nidejä 500 pts ja 1000 pts lisätty

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
chaosmaster92

nidejä 500 pts ja 1000 pts lisätty

Viesti Kirjoittaja chaosmaster92 »

HQ

tyranid warrior brood

-3 warriors
-1 barbed strangler
-2 devourers
-3 scything talons

Troops

genestealer brood

-8 genestealers
-rending claws
-scuttlers

gaunt brood

-10 gaunts
-10 fleshborer

hormagaunt brood

-10 hormagaunts

heavy support

carnifex
-enchanced senses
-twin-linked devourer
-twin-linked devourer

total : 493 pts

jos on pisteitä laskettu väärin niin ilmoittakaa ja muista häiriöistä mitä listalta löytyy...
pistäkää arvosteluita !!

ChaosEdit: listaa muokattu lisää troopseja sekä carnifex muutettu :D

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

HQ

hive tyrant
-acid maw
-adrenal glands (+1ws)
-extended carapace (+1sv)
-toxin sacs (+1s)
-lash whip & bonesword
-scything talons

pts 149

Troops

gaunt brood
-10 gaunt
-10 fleshborers
-scuttlers

80 pts

hormagaunt brood
-10 hormagaunts

100 pts

genestealer brood
-10 genestealers
-scuttlers
-flesh hooks

200 pts

genestealer brood
-10 genestealers
-scuttlers

190 pts

Heavy support

carnifex
-twin-linked devourer
-barbed strangler

carnifex
-enhanced senses
-venom cannon
-venom cannon

163 pts

total : 999 pts
models : 43
Viimeksi muokannut chaosmaster92, To 17.08.2006 22:59. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
olen puhunut
Prince of Darkness

Viesti Kirjoittaja Prince of Darkness »

ota implant attck pois ja tilalle Scuttlerssit
chaosmaster92

Prince of Darkness kirjoitti:ota implant attck pois ja tilalle Scuttlerssit
voishan tuon laittaa, mutta mitä tuo tekee . Jotakin ymmärsin kun luin codexista
olen puhunut
Harryboy

Viesti Kirjoittaja Harryboy »

Fexi kahella Venomcanonilla? sehän tarkottaa että sillä on twin-linked venom cannon? ite laittaisin noin pienessä pelissä sille ehdottomasti kahet twin-linked devourerit! tulee paljon enemmän kuteja ja kaiken saa rerollata! eikä noin pienissä peleissä mitään kovin tehokkaita tankkeja normaalisti ole.
chaosmaster92

Harryboy kirjoitti:Fexi kahella Venomcanonilla? sehän tarkottaa että sillä on twin-linked venom cannon? ite laittaisin noin pienessä pelissä sille ehdottomasti kahet twin-linked devourerit! tulee paljon enemmän kuteja ja kaiken saa rerollata! eikä noin pienissä peleissä mitään kovin tehokkaita tankkeja normaalisti ole.
mutta fexi instakillaa porukkaa :D
olen puhunut
Harryboy

joo mutta kaks kutii?!? ja bs 3! ja niihin saa vielä savet jos on jotain 3+ saveja!! elikä ei kovin hyvä. Ja noissa peleissä ei normaalisti mitään koviin suuria multi wound kasoja ole!
chaosmaster92

Harryboy kirjoitti:joo mutta kaks kutii?!? ja bs 3! ja niihin saa vielä savet jos on jotain 3+ saveja!! elikä ei kovin hyvä. Ja noissa peleissä ei normaalisti mitään koviin suuria multi wound kasoja ole!
puhut asiaa , ehkä ne pitäisikin vaihtaa
Viimeksi muokannut chaosmaster92, Ke 16.08.2006 20:55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
olen puhunut
Prince of Darkness

Viesti Kirjoittaja Prince of Darkness »

jos sulla on scuttlers saat scouttaus säänön.
chaosmaster92

*poistettu*
Viimeksi muokannut chaosmaster92, Ke 16.08.2006 21:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen puhunut
Harryboy

chaosmaster92 kirjoitti:
Harryboy kirjoitti:joo mutta kaks kutii?!? ja bs 3! ja niihin saa vielä savet jos on jotain 3+ saveja!! elikä ei kovin hyvä. Ja noissa peleissä ei normaalisti mitään koviin suuria multi wound kasoja ole!
puhut asiaa , ehkä ne pitäisikin vaihtaa
kiitän. se olisi hyvä idea. saisit pisteitä muiden yksiköiden, kuten Stealereiden, paranteluun. Niitä on aivan liian vähän! yksi viiden hengen mariinin squadi ampuu noista helposti pari kolme pois eritoten rapid fire rangella kun eivät nuo edes armour saveja bolttereita vastaan saa. Elikä joko paljon enemmän stealereita tai sitten hommaat paljon halpaa tykin ruokaa, joka varmasti pääsee myös perille.
chaosmaster92

