tiedustella?
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."