"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

RopeCon: Epic Armageddon turnaus *Ohi on, tulokset julki*

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

asaura kirjoitti:Iloinen perhetapahtuma on nyt takanapäin. Tulen turnaukseen.
Onneksi olkoon perhetapahtuman johdosta :D Varsinkin jos se on se mitä luulen.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Santtu Toivakka
Chaosboyz Crew
Viesti:

Mukaan menoon (toivottavasti)

Viesti Kirjoittaja Santtu Toivakka »

Koitan sysätä sunnuntain 40K tuomaroinnit jonkun muun harteille, jotta pääsisin mukaan Epicceilemään. Osallistumiseni varmistuu arvatenkin vasta perjantaina tai lauantaina, mutta jos vaikka onnistuisi...

Armeijana olisi Saimm-hann Eldarit. Jos nuo muut Epic figuurit suostuisivat maalautumaan niin pääsisi pelaamaan tyrkkyjä, Ultwea tai Biel-tania.
MHutt

Re: Mukaan menoon (toivottavasti)

Viesti Kirjoittaja MHutt »

Asauran peliporukasta mukaan ilmoittatuu kahden hengen tiimi (minä+PM), sillä kummallekin on koko sunnuntai ajallisesti mahdoton. Vaihtelemme komentajaa siis aikataulujen mukaan, mikäli se ei ole ongelma.

Tulemme voittamaan Black Legionilla eli Chaos Marineilla jotta saadaan vaihtelua mukaan.
Pahvi

Viesti Kirjoittaja Pahvi »

Helppivä!!

Löytyykö keneltäkään lainaksi about maalattua Avataria?

Tajusin just että eihän sitä saa tähän hätään mistään edes ostettua.

Ei jaksais ruveta tällä aikataululla sculptailemaan..

Esim hei Santtu! Voisit laittaa niiden niidien maaluuseen vähä niinku vauhtia, ni homma ratkeis sillä.
Eiks jeh ?!?

: P
Hena
Viesti:

Re: Mukaan menoon (toivottavasti)

Viesti Kirjoittaja Hena »

Santtu Toivakka kirjoitti:Koitan sysätä sunnuntain 40K tuomaroinnit jonkun muun harteille, jotta pääsisin mukaan Epicceilemään. Osallistumiseni varmistuu arvatenkin vasta perjantaina tai lauantaina, mutta jos vaikka onnistuisi...

Armeijana olisi Saimm-hann Eldarit. Jos nuo muut Epic figuurit suostuisivat maalautumaan niin pääsisi pelaamaan tyrkkyjä, Ultwea tai Biel-tania.
Sulla on maalaamattomia tyrkkyjä? Ei siitä liikenisi paria (kymmentä) hormagaunt standiä myyntiin :D.

Mutta hyvä että löytyy lisää pelaajia.
tneva82

Pahvi kirjoitti:Helppivä!!

Löytyykö keneltäkään lainaksi about maalattua Avataria?
Ei ongelmaa. Maalattu avatar löytyy ja kun armeijakseni otan Imperial Guard joutaa tuo kevyesti :D

Pitääkin muistaa pakata matkaan.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

Helvetiläinen. Voi olla etten osallistukkaan turnaukseen. Maaleissa on liian vähän jalkaväkeä ja olen onnistunut kadottamaan maalatun IG jalkaväkikomppaniani jonnekkin. En viitsi lähteäö mukaan millään uudella AMTL-listalla. Olihan se ihan hauskaa räimiä tuhotykeillä vastustajaa, mutta siitä puuttui casultyjen poistamisen ilo :(

No olen ainakin paikalla nautiskelemassa teidän peleistänne ja silleen. kannan mukanani läjällistä ukkojani eli Epicciä pystyn kyllä speelailemaan ja MEGA peliin osallistumaan.
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Hena
Viesti:

Ghe'dahlg, tee vaan marine lista, niin otan sen mukaani. Tai vaihtoehtoisesti tuon nipun armeijaa mukanani ja voit pelata niillä.
Ghe'dahlg

Hena kirjoitti:Ghe'dahlg, tee vaan marine lista, niin otan sen mukaani. Tai vaihtoehtoisesti tuon nipun armeijaa mukanani ja voit pelata niillä.
Mulla on kyllä omastakin takaa 3-4 turnauskokoiseen Mariiniarmeijaan ukot, että siitä ei ongelmaa, mutten vain halua millään marineilla pelata. Ne on mulla enemmän demotus ja MEGApeli-juttuja varten.