entäs tälläinen fexi:

twin-linked devourer
barbed strangler
enhanced senses

45 pisteellä sais vielä jotain
olen puhunut
Harryboy

sanoisin kyllä edelleen että se 2x twin-linked decourer fexi, eli niin sanottu dakka fexi olisi se unelma valinta ja sitten vielä siihen enhanched sences niin ei ole kovin kallis, mutta pirun tehokas kumminkin!
chaosmaster92

nyt listaa on muokattu !! nauttikaa ja kommentoikaa :D
olen puhunut
Uzi-99
Viesti:

Re: nidejä 500 pts

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 »

Näin pienellä listalla olisi vielä mielestäni syytä pelata Patrol-rajoituksin mitä yksikkövalintaan tulee. Löytyy kovakantisesta sääntiksestä ja GW:ltä. Eli pidätte 500pts rajan, mutta yksikkövalinnat Patrolin rajoituksilla.

Jos ei rajoituksia, näin pienessä pelissä nakkaisin 'Fexin pois ja ottaisin Tyrantin tilalle... Tyrant on paljon joustavampi ja tappavampi, ja tuo lisäksi Synapsea. Eikä sitä Instakillata Lascannoneilla kuten Warruja.

Warrior Brood: Näillä ei tee mitään... Heikkoja, huonoja ampumaan.

Jalkaväen voit hoitaa lähitaistelussa, joten mielestäni ajoneuvotorjunta on parempi käyttökohde kantamaötöille. Silloin vaihtaisin BStranglerin VCannoniin, ja Devourerit DSpitteriin.

EnhSen on käytännössä pakollinen valinta, muuten et osu järkevissä määrin.

Jos tahdot tappaa niillä jotain muuta kuin kalamiehiä, Kaartia tai suippokorvia, niin ToxSac on mielestäni aika ehdoton hankinta.

ExtCar auttaa selviämään yleisimmistä jalkaväenaseista.

Genestealer Brood: Ihan OK. Itse pidän enemmän ExtCar (samasta syystäkuin Warruilla) + FlsHks (ettei vihu pysty piiloutumaan maastoon niin tehokkaasti) kombosta.

Gaunt Brood: Vähän pieni, mutta hyviä.

Hormagaunt Brood: Ok, mutta saattavat juosta pois Synapsesta... Tietysti, näin pieni peli on varmaankin pienemmällä laudalla, mutta silti. Tiputtaisin todnäk pois, ja ottaisin pisteillä lisää Gauntteja jotka jakaisin jo listalla olevien kanssa kahteen mahdollisimman tasakokoiseen ryhmään.

Carnifex: Perushyvä Dakkafex, mutta kuten sanoin Tyrant on mielestäni yleispätevämpi.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
chaosmaster92

lisätty 1000 pts army
olen puhunut
samppuliini

Viesti Kirjoittaja samppuliini »

Tunkisin jotenkin tuolle hivelle wingedin.
Tezze

Viesti Kirjoittaja Tezze »

Lisää synapsea tuohon tonniin. Vihollinen tappaa tyranttisi ja kaikki joukkosi juoksevat kentällä kun päättömät kanat (tai no ei genet mutta kuitenkin). Eli lisää synapsea itse ehdottaisin tuon venom cannon fexin poistamista ja tilalle vaikka zoantropheja tai warruja. Zoantrophet olisivat hyviä koska korvaavat venom cannon fexin tuhon lahjoja.
Why try to live? you´ll die anyway

Paina tätä
Uzi-99
Viesti:

Re: nidejä 500 pts ja 1000 pts lisätty

Jos en jo sanonut, niin Tyranteille ja 'Fexeille magneetit tai vastaava viritys että voit vaihtaa aseita ja jopa biomorfeja. Ei tarvitse liimata niitä pysyvästi kalliille figulle ja sitten huomata että kappas, eivät toimikaan niin hyvin. =)

Hive Tyrant: Jos se kävelee, järkevintä on varustaa se kantama-aseilla. Jos se lähistelee, sille lyödään siivet selkään että se saa vihut kiinni. Pienellä kentällä kävelevä lähis-Tyranttikin voi olla ok, mutta en luottaisi siihen. Lisäksi, siipien avulla pystyt pitämään Hormat Synapsessa.

AcdMaw melko turha, woundaat parhaimpia kohteita muutenkin helposti ToxSacien kanssa.

