Ropecon 2006 WH40K-turnaus
-
Der Dexter
Olipas tapaus...
Enpä nyt ole yllättynyt, kun IW oli vissiin 4 sijalla 6:sta, tai jotakin.
yllärinecronit finaalissa, melko kurkoa, mutta väittäisin että turnauksen suurin ylläripylläri syntyi, kun Imperial Guard tuli ja vakuutti sijoittumalla TOISEKSI.
eikä muistaakseni mikään viritys, vaan ihan rehti viritys, olikos oikein grenade launchereita mukanakin...
Forgen kamat oli aikas mukava lisä, tuli 2 vastaan, Baneblade ja Revenant titan.
molempia osattiin laittaa nekkuun, ja pistetili ropisi, eli olkaamme tyytyväisiä.
Tasapainoon nyt ota kantaa, mutta hauskaa oli, epätoivon vimma on melkoisen uusi tunne tuolla nappiareenalla.
Yhtiömme kiittää vastustajia, järjestäjiä ja vaikka naapurin mattiakin.
kiitos ja kumarrus.
yllärinecronit finaalissa, melko kurkoa, mutta väittäisin että turnauksen suurin ylläripylläri syntyi, kun Imperial Guard tuli ja vakuutti sijoittumalla TOISEKSI.
eikä muistaakseni mikään viritys, vaan ihan rehti viritys, olikos oikein grenade launchereita mukanakin...
Forgen kamat oli aikas mukava lisä, tuli 2 vastaan, Baneblade ja Revenant titan.
molempia osattiin laittaa nekkuun, ja pistetili ropisi, eli olkaamme tyytyväisiä.
Tasapainoon nyt ota kantaa, mutta hauskaa oli, epätoivon vimma on melkoisen uusi tunne tuolla nappiareenalla.
Yhtiömme kiittää vastustajia, järjestäjiä ja vaikka naapurin mattiakin.
kiitos ja kumarrus.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Jepp...kiitos turnauksesta ja kiitos vastustajille. Seitsemäs sija oli ihan jees.
Ne IA jutut toimi ihan mukavasti - vaikka se Eldar Titaani oli kyllä pikkasen rikki kun se pääsi liikkumaan
Blood Thirster oli hieno näky, ja se menikin kaikesta läpi kunnes se suli. Päätinkin aloittaa World Eaterit...if you beat them - join them...vai miten se nyt menikään.
Ne IA jutut toimi ihan mukavasti - vaikka se Eldar Titaani oli kyllä pikkasen rikki kun se pääsi liikkumaan
Mun Oblit on Mossadin agentteja.
Mukava tapahtuma kaikinpuolin. Jatkosta karsiuduin lauantaina, joten sunnuntai meni lähinnä muiden pelejä häiritessä ja paskaa puhuessa, mutta kivaa se oli sekin.
Imperial Guardista voitto ja kahdelta Iron Warrior-armeijalta päihin ja B-lohkon 40 sija. Mukavia vastustajia ja mukavia pelejä, ei voi valittaa. Sunnuntaina olisi tietenkin tehnyt vielä mieli pelailla, mutta turnauskunto oli yöohjelman takia sen verran hakusessa, että tuskin ois jatkopeleistäkään jääny lapsenlapsille kertomista.
Kakkoseksi sijoittunut Imperial Guard todisti että massoittain foorumiteinejä on ollut aina oikeassa. Kaartilla vaan _ei_ voi pärjätä.
Kiitos Chaosboyzzeille turnauksesta ja satunnaisille ihmisille yöpaikasta, kyydistä, ruuasta, alkoholista ja seurasta, kivaa oli.
Suurin kiitos tietenkin Hyvonen Fan clubille. Te ootte parhaita.
Imperial Guardista voitto ja kahdelta Iron Warrior-armeijalta päihin ja B-lohkon 40 sija. Mukavia vastustajia ja mukavia pelejä, ei voi valittaa. Sunnuntaina olisi tietenkin tehnyt vielä mieli pelailla, mutta turnauskunto oli yöohjelman takia sen verran hakusessa, että tuskin ois jatkopeleistäkään jääny lapsenlapsille kertomista.