Ja onnekseni sain kuulla, että Timo lainaakin mulle Kaartia omistaan, että kyllä mä sittenkin olen tulossa :P
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
MinerMe

Viesti Kirjoittaja MinerMe »

nähdään sunnuntaina ; )
"there is nothin`as sure
in the world as the
beer of Bugmans family
and the treachery of elves"
Hena
Viesti:

Mä olen siellä varmaan koko viikonlopun, joten tulkaa vaan lauantaina epic figut (ja maastot) mukana pelaamaan :).
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Hena kirjoitti:Mä olen siellä varmaan koko viikonlopun, joten tulkaa vaan lauantaina epic figut (ja maastot) mukana pelaamaan :).
Itse en pelaa mutta jos niille on tarvetta niin voin antaa turnauksen epic-maastot teille käyttöön.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Kenelläs on vaikkapa lauantaina aikaa heittää harjoituspeli, parikin (miksei perjantai-iltanakin). Viikolla oli sen verran kiire, että en ehtinyt kokeilemaan, ja olisi ihan kiva että ensimmäinen Epic-pelini ei olisi suoraan turnausmatsi :).
Hena
Viesti:

Eiköhän siellä ole minä ja von Traubet molemmat (tai Teemu ainakin) tänään ja huomenna. Mulla nidit mukana tänään ja huomenna ajattelin ottaa molemmat (nidit ja marinet). Joten kyllä jotain peliä varmaan saadaan irtoamaan.
Viimeksi muokannut Hena, Pe 11.08.2006 09:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tneva82

Grond kirjoitti:Kenelläs on vaikkapa lauantaina aikaa heittää harjoituspeli, parikin (miksei perjantai-iltanakin). Viikolla oli sen verran kiire, että en ehtinyt kokeilemaan, ja olisi ihan kiva että ensimmäinen Epic-pelini ei olisi suoraan turnausmatsi :).
Lauantai on aikataulujen puolesta vapaata 19.00 asti(silloin alkaa SST mega battle) joten eiköhän minullekkin passaa :D
Pahvi

Viesti Kirjoittaja Pahvi »

tneva82 kirjoitti:Maalattu avatar löytyy
Bueno!!

: P
Ghe'dahlg

Mukava turnaus taas. Perseelleenhän se meni, mutta enpä paljoa enempää odottanutkaan. AIKAA OLI LIIAN VÄHÄN!

1.(2 kierros) pelini oli Tiina Duvfan(oikeinkirjoitus?) örkkejä vastaan ja 15-5 tuli turpaan kolmannella vuorolla. Pelini alkoi kaatumaan siinä vaiheessa kun kaksi IG jalkaväkikomppaniaani breikkasivat örkkien Warbandia vastaan, kun heitin tupla ykköset taistelun ratkaisuheittoon. Mulla oli perkele siihen vielä +2 modifieri, mutta ei niin ei. Seuraavan vuoron alussa örkit voittivat aloiteheiton ja mekanisoitu komppaniani ja Regimental HQni saivat örkkien käsittelyssä selkäänsä. Siinähän se sitten aika pitkälti olikin. En saanut Garganttia rikki eikä homma muutenkaan toiminut. Ajan puutteen takia päädyimme kuitenkin 2-1 tulokseen.