AG WS ok, mutta ottaisin ehdottomasti AG I:n myös. Se että lyö ennen tai vähintään samaan aikaan kovien lähistelijöiden kanssa on ehdottomasti pisteiden arvoista.

ExtCar hyvä.

ToxSac hyvä.

LshWhp + BneSwd niin ja näin... Pidän enemmän suorasta hyökkäystehosta, joten ottaisin vain suoraan 2xScyTal lähistelijälle.

Gaunt Brood: Jättäisin Scuttlersin pois, ja ottaisin vain lisää Gauntteja pöydälle.

Hormagaunt Brood: Ilman siipi-Tyrannia sanoisin että hyöty on kyseenalainen... Ottaisin vain lisää perus-Gauntteja.

Genestealer Brood A: Ihan ok... Jos kohta pudottaisin 8:aan että saisit niille kaikille ExtCarin.

Genestealer Brood B: Kuten yllä.

Carnifex A: Jos se ampuu, todellakin haluat sen osuvan... Joten EnhSen on käytännössä pakkovalinta.

Carnifex B: Jaa-a... Kyllähän se osuu, mutta maksaa paljon vaivaan nähden. Huomaathan että niistä tulee yksi TL VCannon, et voi ampua niillä erikseen.

Ennemmin tekisin niin että ottaisin molemmille 'Fexeille VCannonin pääaseeksi, sitten toiselle BStrangler ja toiselle TL Devot.

Mahdollisesti jopa vielä mieluummin pudottaisin toisen 'Fexin kokonaan pois, ja käyttäisin pisteet Tyrantin ja muiden ryhmien viilaamiseen. Gaunttimäärät ovat turhan alhaiset.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
chaosmaster92

Uzi-99 kirjoitti:Jos en jo sanonut, niin Tyranteille ja 'Fexeille magneetit tai vastaava viritys että voit vaihtaa aseita ja jopa biomorfeja. Ei tarvitse liimata niitä pysyvästi kalliille figulle ja sitten huomata että kappas, eivät toimikaan niin hyvin. =)

Hive Tyrant: Jos se kävelee, järkevintä on varustaa se kantama-aseilla. Jos se lähistelee, sille lyödään siivet selkään että se saa vihut kiinni. Pienellä kentällä kävelevä lähis-Tyranttikin voi olla ok, mutta en luottaisi siihen. Lisäksi, siipien avulla pystyt pitämään Hormat Synapsessa.

AcdMaw melko turha, woundaat parhaimpia kohteita muutenkin helposti ToxSacien kanssa.

AG WS ok, mutta ottaisin ehdottomasti AG I:n myös. Se että lyö ennen tai vähintään samaan aikaan kovien lähistelijöiden kanssa on ehdottomasti pisteiden arvoista.

ExtCar hyvä.

ToxSac hyvä.

LshWhp + BneSwd niin ja näin... Pidän enemmän suorasta hyökkäystehosta, joten ottaisin vain suoraan 2xScyTal lähistelijälle.

Gaunt Brood: Jättäisin Scuttlersin pois, ja ottaisin vain lisää Gauntteja pöydälle.

Hormagaunt Brood: Ilman siipi-Tyrannia sanoisin että hyöty on kyseenalainen... Ottaisin vain lisää perus-Gauntteja.

Genestealer Brood A: Ihan ok... Jos kohta pudottaisin 8:aan että saisit niille kaikille ExtCarin.

Genestealer Brood B: Kuten yllä.

Carnifex A: Jos se ampuu, todellakin haluat sen osuvan... Joten EnhSen on käytännössä pakkovalinta.

Carnifex B: Jaa-a... Kyllähän se osuu, mutta maksaa paljon vaivaan nähden. Huomaathan että niistä tulee yksi TL VCannon, et voi ampua niillä erikseen.

Ennemmin tekisin niin että ottaisin molemmille 'Fexeille VCannonin pääaseeksi, sitten toiselle BStrangler ja toiselle TL Devot.

Mahdollisesti jopa vielä mieluummin pudottaisin toisen 'Fexin kokonaan pois, ja käyttäisin pisteet Tyrantin ja muiden ryhmien viilaamiseen. Gaunttimäärät ovat turhan alhaiset.
mistä tuota magneetti juttua saa ??
olen puhunut
Uzi-99
Viesti:

chaosmaster92 kirjoitti:mistä tuota magneetti juttua saa ??
--- Englanniksi nuo kulkevat nimellä "rare earth magnet", ja ovat kai neodymiumia tai jotain (pahoittelen, en tunne alkuaineita). Hobby Pointista en aikanaan löytänyt, joten kannatta kysellä rautakaupoista ja vastaavista myöskin. Nettikaupoista EU:n alueella toimii ainakin Supermagnete.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”