ehdotelmia uuteen maalauskilpailuun...(jatkuu) *Päivitetty!*

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.

Osallistuisitko uuteen maalauskilpailuun ennen conia?

Kyllä
40
62%
En
25
38%

Ääniä yhteensä: 65

VC
Viesti:

ehdotelmia uuteen maalauskilpailuun...(jatkuu) *Päivitetty!*

Viesti Kirjoittaja VC »

Ok. Jatketaan täällä, kun tuo edellinen threadi on jotenkin solmussa.

Eli halutaanko uutta kisaa(scifi aiheista) vielä ennen conia vai odotetaanko vuoden loppupuolelle?
Viimeksi muokannut VC, Ti 07.01.2003 19:37. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Zerath

Viesti Kirjoittaja Zerath »

Ennen 'conia. Tällä kertaa itsekkin pääsisin osallistumaan. Tämä on minun mielipide.
All those who believe in telekinesis, raise my hand.
puce

Viesti Kirjoittaja puce »

Uutta vaan... Edellinen toimi ihan kätevästi netin kautta.
They don't call me stupid for nothing!
PK88

Viesti Kirjoittaja PK88 »

osallistun kyllä

mutta olisiko mahdollista tehdä esim. oma lahko 15 vuotiaille ja siitä alaspäin tms. vai riittäisikö osallistujia kyseiseen lahkoon?
-Panu-
crow

Viesti Kirjoittaja crow »

joo omalohko 15 alaspäin ja 16 ylöspäin, koska vanhemmat maalaajat ja harrastajat on kerenny maalailla aika lailla enemmän kun nuoremmat.
ChaosBonzai

Viesti Kirjoittaja ChaosBonzai »

crow kirjoitti:joo omalohko 15 alaspäin ja 16 ylöspäin, koska vanhemmat maalaajat ja harrastajat on kerenny maalailla aika lailla enemmän kun nuoremmat.
KANNATETAAN!!!!! :)
Mutta mitä toi ennen conia tarkottaa?
Anteeksi tietämättömyyteni :wink:
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Tarkottaa Ropeconia (ks. joku threadi jostian, tais olla palaute tai yleiset figukesk..).

Jos on skifi niin meges oon.
ChaosBonzai

Weekender kirjoitti:Tarkottaa Ropeconia (ks. joku threadi jostian, tais olla palaute tai yleiset figukesk..).
Jos on skifi niin meges oon.
Koska tää juttu sitten on? :)
(Täytyy meinaan saada jostain figu jos se on vaikka kuukauden päästä...)
crow

voisko siihen tulla tavallaan neljä sarjaa fb ja se skifi ja molemmissa 15 vanhemmat ja nuoremmat. Jos ei saa tarpeeksi porukkaa niin yhdistetään fb ja skifi(voi mennä ehkä vähän liian monimutkaseks)
ChaosBonzai

crow kirjoitti:voisko siihen tulla tavallaan neljä sarjaa fb ja se skifi ja molemmissa 15 vanhemmat ja nuoremmat. Jos ei saa tarpeeksi porukkaa niin yhdistetään fb ja skifi(voi mennä ehkä vähän liian monimutkaseks)
Kannatan tätäkin...
Paitsi voihan sitä pitää pelkän fb:nkin, mutta olis se varmaan mukavampaa toisille jotka ei pelaa fb:llä ja haluais osallistua.
Omasta mielestä Alle 15v ja Yli 16v sarjat ainakin!!
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

Siis jos nyt pidetään uusi kisa ennen conia, niin siihen ei tule kuin scifi sarja/pari sarjaa.
Mitään kymmenen sarjan kisoja ei ruveta nyt pitämään.

Otetaan printeeksi täällä sotavasarassa, että pidetään maalauskisa aina ennen vuodenvaihdetta. Koska viimekertainen oli tuommoinen nysä testi kilpailu, niin tähän voisi järkätä toisen täydentämään sitä.

Kyseessä olis scifi sarja. Ainakin single, mutta joku toinenkin olisi varmasti mahdollinen, koska scifi maalareita on enemmän. Ikäsarjoja ei tule eikä yhtään fantasy sarjaa.
Thorwald
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thorwald »

crow kirjoitti:joo omalohko 15 alaspäin ja 16 ylöspäin, koska vanhemmat maalaajat ja harrastajat on kerenny maalailla aika lailla enemmän kun nuoremmat.
Minä olen 16 enkä ole maalannut edes vuottakaan... poikkeuksiakin on =)
Where's mi pint? I can't do nothing whitout mi pint!
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Mä en usko, että jaottelu iän puolesta kannattaa, koska viime
kerralla 39 osallistui ja vain 18 sai valmiiksi! Eli jos nyt toi ois
jaettu vielä 2:een sarjaan, niin... ei, mun mielestä sarjoissa pitää
olla vähintään tusinan verta ukkoja, mielellään enemmänkin.

Lisäksi lohkot teettää työtä lisää järjestäjälle...
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
crow

niin tottakai on, mutta se tasoittais ees vähän tasoa.

VC voiko järjestää vielä än ennen conia olevan kisan ohella toisen kisan jossa olisi fb figuja pelkästään?? eikö niitä ikäsarjoja kannattais joskus kokeilla, jos tulee tarpeeks osallistujia molempiin sarjoihin.
crow

pitää vielä lisätä.. nii mutta kyllä mä uskon että tähän osallistuu enemmän ihmisiä.. mun piti ainakin osallistua edelliseen, en vaan ehtiny ilmottautua. Huomasin vasta koko jutun ku vika ilmottautumis päivä oli juuri menny.
VC
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VC »

crow kirjoitti: VC voiko järjestää vielä än ennen conia olevan kisan ohella toisen kisan jossa olisi fb figuja pelkästään?? eikö niitä ikäsarjoja kannattais joskus kokeilla, jos tulee tarpeeks osallistujia molempiin sarjoihin.
Ei.
Jos nyt laitetaan uutta fantasy kisaa, niin kisoja alkaa olemaan niin paljon, että kokevat inflaation.
crow

yhyy... no kai mä voin odottaa ens vuotee :D
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

jos olis sarjat maalauskokemuksen perusteella. Vaikka 3- ja 3+ vuotta?
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

crow kirjoitti:niin tottakai on, mutta se tasoittais ees vähän tasoa.
Ei maalauskisojen tarkoitus keit ole se että kaikki voittavat? Eli en oikeasti näe mitään järkeä "tasoittaa" kilpailua. Ropeconissa ei ainakaan moista aatetta tueta, siellä valitaan parhaista maalareista parhaat. Eikö ole mielenkiintoista osallisitua ja esitellä töitään muille? Ei kait edeleenkään se voitto ole kaikki kaikessa?

Ja jos nyt järkätään kisa on hyvin mahdollista ettei siihen osallsitu ne maalarit jotka tosissaan aikovan coniin jotain tehdä. Hyvää figua ei ihan päivässä maalata.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
crow

no mun tarkotuksena ei oo ainakaan voittaa, koska sillon mun ei kannattais osallistua yhteenkään maalaus kisaan.. mutta se ei välttämättä oo aina reilua jos joku nuori ihminen joka on maalannu joku 1kk verran ja osallistuu kilpailuun ja maalaa kilpailu figuaan vaikka 20h eikä pärjää, koska kaikki muut on vaan harjotellu paljon enemmän ku ne on niin vanhoja... tai jotai. Ei tossa ollu kyl mitää järkee. :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”