Kakkoseksi sijoittunut Imperial Guard todisti että massoittain foorumiteinejä on ollut aina oikeassa. Kaartilla vaan _ei_ voi pärjätä.
Kiitos Chaosboyzzeille turnauksesta ja satunnaisille ihmisille yöpaikasta, kyydistä, ruuasta, alkoholista ja seurasta, kivaa oli.
Suurin kiitos tietenkin Hyvonen Fan clubille. Te ootte parhaita.
"Se on siis nyt todistettu, että minä vain en osaa pelata." -the Captain-
-
vompovompatti
edit... ok eri kaarti olikin kyseessä...
Viimeksi muokannut vompovompatti, Ma 14.08.2006 14:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
No ihan kivasti meni 26 modelin World Eater armeijalla. Noin pienellä armeijalla kyseisten scenaroiden suorittaminen oli helvetin vaikeaa. B-Lohkon kolmas sija kuitenkin heltyi! Neljännen pelin jälkeen oltiin sijalla 13, mutta sen jälkeen AndreasH:n 9 Oblin tulivoima kiskaisi minut lopulliselle sijalle 26, joka kuitenkin noin 90 pelaajan turnauksessa on ihan kelpo sija CSM cult-armeijalle.
"Eikö nämä eteläsuomalaiset ole jo aika vanha juttu?" -Damagelaardi
- Amazing Slug
No nih, peleihin oli varattu jo melkein kolme tuntia aikaa. Mutta pelasin siitäkin huolimatta sankarillisen kolmen vuoron pelin heti alkuun.
Muuten päästiin kyllä ihan loppuun asti peleissä, mikä oli harvinaisen kivaa.
Jaakko meni fluffipisteillä ohi, jäin kolmoseksi. Mutta pitihän se kaarti nähdä palkintosijoillakin edes kerran elämässä, vielä juustonidien yläpuolella. Hieno homma.
Jaakko meni fluffipisteillä ohi, jäin kolmoseksi. Mutta pitihän se kaarti nähdä palkintosijoillakin edes kerran elämässä, vielä juustonidien yläpuolella. Hieno homma.
Oli kyllä hassua nähdä miten joillain ne pelit venyivät ja venyivät. Itselläni pisin peli taisi kestää nippa nappa sen pari tuntia. Nysväämistä harrastetaan housuntaskuissa. Pelipöydällä pelataan 
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
Joo, mukava turnaus Kaaospojilta taas kerran. Ja nyt löytyi myös viimeisen puolen vuoden ajan turnauksia dominoineille 'nideille arvoinen vastus: 9 obliteratoria. Tätä voisi jo luonnehtia vapahtajan saapumiseksi.
Eli voitin sitten turnauksen parhaimmillaan 16 lascannonin obli-IW:llä, onnistuin ensimmäisenä päivänä mestarillisesti 4+ dodgeamaan (wychkultti jättänyt jälkensä) pahimmat hirvitykset (apajalahden titaani ja slugin nidit), ja jälkimmäisen kohtasin sunnuntaina IW:tä suosivassa skenussa.
Finaalissa sitten vastaan tuli Royal Family -kamu Juuhhan ja Necronit (RF finaali! w00t!). Necronit otti sitten (vähemmän yllättäen) pahasti kansiin obleilta, tosin Deceiver meinasi kääntää koko matsin tuloksen päälaelleen. Noppa kumminkin pyöri Rautasoltuille suotuisasti, ja tähtijumala saatiin kumoon ajoissa. Iron Within, Iron Without.
Mutta kiitokset kaikille vastustajille, pelit sujuivat erittäin mukavasti ja hyvässä hengessä, eikä armeijaani hajoiltu kovin pahasti
Ja suuret onnittelut IG:lle joka turbo-boostas 2. sijalle.
