pikkupoika kirjoitti:Sain vasta nyt tietää, että olenkin menossa Ouluun mummulaan koko loppu lomaksi, tiedän ettette te hyväksy sitä, mutten viitsisi yksin jäädä pelkän pelin takia...
Voinhan kysyä, jos pääsisin sunnuntaiksi sinne, kyllä sillä inttämisellä saatan tahtoni (ja teidän) läpi saada
Parempi olisi . Noh jos ei onnistu niin ei onnistu, mutta yritä edes. Ja ilmoita heti kun tiedät. Pyydä vaikka että tulisitte jo sunnuntaina. Yövy kaverilla tai jotain . Ilmoita minulle. Laitan puhelinnumeron varalta YVnä. Laitan kaikille jos tulee vaikka jotain kysyttävää 'conissa tai sitä ennen.
500 pisteen edestä toisen ajan haltiaylimyksiä saapuu taistoon! Joukkoja johtaa Gil-Galadin airut, Elrond Puolhaltia. Pahoille tulee turpasauna! Yhden kapteenini nimeän Cirdaniksi, ja tämä kaksikko seuraa uskollisesti Gil-Galadia koko taistelun läpi
Men cenuva fánë cirya
métima hrestallo círa,
i fairi nécë
ringa súmaryassë
ve maiwi yaimië?
Noniin hyvä juttu. Jos pikkupoika jänistää, saa joku käyttää hänen puolestaan pelata 500 pisteen mordorilla. Minä voin tuoda figuja. Sauron tulee kaupanpäälle, joku pelaa sillä pahiksista.
Niin se hän meillä vielä muuten sopimatta että annetaanko me pahiksille se 400pistettä tasotusta (sauron) vaiko otetaanko me tuolla samalla määrällä jokin yhteinen joukko hyviksille vai jaetaanko noita pisteitä sitten tasaisesti hyvis armeijoille omiin tarpeisiin. Minulle ihan sama sinällään mutta mitäs muut ovat mieltä?
Valtsu kirjoitti:Noniin hyvä juttu. Jos pikkupoika jänistää, saa joku käyttää hänen puolestaan pelata 500 pisteen mordorilla. Minä voin tuoda figuja. Sauron tulee kaupanpäälle, joku pelaa sillä pahiksista.
Et tainnut huomata tuota pikkupojan toista viestiä,
pikkupoika kirjoitti:ok, ei mitään hätää olemme tulossa lauantaina muutenkin
bottiins kirjoitti:Niin se hän meillä vielä muuten sopimatta että annetaanko me pahiksille se 400pistettä tasotusta (sauron) vaiko otetaanko me tuolla samalla määrällä jokin yhteinen joukko hyviksille vai jaetaanko noita pisteitä sitten tasaisesti hyvis armeijoille omiin tarpeisiin. Minulle ihan sama sinällään mutta mitäs muut ovat mieltä?
Onkos se Sauron 450 pts? Otan sen verran kaikkea mitä puuttuu hyviksiltä. Esimerkiksi juuri nimettyjä tärkeitä sankareita, kuten Isildur. Sitten lopuilla jotain kivaa ja sellaista mitä ei paljoa pelikentillä nähdä.
örkkipoka kirjoitti:Mites Mega-battle meni ? Pelasitte tänään sen vai ?
Hyvin meni, vaikka Linendail sitten ei koskaan paikalle saapunut. Ratkaisua ei saatu varsinaisella peliajalla, joten mentiin jatkoajalle, Sauron vs. Isildur, Elendil, Elrond ja Gil-galad. Raporttia on tulossa joskus.
Oli oikein mukavan leppoinen peli, ja yhtään haltiaa ei armeijastani kuollut (tosin ei se juuri mitään saannutkaan aikaseksi, paitsi jyräsi pikkupojan armeijan ). Vaikka meiltä yksi puuttui ja aloitus asetteluissa venyi ehkä turhan pitkään sujui peli kuitenkin suhkot joustavasti ja siksi sitä oli mukava pelata... Kiitoksia kaikille osanottajille.
bottiins kirjoitti:Oli oikein mukavan leppoinen peli, ja yhtään haltiaa ei armeijastani kuollut (tosin ei se juuri mitään saannutkaan aikaseksi, paitsi jyräsi pikkupojan armeijan )
Mutta minä stauin jäämään yksin ja puolet örmyistä kuoli matkalle, witckingilläkään en muuta saanut aikaan, kun Celebornilta sen yhden faten pois...
Niin ja olihan minulla melkein 100p vajaata
Voisi kai tuollaista järjestää. Ollaan aikasemminkin järjestetty fantsussa. Jonnekin syksyyn tai talveen tuo venähtää. Meillä oli kyllä kovaa kädenvääntöä Valtsujen kesken, kun Glorokaan ei heitellyt kutosia.