mastercalgar kirjoitti:Ja mitä tulee necronien wwb rolliin resupekka orbin läsnäollessa, niin siitä vaan tulkitsemaan sitä tuon tyrkkycodexin mukaan, mutta harmi vain, kun on tyrkkycodexin errata, eikä necrojen, joten ei vaikuta necroihin mitenkään.
--- Mutta kun vaikuttaa. FAQ ei tietenkään
suoraan vaikuta Necroneihin. Ongelma on siinä että se antaa valaisevan esimerkin GWn tämänhetkisestä logiikasta, ja miten tulkita kirjoitettuja sääntöjä.
Koska WBB:n relevantti kohta on tarkalleen sama kuin tuo Synapsen, ei ole mitenkään kaukaa haettua että Necropelaajat voisivat käyttää Synapse-Instant Deathia esimerkkinä perustellessaan miksi WBB pitäisi sallia S9-10 osumia vastaan. Ja kirjaimellisesti säännöillä pelatessa olisivat oikeassa.
Sanotaan näin päin: Jos Tyranid FAQ selventää tietyn rakenteen tarkoittavan tiettyä juttua, niin millä perusteella sama rakenne Necroneilla tulkitaankin eri lailla?
En pelaa Necroilla, en ole edes harkinnut, joten puolueellisuus ei ole ongelma (vaikka olen toki käyttänyt tätä perusteluna sille miksi Tyrkkyjen pitäisi olla immuuneja kaikelle Instant Deathille joka perustuu Strenaan). Tietysti Necrojen kohdalla sen loogisesti sen pitäisi olla "twice or more", ja sillä suosittelenkin pelaamaan, mutta se ei muuta miksikään sitä että sääntöjen kirjoitusasu ja tämänhetkinen GWn tulkintalogiikka muodostavat ongelman.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.