2.(3 kierros) peli oli jonkun(nimi ei jäänyt päähän) Kaaos Mariineita vastaan. Kaaos Mariinit hyppäsivät taivaista naamalle ja sitten alkoi armoton turpaan veto, joka päättyi minulle hieman heikosti, mutta periksi ei annettu, vaan jalkaväkeni alkoi Assaultoimaan päälle tippuneita Forlon Hopeja. Loppujen lopuksi peli jäi vielä hieman avoimeksi, koska pelin pidetessä Tankkikomppaniani olisi MAHDOLLISESTI voinut aiheuttaa suurta tuhoa Kaaoksen lähes Macro/TK-aeistamattomassa armeijassa. Emme saa koskaan tietää, koska peli jäi todella pahasti kesken. Hiton mukava kaveri ja peli muutenkin. TAHDON REVANSSIN!
MinerMe

Viesti Kirjoittaja MinerMe »

pakko gkela ojentaa hiukan... ;)
ensimmäisen pelin hävisit kivi-paperi-sakset-menetelmällä 13-7....
:)

ookoo...asiaan.
loistava turnaus jälleen kerran ja isot kiitokset sekä kättenpuristukset menevät tällä kertaa Otsolle, joka jaksoi kaikesta huolimatta paiskoa kiviä ihmisten niskaan em.turneessa.

oma ensimmäinen pelini, kuten jotkut terävimmät sotulaiset ovatkin saattaneet jo huomata..oli Gkelan imperialGuardia vastaan ja moinen mittelö päättyi edukseni hiukan säälittävällä tavalla.
mutta mitä sitä haikalemaan paremman ruohon perään, kun kerran omaltakin tontilta moista löytyy...? HIPHOP.

toinen pelini...
joka kaiketi oli toinen...tai sitten ensimmäinen, niikuiin monet terävät kansalaiset täällä sotun puolella ovatkin jo saattaneet huomata... <- ;(
oli Satu toivakan :) MCPokahontasia(samHaima) vastaan.
tässä pelissä onni olikin sitten kääntyilemässä eerikinkadun kebabpitseerian tiskillä, kun ei mikään...EI SITTEN MIKÄÄN toiminut, niinkuin kaartin pojat olisivat toivoneet...
pyörät vyöryivät päälle kuin kaksijapuoisataatuhatta yleistä syyttäjää ja tulos sen mukainen.......
kakskytnolla turbiinoon ja seuraavaaaan mätshiin.

kolmas ja viimeinen matsi olikin arkkivihollista
nikodeumis von dwarffia(pituudesta sen jo huomaa :) ) vastaan ja
....how orckish i would just say.....
örkkejähän sieltä taas vastaan tuli höystettynä jollain ihme jumbo-karkkiautomaatilla, jolta löytyi 10shieldiä+18DC:tä? eli TÄ? ihan svidusti liikaa meikämandoliinon kaartilaisille....
otin elämäntehtäväkseni tuhota tuon ShaatananRakkileeen siinä kuitenkaan onnistuessa ;(

"paraskin kahvi muuttuu öljyksi"

;)

peliterveisin:

Arttu Perkkkkkkele.
Viimeksi muokannut MinerMe, Ma 14.08.2006 13:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"there is nothin`as sure
in the world as the
beer of Bugmans family
and the treachery of elves"
Hena
Viesti:

Oli se kyllä kiva turnaus, joten boonukset vetopuolelle.

Armeijana oli taas tutut ja turvalliset tyranidit.

3 Warriors + 15 Termagants, 10 Hormagaunts ja 2 Gargoyles
3 Warriors + 16 Termagants, 10 Hormagaunts
Hive Tyrant + 3 Malefactor, 2 Haruspex, 3 Carnifex (2 venom, 1 SK) ja Zoanthrope
Hive Tyrant + 4 Dactylis ja 2 Zoanthrope
Hierophant
Hierophant
8 Genestealers
Lesser Synapse Node
Lesser Synapse Node
Greater Synapse Node

Mutta itse pelit.

