Mer'siles kirjoitti:Sanokaa nyt jotain
Waaagh? Noniin eiköhän se ollut jo tarpeeksi sanottu... no jos jatketaan kuitenkin vielä pikkasen: Ainiin ja se Deathskullz on yhteen
Hmm... Deathskullzit. Olet päätynyt samaan klaaniin kuin minäkin aikoinani aloittaessani örkkiarmeijaa.
Mer'siles kirjoitti:
HQ
1 Warboss 100 Pts
Choppa, Power Klaw, 'Eavy Armour, Lucky Tattoos
Noh.. Halpa ja pirun hyvä: Itse antaisin vielä herralle vähintään iron gobin ja jos pisteet riittävät niin bionik boncen ja frag stikk bombzit: Warbossin antama ld 10 jollekkin ryhmälle on kiva koska syöt aivan halvatusti tulta ennen kuin menet mihinkään.
Mer'siles kirjoitti:
Elites
4 Kommandos 82 Pts
Rokkit Launcha
Nob Choppa, Rokkit launcha, Ammo runt (x2)
Itselläni oli yhdessä vaiheessa alkulaskelmissani tismalleen samanlainen ryhmä: Söpö se on kunnes tajusin että sillä samalla pistemäärällä saa vaikka mitä muuta hyödyllistä. Esim. buggyja.
Mer'siles kirjoitti:
9 Skarboyz 107 Pts
Burna
Näiden ideaa en oikein ymmärrä? 9 pään ryhmä tullaan aika hyvin pyhkäisemään pois ennen kuin ehtii Waaghia sanoa. Itselläni oli aina joku 12-16 pään skarboyz ryhmä battlewagonissa, nobi clawilla ja 3 burnaa, NAM! Tekivät välillä jotakin. Mutta tälläinen ryhmä mikä sinulla nyt on mielestäni pelkkää pisteiden täyttöä. Suurenna mielummin tavallisia sluggaryhmiä, jos ei muuta. Loppujen lopuksi omasta mielestäni 'Ard boyzzit ovat parempia kuin skarrit. Se 4+ save auttaa perhanasti enemmän seuraavilla vuoroilla Waaghin jälkeen. Ja ovathan ne fluffikkaitakin: Looted power armour boyz anyone?
Mer'siles kirjoitti:
Troops
19 Slugga Boyz 242 Pts
Mekboy Power Klaw, Kustom force field, Mek's tools, Grot oiler (x3)
Jep muuten jees mutta sinulla on pitkä kävely matka edessäsi. Ota täydet kolme big shoota tai rokkit launchaa messiin niin saat tehtyä jotakin ennen sitä lähäriä. Muista myös että tuo mekin pk on vain str 6. Bionik armia kannattaisi myös harkita että saisi täydet atakit.
Mer'siles kirjoitti:
19 Slugga Boyz 222 Pts
Burna
Nob Choppa, Power Klaw
Sama juttu tälle ryhmälle.
Mer'siles kirjoitti:
9 Lootas 182 Pts
Fire Support Sqd. Weapons; Autocannon (x3), Shoota (x6)
Nob Shoota, Bosspole, Ammo runt (x2)
Jep. Itse olen sortunut tekemään min maxattuja lootaryhmiä: 5 lootaa lascannonilla ja nobi 3 ammoruntilla. 88p Mutta toisaalta se on kuin örkkien lootattu marineiden satanen
Jos aiot tälläisiä isoja ryhmiä pitää niin ota nobille vielä se kolmas runtti ja iron gob. Ja käyttäisin runtteja vain ykkösten tullessa että saat isomman mahdollisuuden selvitä pojillasi.
Mer'siles kirjoitti:
9 Lootas 134 Pts
Scout Squad Weapons; Sniper Rifle (x4), Shoota (x5)
Nob Shoota, Bosspole
Näillekkin ottaisin iron gobin ja 3 ammo runttia ja re-rollit ykkösten tullessa. 4 sniper rifleä ei riitä mihinkään ota niitä lisää. 6 olis jo aika jees. Mitä enemmän sitä parempi. Ota huomioon että saat lisäksi tuohon vielä missile launcherin tai heavy boltterin.
Mer'siles kirjoitti:
Heavy support
1 Leman Russ Battle Tank 172 Pts
Heavy Bolter, 2 Spn. Heavy Bolters
Grot Riggers
Spikes 'N' Blades
10 pt. Armour Plates
Hyvä. Itse jättäisin sivu sponsonit vain demolishereille. Spike 'N' Blades voi olla kiva jotain nidejä vastaan mutta itse en käytä. Toimivat paremmin muutenkin liikkuvissa aluksissa. Itse karsisin tämän siis vain 147 pisteen vehkeeksi 1 hb:lla ja grot riggereillä.
Mer'siles kirjoitti:
1 Basilisk 130 Pts
Indirect Fire Capability
Spikes 'N' Blades
Spiket pois. Bassu on menetetty jo muutenkin jos jotain on tulossa iholle. Grot riggerit ehdottomasti mukaan.
Mer'siles kirjoitti:
3 Killer Kan 135 Pts
Rokkit Launcha (x3)
Itse ottaisin näille armourplatet. 15p 6+ invusta 3 vehiclen ryhmälle on jees. Mutta toisaalta miettisin vielä mahdollisuutta ottaa kolmas looted vehicle. Itse ottaisin demolisherin, mutta hellhoundikin olisi kiva. Itselläni on 1500 peleissä basi, demo ja russi. Joskus kun juustotan vähemmän otan battlewagonini.
- Kardinaali kuittaa.
Kardiedit: Laskiko kukaan että kuinka monta kertaa sanoin Itse tai Itselläni äsken?