Eli voitin sitten turnauksen parhaimmillaan 16 lascannonin obli-IW:llä, onnistuin ensimmäisenä päivänä mestarillisesti 4+ dodgeamaan (wychkultti jättänyt jälkensä) pahimmat hirvitykset (apajalahden titaani ja slugin nidit), ja jälkimmäisen kohtasin sunnuntaina IW:tä suosivassa skenussa.
Finaalissa sitten vastaan tuli Royal Family -kamu Juuhhan ja Necronit (RF finaali! w00t!). Necronit otti sitten (vähemmän yllättäen) pahasti kansiin obleilta, tosin Deceiver meinasi kääntää koko matsin tuloksen päälaelleen. Noppa kumminkin pyöri Rautasoltuille suotuisasti, ja tähtijumala saatiin kumoon ajoissa. Iron Within, Iron Without.
Mutta kiitokset kaikille vastustajille, pelit sujuivat erittäin mukavasti ja hyvässä hengessä, eikä armeijaani hajoiltu kovin pahasti
Ja suuret onnittelut IG:lle joka turbo-boostas 2. sijalle.
Viimeksi muokannut Abu, Su 13.08.2006 23:26. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Miltein, itse pelasin ihan Black Legioonal, jossa oli oikeastaan kaikkea kivaaDer Dexter kirjoitti:Olipas tapaus...
Sijoutus (4) oli hiukan tavoitetta korkeamalla, mutta olisi se voinut olla korkeampikin, jos laaserit olisi osunut muissakin peleis kun viimeises.
Kiitoksia kivast turnauksesta, mutta valilla haluaisi pelata ihan normaalin ison turnauksen
T:Salonen
http://comitatus-miniturae.org/index.php
- "Noi Furyt on ihan mielesairaita" Amazing Slug
- "Noi Furyt on ihan mielesairaita" Amazing Slug
Thousand soneilla jaettu 21. sija niin ei voi kuin ihmetellä 
Omalle kohdalle ei onneksi varsinaista hc-armeijaa vaan kaikki pelaajat ja armeijat olivat suht mukavia.
Kiitoksia hienoista maastoista ja hyvin tehdyistä säännöistä
[Edit] Haluaisin kovasti tietää millainen tämä toiseksi sijoittunut ig oli, jos omistaja tai vastaan pelanneet voisivat valaista tarkemmin
Omalle kohdalle ei onneksi varsinaista hc-armeijaa vaan kaikki pelaajat ja armeijat olivat suht mukavia.
Kiitoksia hienoista maastoista ja hyvin tehdyistä säännöistä
[Edit] Haluaisin kovasti tietää millainen tämä toiseksi sijoittunut ig oli, jos omistaja tai vastaan pelanneet voisivat valaista tarkemmin
Olipahan turnaus sekin
29 sija, toistaiseksi paras turnaussijoitus jopa.. Ihan hyvin huomioon ottaen että pelasin neljä kertaa tasapelin 
Tuli samalla sitten kokeiltua Revenant titanin kestokykyä (7 vuoroa ampumista), mautonta griffonia vastassa (puolella tuumalla onnistuin väistämään ensimmäisellä vuorolla 300+ pisteen command squadin ulosjuoksua) sekä positiivisesta yllätystä että Thousand Sons onkin oikeastaan ihan mukiinmenevä armeija
Matkassa itsellä oli siis sellainen vähän tylsä marinelista, 3 fotaa, dredi, 3 satasta, razorback, 3 tornadoa, 3 predaa. Vastustajille onneksi, en ole kuitenkaan kovin hyvä pelaaja
Tuli samalla sitten kokeiltua Revenant titanin kestokykyä (7 vuoroa ampumista), mautonta griffonia vastassa (puolella tuumalla onnistuin väistämään ensimmäisellä vuorolla 300+ pisteen command squadin ulosjuoksua) sekä positiivisesta yllätystä että Thousand Sons onkin oikeastaan ihan mukiinmenevä armeija
Matkassa itsellä oli siis sellainen vähän tylsä marinelista, 3 fotaa, dredi, 3 satasta, razorback, 3 tornadoa, 3 predaa. Vastustajille onneksi, en ole kuitenkaan kovin hyvä pelaaja
Viimeksi muokannut Deetwo, Ma 14.08.2006 00:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Kiitos. Suomen piti voittaa Euroviisut ennen kun mä vein Ropeconin turnauksenFrank kirjoitti:Jumatsuigula Abu! Onneksi olkoon hienosta voitosta!