1. Peli ja vastassa Black Legion

Loistavaa oli fiilis. Toinen halutuista vastustajista tuli (toinen oli eldar). Peli lähti hieman yskien käyntiin ja genestealerit sai yhden marine hengiltä kuollen itse. Tokan kierroksen alussa molemmat hierophantit oli kuolleita (toinen kuoli 4 chosenin kanssa close combatissa), sekä koko dactylis osasto. Kolmannella meni sitten lähes koko attack swarm (HT ja haruspexit jne). Onneksi sain väännettyä kuitenkin assault swarmilla omaa päätä tyhjäksi ja homman viimeisteli GSN. Joten sain kuin sainkin voiton otettua. 2 - 0 (They Shall Not Pass, Defend the Flag) kolmannella antaa sen 17 - 3 tuloksen. Oikein mukavaa oli.

2. Peli ja tnevahan siellä IG:n kanssa

Peli lähti liikkeelle ja huonolta se näytti. Genestealerit ei aktivoidu ja molemmat phantit kuoli jo ekalla kierroksella (kun ne marssi toiseen päähän samantien). Toisaalta nevalainen ystävällisesti tasoitti tilannetta epäonnistumalla aktivaatioitaan tasaista 2+ per kierros vauhtia. Rough riderit ja sentinelit toimivat hidasteina ja common swarmit eivät päässet vauhtiin. Toisella puolella sitten IG 3:lla kierroksella tuli 2:lla infantry comppanialla ja Baneblade comppanialla päälle ja yksi common swarmi rutistui. Vastapainoksi toinen common swarm hyökkäsi reilulla pelillä kahden IG intrantry comppanian toiseen reunaan ja IG:n vuoro oli kaatua kuin heinää. Genestealerit sitten yllätti ja onnistui engagella tappamaan yhden IG inf comppanian jäänteet ja breakkaamaan toisen sekä edellä mainitut Banebladet (vain 1 Bane pääsi vaikuttamaa engagessa). Marssimalla attack swarmin blitzille sain sen turvattua ja voittohan sieltä sitte tuli 2 - 0 (Take and Hold, Blitz).

3. Peli ja Santun Saim Hann

Outo peli kun ei ollut objektiveja. Nodet oli jotakuinkin oudossa tilanteessa. Unohdin jopa laittaa support swarmin garrisointi deploymentille, joten se ei paljon tehnyt. Peli meni marssiessa ja eldari paukutti doublella edes takas. Toisella kierroksella sitten otettiin yksi ottelu, jossa olisi pitänyt tulla voitto (clipping jossa mulla +4 BM:stä ja ylivoimasta), mutta mutta en osu kertaakaan ja eldar tappaa 5, sitten heitetään noppia ja snake eyes vs 6 ei lupaa hyvää. Kolmas kierros alkoi eldarin engageilla tuhoten toisen common swarmin (paitsi warrriorit) ja sitten loppui aika. Otettiin 13 - 7 voitto eldarille, kun ei tiedä miten olisi käynyt.

Lopputulos oli turnausvoitto ja 40k:sta ylijäänyt army transport palkinnoksi :). Itse olin tietenkin juuri perjantaina ostanut samaisen transportin :p.
Nicodemus von Traube

Viesti Kirjoittaja Nicodemus von Traube »

Vastustajat olivat poikki linjan mukavia, Kaamosta vastaan oli siksikin kiva pelata etten ollut aiemmin päässyt Chaos Beakietä mättämään örkeillä (sitä paitsi vastustaja oli mukava). Tnevaa vastaan halusin pelata conissa ja tämän toiveen sain täytettyä, kun se neva peijakas asuu niin kaukana ettei sitä muuten saa pöydän päähän kuin turnauksissa.

Viimeinen matsi vedettiin hieman kieliposkella MinerMe:n kanssa. Merkittäköön pöytäkirjoihin että MinerMe itse "vaati" että otan Mega-Gargantin. Eli pelasimme siten että vaihdoin Great Gargantin Megaan ja Minerille tuli suoraan viisisataa pistettä pohjalle (eli sen verran mitä Greatti maksaa vähemmän kuin Mega).

Turnaus oli kivan henkinen mutta armoton kiire haittasi. Ensi vuonna sitten kaksi päivää ja kaksi peliä per päivä, eiks je?
15mm for teh win
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”