"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pelenorin kentän taistelu 600pts.

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Elrohir

Pelenorin kentän taistelu 600pts.

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Imrahil 135
Captain of Gondor (shield) 55
Halbarad 65

6 Rangers of Gondor 48
7 Rangers of Gondor (spears) 63
13 Knights of Dol Amroth 117
13 Warriors of Minas Tirith (shields, spears) 117
1 Warrior of Minas Tirith (shield) 8

yht. 43 ukkoa, n. 1/3 jousia, 8 mahtia ja 608 pts.

Gondorin samoojat esittävät pohjoisen samoojia.

Mitäs pidätte?
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
aleksik

Viesti Kirjoittaja aleksik »

ihan mukavan näkönen lista mutta minun mielestä kannttaisi ottaa 3 knight of dol amrottia pois ja niiden tilalle varrior of minastirithejä shieldeillä
niin kauan voi tappaa örkkejä kunnes örkki tappaa sinut
Elrohir

Miksi ihmeessä vaihtaisin Amrothin sotureita huonompiin aseveljiinsä?
Ruispöllö

Dol Amroth

Viesti Kirjoittaja Ruispöllö »

Älä vaihda joutsenritareita pois vaan vaihda muutama hevosen selkään niin lista saa raskasta ratsuväkeä joka taistelee lisäksi paremmalla luvulla kuin minastiritin miehet 3/4+
Löytyy.
Klonkku

Viesti Kirjoittaja Klonkku »

Hyödynnät F nelosta aika ikävästi. Siitä en tykkää. Näyttää kyllä aika vahvalta listalta, koko eturivi on F 4 ja sitten vielä Imrahil joka toimii bannerina Dol Amrothin ritareille. Ja Halbarad on myös ihan hyvä sankari.

Yhteenveto: Lista näyttää ja onkin varmaan tehokas, mutta en pidä siitä. Tämä on tietysti vain minun mielipiteeni.
Elrohir

Klonkku, myönnän, että lista on hieman juustoinen muttei sentään tämän hetkisen armeijan veroinen http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... highlight= tuota minä tällä hetkellä käytän ja rakennan.Tämän topicin lista on sitten tulevaisuutta varten.
Ruispöllö

Varhaisempi lista

Viesti Kirjoittaja Ruispöllö »

Tuo on hyvä tuo aikaisempi listasi vaikka on vähän juuston makuakin. Ei F4 niin paha juttu ole verrattuna vaikka haltioihin. Itse voisin haastaa listan vaikka goboilla.
Löytyy.
Klonkku

Re: Varhaisempi lista

Viesti Kirjoittaja Klonkku »

Pluton12 kirjoitti:Tuo on hyvä tuo aikaisempi listasi vaikka on vähän juuston makuakin. Ei F4 niin paha juttu ole verrattuna vaikka haltioihin. Itse voisin haastaa listan vaikka goboilla.
Okei, et tainnut ihan käsittää pointtiani. Kyllä minä hyvin sen F nelosen sulattaisin, jos tukijatkin sen omaisivat. Noh, paitsi jos ne olisivat Rankkureita.

Ja Elrohir, on tämä lista nyt mukavampi kuin tuo linkittämäsi. Makkarafolio olikin jo puhunut puolestani.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”