IW r0x0r
Viimeksi muokannut Abu, Su 13.08.2006 23:24. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Ihan kiva, pelasin lainatulla nidi armeijalla. Enkä osannut edes sääntöjä, siinä viidennen pelin kohdalla kuulin että lentävä hive olisi oikeasti teurastanut sen pahuksen demoniprinssin ennen kuin se pääsee edes lyömään, no aina ei voi voittaa.
Kiitokset Salosen suuntaan turnauksen parhaasta pelistä. Ne muut oli jotenkin mitään sanomattomia.
Kiitokset Salosen suuntaan turnauksen parhaasta pelistä. Ne muut oli jotenkin mitään sanomattomia.
-
Zelekendel
9:n Obliteratorin (tm) Iron Warriors-armeijako vapahtaja pahoilta tyranideilta? Sori, mutta Iron Warriorit ovat olleet SE ongelma jo aika pitkään...Abu kirjoitti:Joo, mukava turnaus Kaaospojilta taas kerran. Ja nyt löytyi myös viimeisen puolen vuoden ajan turnauksia dominoineille 'nideille arvoinen vastus: 9 obliteratoria. Tätä voisi jo luonnehtia vapahtajan saapumiseksi.
En minä sitä väitä, etteivätkö menestyksellisesti parhaat pelaajat pelaa usein kaikkein menestyvimmällä armeijalla (eli pelisilmää ja taitoakin vaaditaan), mutta silti IW-listassa puhutaan useimpiin muihin verrattuna eri luokan kilpurista. Eikä "sen" listan tekeminen ole mitään ydinfysiikkaa...
Nojoo, eipä silti, voittaja on aina voittaja, sitä iloa älköön kukaan pois ottaman, eli onnea vaan.
ja onneks se tapahtu viel oma peräsellä armeijalla. ei olis uskonu että tollasellaki voi pärjätä. HIENO HOMMA.Abu kirjoitti:Kiitos. Suomen piti voittaa Euroviisut ennen kun mä vein Ropeconin turnauksen :)Frank kirjoitti:Jumatsuigula Abu! Onneksi olkoon hienosta voitosta!
IW r0x0r :)
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Harmi etten päässyt paikalle, kuullostaa niin hauskalta. Mutta onnittelut voittajalle täältäkin! Fanaticissa Lahdessa tavataan. Täytyykin kirjoittaa sääntöihin vähän IW rajoituksia....Abu kirjoitti:Kiitos. Suomen piti voittaa Euroviisut ennen kun mä vein Ropeconin turnauksenFrank kirjoitti:Jumatsuigula Abu! Onneksi olkoon hienosta voitosta!
IW r0x0r
Kun haluton laitetaan tekemään tarpeetonta työtä, tuntuu kuin turha työ menisi hukkaan...
Olet kyllä aika näätä. Jos se, että vastustaja valaisee sinua siitä miten pelin säännöt oikeasti menevät, tekevetä peleistä mitään sanomattomia niin morjes vaan.Nazreg Moonsinger kirjoitti:Kiitokset Salosen suuntaan turnauksen parhaasta pelistä. Ne muut oli jotenkin mitään sanomattomia.
"Eikö nämä eteläsuomalaiset ole jo aika vanha juttu?" -Damagelaardi
Näytti aika peruslistalta + pari hevidessua ja deceiver.. Ei mitään kamalan erikoista siisDuke kirjoitti:Minkäslaisella listalla tuo hyvin pärjännyt Necron-pelaaja oli liikenteessä? Kiinnostaisi tietää edes suurinpiirtein. Kiitos.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt